Odadan çıkmamı işaret etti . Daha fazla zorlamayacaktım . Kolumu önümden geçen bir hemşireye sarması için rica ederek sardırdım .Otel odama geldim . Eşyalarım önceden getirilmişti . Kendimi yatağa attım fakat aklıma takılan bir şey yüzünden tekrar kalktım .
Valizimin yanındaki çantadan bilgisayarımı çıkardım . Hemen masaya yerleştim .
Bilgisayar açıldığında anda Naver'e girdim ve doktor Jae-Hyun adını arattım . Yaşlı bir adam çıkıyordu .
Hastanenin sitesine girdim ve doktorların profillerinin olduğu yere girdim . Bu o değildi . Kahretsin ! Kimdi peki benim konuştuğum çocuk ?
Hemen ceketimi giyip hastaneye gittim . Acele etmeliydim . Hemen 4. kata çıktım . Odasına girdim . Kimse yoktu . Hemşireye sordum . Aşağıda acilde olduğunu söylemişti .
Aşağıya koşarak indim . Acilde Naver'de gördüğüm adamı gördüm . Sonra bana doktorun yukarıda olduğunu söyleyen hemşireyi aradım . Etrafa bakınıyordum .
Koşuşturmakta olan bir hemşireyi durdurdum .
-"1 saat önce burada aşırı kısa boylu sarı saçlı muhtemelen Japon bir hemşire vardı . Nereye gitti ?"
-"Hastanemizde öyle biri bulunmuyor . Bir kaç saat önce burada öyle biri vardı ama hemşire değildi . Kim olduğunu sormadım ."Kahretsin ! Sonra nereye gidebileceğini düşündüm . Hastanenin çatı katına çıktım . En yüksek yerden şehre bakıyordum .
Telefonuma bir mesaj geldi .
"Dᴇᴍᴇᴋ ᴋɪ sᴀɴᴅɪɢɪɴ ᴋᴀᴅᴀʀ ᴢᴇᴋɪ ᴅᴇɢɪʟᴍɪssɪɴ . Bᴇɴɪ ʙᴏsᴜɴᴀ ᴀʀᴀᴍᴀ. Kᴇɴᴅɪɴɪ ʙᴏsᴜɴᴀ ʏᴏʀᴀʀsɪɴ. Dᴏᴋᴛᴏʀ ᴏʟᴍᴀᴅɪɢɪᴍɪ sᴏʏʟᴇʏɪᴘ ᴅᴜʀᴅᴜɴ ᴀᴍᴀ sᴏᴢᴜɴᴇ ᴋᴇɴᴅɪɴ ɪɴᴀɴɪᴘ ᴘᴇsɪᴍᴅᴇɴ ɢᴇʟᴍᴇᴅɪɴ...
𝙹𝙹𝙺|• "Shit! Çok haklıydı . Nasıl yaptım ? Başımı ellerimin arasına aldım . Asansöre doğru geri yürüyordum .
Aklıma bir şey takılmıştı . JJK mı ? Kimliğini mi açmıştı . Geri mesaj yazmaya çalıştım ama olmadı .
Otele geri döndüm . Kendimi yatağa attım ve sabaha kadar da kalkamadım . Sabah kalktığımda bilgisayarımı açtım . JJK ismini aratıyordum .
Hiç bir sonuç çıkmamıştı . Kahretsin ! Sonra eski telefonum aklıma geldi . Onu alacaktım ama neredeydi ? Hayır olamaz !
Ailemin evindeydi ve oraya uzun zamandır gitmiyordum . Nasıl gidecektim . İlk önce bir galeriye gittim ve bir araba aldım .
Sonra arabayı ailemin evinin olduğu yere sürmeye başladım . Eve gelmiştim . Güzel bir sitede bir apartmandı . Ama yine de her taraf benim için çok kasvetliydi .
Anahtarımı deliğe soktum . Açmıştı . Değiştirmemişlerdi kilidi . Hemen odama süzülüp oradaki almak istediğim şeyleri almak istiyordum . Odama girdim . Dolabın üstünde bir sepette duruyordu .
Onu oradan aldım ve gerekebilecek eşyaları çantama koydum . Evden çıkmak için kapıya yönelirken odanın kapısı dikkatimi çekti . Ailem buradan taşınmıştı .
Sürekli bu odada otururlardı . Evden çıktım ve arabama bindim . Daha az kasvetli bir yere çektim arabamı . Oraya park ettikten sonra eski telefonumu açmaya çalıştım .
Şarjı yoktu . Yanımda her zaman bir powerbank taşırdım . Açmam gerekiyordu ama açmak istemiyordum .
Geçmişimden korkuyordum . Onunla yüzleşmekten . Merakım korkumdan daha üste çıkabilmişti .
Telefonumu şarja taktım . 2 dakika bekledim ve açıldı . 6-7 yıl boyunca bir çok arama , mesaj ve daha bir çok bildirim gelmişti .
Mesajlara girdim . Girip okumam gereken tek bir kişi vardı . Diğerleri için hazır değildim .
"
22 Eylül 2013 :
𝚂𝚎𝚕𝚊𝚖 .
𝙺𝚞𝚜 𝚖𝚞𝚢𝚞𝚣 ?
𝚂𝚎𝚗𝚒 𝚣𝚘𝚛 𝚍𝚞𝚛𝚞𝚖𝚍𝚊 𝚖𝚒 𝚋𝚒𝚛𝚊𝚔𝚒𝚢𝚘𝚛𝚞𝚖 ?
25 Eylül 2013:
𝚂𝚊𝚗𝚊 𝚒𝚑𝚝𝚒𝚢𝚊𝚌𝚒𝚖 𝚟𝚊𝚛 .
𝙽𝚘𝚕𝚞𝚛
18 Kasım 2013:
𝙱𝚎𝚗𝚍𝚎𝚗 𝚍𝚎𝚐𝚒𝚜𝚖𝚎𝚖𝚒 𝚋𝚎𝚔𝚕𝚎𝚖𝚎 𝚜𝚊𝚗𝚊 𝚍𝚎𝚐𝚎𝚛 𝚟𝚎𝚛𝚎𝚋𝚒𝚕𝚒𝚛𝚒𝚖 𝚟𝚎 𝚋𝚊𝚣𝚒 𝚔𝚘𝚗𝚞𝚕𝚊𝚛𝚍𝚊 𝚜𝚊𝚗𝚊 𝚔𝚊𝚛𝚜𝚒 𝚌𝚒𝚔𝚖𝚊𝚢𝚊𝚋𝚒𝚕𝚒𝚛𝚒𝚖 . 𝙰𝚖𝚊 𝚍𝚎𝚐𝚒𝚜𝚖𝚎𝚢𝚎𝚌𝚎𝚐𝚒𝚖 | 𝕁𝕁𝕂"
Sonrasında ise bir çok cevapsız çağrı vardı . Mesajları tekrar tekrar okuyordum . Bunları yazdığım zaman hâla Koredeydim.
Tarihlere baktım . Son mesajı ben Amerika'da olduğum zaman yazmıştı . Bi dakika ? JJK mı (!)? Arabadan indim .
Nefes alamıyordum . Onu arıyordum . Uzun zaman sonra . Hastanede gördüğüm de oydu . Tanıdık gelmesinin sebebi buydu .
Arabanın ön tarafında tur atıyordum . Onu arıyordum ama açmıyordu . Çalıyordu ama açmıyordu . Arabaya geri bindim .
Bu sefer gerçekten geçmiş ile yüzleşecek miydim ?