1.

1.3K 35 2
                                    

Az, hogy Párizsba utazhattam a szüleimmel, és a legjobb barátnőmmel nagyon boldoggá tett.
Amióta csak az eszemet tudom, görcsösen ragaszkodom Franciaországhoz. Az ottani élet, kultúra, ételek.. szinte minden, csak hát.. nem gondoltam volna, hogy ez az egy hét meg fog változtatni mindnet..

A legjobb barátnőmmel, Kiarával úgy döntöttük, elmegyünk egy kicsit bevásárolni. Jó, ha az embernek vannak új ruhadarabjai, amit majd később fel tud venni, nem igaz?
- Mit szólnál, ha bemennénk abba az épületbe? - mutogatott mutatóujjával az előttünk lévő nagy épületre. Ez már lehetne felhőkarcoló is, nem??
- Jó, nekem az is megfelel. - mondtam határozottan.
Bent egy csomó minden volt, gyönyörűbbnél gyönyörűbb ruhadarabok.
Annyira elmerültem bennük, hogy veletlen neki mentem valakinek.
- Oh neharagudj. - a srác nem válaszolt. - Oh de hülye vagyok. - kaptam a fejemhez. Hát persze itt senki sem tud magyarul, vagyis ő biztos nem. Így tehát előszedtem minden angol tudásomat, és elkezdtem angolul beszélni.
- Neharagudj, hogy neked mentem. Nagyon sajnálom. - a srác még mindig nem válaszolt. - Mindegy. Egyépként Fanny vagyok. - nyújtottam kezemet mosolyogva, de a srác figyelmenkívül hagyva udvariasságomat, rám nézett a szájmaszk mögül, és gyorsan elsietett.
Hát ez meg mi volt? Gondoltam magamban.
Rettenetesen fura volt. Még soha senkit nem láttam maszkban sétálni csak úgy egy plázában. Vajon miért?
Nem értettem..


Na sziasztok!!^^
Hát most nem tudom mit mondjak.. Visszatérni újra (megint) felettébb különös, és izgalmas.
Úgy érzem, hogy fejlődtem írás szempontjából, és ezért is tértem vissza közétek. Igaz egy kicsit már elfelejtettem a wattpad használását, de majd belejövök!

Igazából a történettel kapcsolatban.. Még ma elszerettem volna kezdeni, aminek itt is van az 1. része! :3 Neharagudjatok, hogy ilyen rövidke lett (igyekszem vele, és igyekszem hozni a kövi részt is), de olvassátok csak tovább. Nem fogjátok megbánni. :)

És, ha véletlen helyesírási hibát találtok benne, akkor bocsánat❤

Jó olvasást^^ ~~

Egy hét Párizsban | kim taehyung ff. ✔Where stories live. Discover now