-Aislinn, ha megkérhetlek, innen átvennéd? - helyezte kezét a tanuló vállára Tony Ross. A nő megdöbbenve emelte le az egyik füléről a fejhallgatót, tágra nyílt szemekkel várta, hogy mikor mondja Valtteri versenyfőnöke, hogy csak viccelt, de nem ez a válasz érkezett.
- Lenne néhány dolog az új specifikációkkal kapcsolatban, amit még ma szeretnék megbeszélni Totoval, és mivel Lewis most fog bejönni, és Val se marad már kint sokáig, ez az időpont tökéletes lenne, ha át tudod vállalni a feladataimat – magyarázta az ősz hajú férfi, mintha ez az ötlet lenne a világ legtermészetesebb dolga.
-Jól értem, azt akarod, hogy a fennmaradó tíz kör erejéig csináljak úgy, mintha én lennék Valtteri versenymérnöke? -foglalta össze röviden Ace, továbbra is hihetetlenkedve. Tony bólintott, egyik füléről hátra tolva a fejhallgatót a fejére.
-Az utolsó két körön már ne legyen kint, de amúgy igen. Csak csinálj mindent úgy ahogy mondtam, és láttad tőlem. Begyűjtöd az infókat, rövidíted majd továbbítod, észrevételezel, felügyelsz és irányítasz. Gyerekjáték az egész – paskolta meg finoman a nő vállát a férfi. – Ha meg valami baj akadna, Bono ott van a túloldalon, csak szólj neki, de nem hinném, hogy szükség lesz rá.
-Azért nyugodton szólhatsz – hajolt ki oldalt Peter a számítógépe mögül, egy csintalan vigyorral az arcán, mire Tony megrázta a fejét, és visszalökte versenymérnök társát a helyére.
-Valtteri, innentől Aislinn veszi át, maradsz kint a végéig, de úgyis mondani fog neked mindent – emelte a mikrofont a szája elé Tony, majd egy utolsó bíztató pillantást vetve a nőre a nyakába helyezte a fejhallgatót, s Peterre mutatva amolyan Viselkedj! jelzéssel elhagyta a garázst.
-Vettem, üdv Aislinn! – válaszolt Valtteri versenymérnöke üzenetére, Aislinn pedig igazított egyet a fejhallgatóján, hogy minél jobban kizárja a külvilág szükségtelen zajait, és jobban koncentrálhasson a feladataira. Már az azeri versenyhétvégén megkapta a saját vezeték nélküli interkomját, így a szabadedzések, kvalifikációk és versenyek során akárhol volt a pályán, gond nélkül belehallgathatott Valtteri és Tony kommunikációjába, de eddig jellemzően, ha autó volt a pályán, mindig ott állt Tony mellett a garázsban a mérnökállomásnál, hogy tanuljon és tanuljon.
-Menj el egy töltő hűtő körre, utána pedig egy időmérős kört szeretnék látni – visszaemlékezve arra, hogy mit beszéltek Tonyval egy negyedórája a teszt hátralevő részére. – Megkapod a kvalifikációs motormódot, erre az egy körre.
-Vettem. Mit nézünk? – érkezett a kérdés.
-Készülünk a továbbiakra – felelte titokzatosan Aislinn, de tudta nagyon jól, hogy a pilóta érteni fogja a kissé homályost célzást, miszerint a monacói hétvégére is szeretnének adatokat gyűjteni, s ezt jelezte is, hogy Valtteri benyomta a kormányán található gombot, amivel azt jelezte, hogy vette a csapat üzenetét.
-A kvalifikációs kör után menjen el négy versenykörre az alapbeállításokkal – érkezett Aislinnhez az üzenet a stratéga csapattól.
-Vettem – válaszolt a nő a magfelelő gombot benyomva a panelen. – Változtatások?
-Negatív, minden maradjon úgy, ahogy a legutóbbi kiállításakor beállítottuk.
-Vettem – felelte a nő, majd a kijelzőn leolvasható adatokat böngészve újból kapcsolatba lépett Valtterivel.
- Kvalifikációs kör után négy versenykör, negatív a változtatásokra – mondta a nő, majd elengedte a Valtteri feliratú gombot, és elővette az egyik panelen az aerodinamika adatokat, mellé pedig egy pályarajzot, amiről leolvashatta, hogy a finn a pálya mely szakaszain javíthatna még az eredményein. Az aktuális pályarajzot nézve gyorsan összeszámolta, hogy hányan lesznek potenciálisan Val előtt a kvalifikációs köre során, és mikor kell elkezdenie megelőzni őket. – A négyes kanyar körül utoléred Leclercet, a kilences körül Norrist. A kör indul, öt, négy, három, kettő, egy.
YOU ARE READING
The Speed Between Us//Formula 1
General Fiction!!!A *-al jelölt fejezetek a jövőben javítva lesznek. Ahol nincs csillag, azok a fejezetek már átestek a javításon!!! ,,Aislinn Zarin. A nevem Aislinn Zarin." Az évek során a nő egyik legjobban begyakorolt hazugságává vált. A Formula 1-ben viszont...