<2>

189 22 0
                                    


Uzun bir süre düşündükten sonra cevap verdi .

-"Kim olduğumu öğrenmen bir şey değiştirir mi ?"
-"Belki."
-"Bu gevezeliğin seni öldürebilir . Biliyorsun değil mi ?"
-"Öldüren kişiye bağlı fikrim değişir . Niye sordun sen mi öldüreceksin ? Bu hipotezimi doğrular ."
-"Hangi açıdan?"
-"Hipokrat yeminini çiğneme açısından. Tabi gerçekten doktorsan."

Ekledim;

-"Doğru bir şey söylediğim zaman susuyorsun ."
-"Yeter . Odadan çıkar mısın ?"
-"Ah kahretsin şu an beni ikileme düşürdün ."
-"Neden diye sormasam da söyleyeceksin dimi ?"
-"Yep . Hasta seçme hakkını biliyorsun . Bunu çoğu 'gerçek' doktor bile bilmez."
-"Evet çünkü doktorum. Artık bittiyse kolunu saracağım.
-"Şimdilik bitti."

Kolumu sarmak için sargı bezi ve diğer ilaçları seçiyordu . Neleri aldığını görmek için yanına gittim. Sorduğum sorulardan bunalmış olduğu mimiklerinden belliydi .

-"Seni bir yerden tanıyor muyum ?"
-"Seni görseydim unutmazdım ."
-"Neden ?"
-"Gevezeliğin yüzünden."
-"Hım . Belki . Silahını verir misin ?"
-"Boş mu dolu mu ?"
-"Ne fark eder ?"

Cebindeki silahı tek bir hızlı hamle ile bana doğru doğrulttu . Onun gözlerinin içine bakıyordum . Bunu yapabilecek gözükmüyordu .

Tetiği çekiyordu yavaşça .

-"Beni boşuna korkutma . Unutma ki ben bir polisim . Namluyu çekmeden tetiğe bassan bile bir şey olmaz."

Yüzüme yapmacık bir gülümseme yerleştirdim . O da bana aynı şekilde karşılık vermeyi tercih etmişti .

İçinden derin bir 'of' çekerken hızlıca ellerini arkadan kenetleyip onu yüzüstü tezgaha yatırdım . Sinirlenmişti .

-"Lanet olsun!"

Silahını cebinden aldım . Tahminim doğruydu . Bu cidden bir CZ 75 SP-01 özel otomatik bir silahtı .

-"Bu silahı bırakacağım ama sana güvendiğim için ."

Şeytani bir gülümsemeyle bana ;

-"Daha kim olduğumu bile bilmiyorsun daha . Neden güveniyorsun bana ?"
-"Beklediğim cevap buydu . Güvenilmeyecek biri olduğunu kendin ispatladın ."
-"Sorsaydın söylerdim."

Ani ve sert bir hamleyle benden kurtuldu . Terlemişti ama keskin bir bakışı ve etrafı donduracak şekilde umursamaz bir gülümsemesi vardı .

[ &quot;𝙽𝚎𝚟𝚎𝚛&quot; 𝚝𝚑𝚎 ~𝙻𝚎𝚜𝚜 ] | 𝙹𝙹𝙺Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin