Finoman kopogtatott a szabad kezével az ajtón, majd ahogy meghallotta, hogy „Kerülj beljebb!" könyökével lenyomva a kilincset lépett be az apró szobába. Valtteri a kanapén feküdt, kezét felemelve a szeme elől próbálta beazonosítani a látogatóját, majd ahogy rájött ki az, homlokát ráncolva nyitotta szólásra a száját.
- Peter azt mondta, hogy menjek nyugodtan, majd a jövő héten átbeszéljük a versenyt – előzte meg Aislinn a férfit. – Én meg azt gondoltam, talán örülnél egy társnak egy jó kávé kíséretében.
- Az egyiket nekem hoztad? – nézett meglepetten a fiatal gyakornokra a pilóta.
- Beslisszantam a konyhába - magyarázta mosolyogva a lány. A férfi felült a fekvő helyzetéből, majd a kanapéra mutatva jelezte a nőnek, hogy helyezze csak kényelembe magát.
- Köszönöm – nyújtotta oda Aislinn Valtterinek a kávéját, majd felhúzta a lábát, és a saját poharát a térdére helyezve fogta körbe a bögrét.
- Nem Aislinn. Én köszönöm! – javította ki őt a pilóta, amit a nő egy apró mosoly kíséretében vett tudomásul.
- Sajnálom, hogy defektet kaptál, megérdemelted volna, hogy megnyerd a versenyt – mondta Aislinn néhány perc csend után.
- De Lewis nyert – rántotta meg a vállát Valtteri. – Ilyen ez a versenyzés. De attól még köszönöm, meg azt is, hogy eszedbe jutott rám nézni. Jól esik azért az ilyesmi az embernek.
- Gondoltam, és ezért jöttem – felelte a nő. mintha az egész magától értetődő lenne.
- Ettől függetlenül ott kéne állnod, és velük ünnepelned – jegyezte meg a férfi, miközben belekortyolt a kávéba.
- Nem tartok attól, hogy ezzel egy soha vissza nem térő lehetőséget szalasztok el – mondta a nő. – Sok versenyt fogtok még ti nyerni, úgyhogy bőven fogunk még ünnepelni. Csak maradhassak a versenycsapattal.
- Szerintem maradni fogsz. Ha őszinte akarok lenni, biztos, hogy maradni fogsz. Hallottam ma Totot meg James Allisont rólad meg a társadról beszélni – jegyezte meg egy sejtelmes mosoly kíséretében a finn.
- És mit mondtak? – kérdezte Aislinn izgatottan, kicsit helyezkedve a kanapén még jobban a pilóta felé fordult.
- Nem fogok itt hadi titkokat elárulni – nevetett fel Valtteri, mire a nő szemét forgatva megrázta a fejét. – De sok lehetőséget látnak bennetek, és eltökélt szándékuk, hogy megtartsanak. De gondolom ezt azért éreztétek, nem?
- Érezni éreztük, de kimondva teljesen más – magyarázta a lány. – Még csak most végeztük el az egyetemet, akadnak ezerszer tapasztaltabb és jobb mérnökök is a piacon.
- Elfelejted az egyik nagy előnyötöket – mutatott Valtteri a nőre, aki szemöldökét összeráncolva várta a folytatást. – Most kezdtetek a szakmában, igaz? Nagyobb macera ugyan betanítani titeket, mint valakit aki már dolgozott a motorsport világában, de nektek még nincsenek korábbi tapasztalaitok, berögződések, megszokásaitok, ezért a végére sokkal jobban fogtok majd a csapat irányelvei szerint dolgozni, mint azok, akik már dolgoztak hasonló munkakörben, de máshol. Hidd el nekem, jó pozícióban vagytok most. A főnököknek van elképzelésük arról, hogy mire szeretnének specializálni titeket, s mivel az egyik legjobb csapat tagjaitól tanultok, pár év múlva ott lesztek a legjobbak között.
- Köszönöm Val – felelte őszinte mosollyal az arcán a nő a kedves és bíztató szavakat.
- Nem, én köszönöm a kávét – hörpintette ki az utolsó kortyot is a pohárból a finn pilóta, miközben valaki kopogott az apró szoba ajtaján. – Szabad!
YOU ARE READING
The Speed Between Us//Formula 1
General Fiction!!!A *-al jelölt fejezetek a jövőben javítva lesznek. Ahol nincs csillag, azok a fejezetek már átestek a javításon!!! ,,Aislinn Zarin. A nevem Aislinn Zarin." Az évek során a nő egyik legjobban begyakorolt hazugságává vált. A Formula 1-ben viszont...