Arabayı nereye sürecektim kararsızdım . Yüzleşmek istemediğim hatta sürekli kaçtığım geçmişim inatla beni çağırıyordu .Yıllar önce Amerika'ya gitmemin de sebebi buydu . Bunları hatırladıkça sinirleniyordum . Arabanın Start butonuna bastım vitesi çevirdim ve olduğum park yerinden hızla çıktım .
Arabayı Gangnam'a sürüyordum . Her şeyin olduğu yere . Her şeyin başladığı ve devam ettiği yere .
Hız sınırını aşıyordum ama bu umurumda bile değildi . İnsanların korna sesleri . Hiç biri şu an benim için önemli değildi .
Gangnamda eski bir fabrikanın bulunduğu yere gelmiştim . Hemen binaya girdim . Hâla yanık ve rutubet kokuyordu . Aşağı kata inmek için olan yere yöneldim .
Hâla aynıydı . Merdivensiz . Aşağı atladım . Kepenk vardı ve yarısı açıktı . Bu içeride birilerinin olduğunu gösteriyordu .
İçeri girmek istediğimden pek emin değildim . Yapmam gerekiyordu . Ama yapmaktan korkuyordum . İçeri girdim .
Kameralar , ağlar , silahlar , şifreler , kablolar . Odanın sonundaki masa . Onundu ve o da oradaydı .
-"Gel Eun-Mi . Özlemişsindir."
-"Nasıl bu kadar emin oluyorsun Jungkook ?"
-"Özlemeseydin eğer buraya gelmeyeceğini bilecek kadar yakındık unutma ."
-"Fazla yakındık. Ama küçükken ."Bana arkası dönüktü ve bir kez bile bakmadı . Etrafa bakıyordum . Eski deri koltuk hâla yerindeydi . Üzerine oturdum . Ellerimi kollarıma bağladım .
-"Hastanede neden yanımdaydın ? Ve o hemşire de özeldi dimi?"
-" Sana sorduğum soruyu cevaplarsan eğer ben de cevaplarım ."
-"Ne soracaksın ?"
-"Bu sanırım şartını kabul ettim anlamına geliyor ?"Meraklı bir şekilde ona bakıyordum . Sandalyesini yanıma doğru ittirdi . Bunu yapmayı severdi . Bana bakarak;
-"Neden polis oldun ?"