Net nesusivokiau, kaip laikas greitai eina. Vieną akimirką gaudžiau kvapą ir jutau malonumą kita jau esu savo antrame darbe. Darbas bare tikrai nėra vienas iš maloniausių ar smagiausių.
Dirbu už baro, tai yra maišau visokius kokteilius arba tiesiog duodu bokalo alaus ar kitokio alkacholio. Šio baro savininkė nėra saldainiukas.
Pasipūtusi kalė, na taip gal ir negražiausias žodelis apibūdinti taip savo bose, bet kad ir kas susipažintu su ją pasakytu tapati. Nebent tai vyras ar vaikinas kuriam patinka vienos nakties nuotykiai.
Keista, kad šį darba gavau iš viso, nes kai pirmą kartą atėjau čia dėl darbo neatrodė, kad jai tikrai palikau kažkoki įspūdi. Nors kartais abejoju, kad ją tik vyriškos lyties traukia, nes esu ne karta mačius, kaip į jos kabinetą įeina pasileidusi merginą ir išeina visa susivėlus.
Pasišiauše plaukai, žandukai įgavę raudoną spalvą, drabužiai susiglamžę, štai taip išeina kekvieną merginą iš boses kabineto. Nors ištikrūjų daug merginų ateiną dėl darbo čia, bet abejoju ar tikrai ten kalba tik apie bandymą dirbti čia.
Net šlykštu pagalvoti ką ten išdarinėją. Nusipurtusi nuo tokiu minčių žvilgtelėjau į laikrodį kuris buvo ant mano riešo užsektas.
Laikrodžio rodykle trumpoji buvo beveik ant aštuonių, o tai reiškia kad greitai žmonės pradės rinktis čia. Šis baras nebuvo iš tu populiariųjų, kur plūstu žmonės tarsi matytu didelės akcijas ant sienų priklijuotas, bet ir ne apleista vietą.
"Luana" Išgirstu savo vardą, apsidarius pamačiau savo bosę, ji ranka parodę, kad prieičiau prie jos.
Nieko laukus greitai pradėjau eiti link jos. Balti marškinukai aptemti, juodas sijonas kuris iki kelių buvo ir ypatingai aptempas. Puikiai išryškino figurą kuria tikrai bosę turėjo, na ir aišku juodi aukštakulniai kas be ko. Šai taip atrodo mano bosė.
Priėjus prie jos laukiau, kol pradės man kažka sakyti dėl ko manę pasikvietę.
"Šiandien baras yra užsakytas tad prašau ypatingai gerai dirbti ir puikiai atlikti savo darbą, nes kas užsakė yra mano labai geras draugas. Jei gausiu, bent vieną nusiskundimą apie tavę lėksi iš darbo, kaip šiukšles pro duris. Supratai?" Na štai nei pasisveikinimas ar, kaip sekasi dirbti. Tik priminimas, kad galiu labai greitai ir lengvai lėkti iš šio darbo.
Man linktelėjus, liepė eiti prie baro. Tarsi nežinočiau kur dirbu, bet tylėjau ir pasišalinau kuo toliau nuo jos. Įdomu tas draugas irgi palindo po jos kelnaites? Nors nesistebėčiau jei ir taip.
Netrukus išgirdau, kaip kažkas surėkė ir pamačiau daug žmonių nors labiau daug vyrų apsupę vieną vyrą, o ant jo galvos uždėtą karūną. Ant kurios parašyta "Gymtadienio Berniukas" dar banalesnės karūnos negalėjo išrinkti. Pati prunkštelėjau iš savo minčių.
Priėje prie manęs iškart užsisakė dešimt alaus, stengiaus kuo greičiau pripilti ir atiduoti jiems. Nors ir nesu megėją šio darbo, negaliu prarasti, nes ir taip pinigų reikia, o pas manę jie tikrai neauga ant medžio.
YOU ARE READING
"Saldžios Kančios"(SUSTABDYTA)
Romance"Kodėl tu manęs negali tiesiog palikti ramybei !?" Suklykiau ir bandžiau išeiti iš kambario, bet jis sugriebę už mano riešo ir sušnabždėjo tyliai į ausį ir šiurpuliukai nubėgo, po visa mano kūną. "Nes tai žaidimas, o man žaidimus patinka žaisti miel...