Rozdział 8

72 1 0
                                    

Pov. Yumi

- To ja. Inamori Asuto został Uczniem Oriona. Była to jego decyzja.- po skończeniu tej rozmowy od razu wyszliśmy z biura po drodze mijaliśmy Shinjou Takuma i się koło niego zatrzymali.

- O racja, powinienem Cię poinformować. Inamori Asuto został uczniem Oriona.

- Rozumiem - mistrz już szedł a ja się jeszcze do niego obróciłam i powiedziałam coś co go wystraszyło.

- Wiem co knujesz, spróbuj nas zdradzić to Pani Irina nie będzie miła - potem odeszłam i w drodze zaczęłam myśleć, że przez to nie krzywdzie siebie tylko mi bliskich.

Pov. Hikaru

Właśnie jedliśmy śniadanie kiedy wszedł trener.

- Nie ma takiej potrzeby. Inamori-kun zadzwonił do mnie poprzedniej nocy - wszyscy się zdziwiliśmy, no bo nie wiemy co się z nim dzieje i nagle trener mówi, że dzwonił i wszystko w porządku.

- Wychodzi na to, że wróci później z powodu osobistych spraw z ojcem. "Przepraszam, ludziska, *palcowy pistolet*" tak mi powiedział.

- Z tym palcowym pistoletem na pewno kłamiesz.

- Osobiste sprawy z ojcem? Tak myślałem. Minęło sporo czasu, odkąd ostatni raz widział się z tatą. Muszą mieć dużo do nadrobienia.

- Chłopie, on jest taki z dystansem.

- Okej, a więc! Musimy trenować ciężej, żeby nadrobić nieobecność Asuto! Ale najpierw, zjedzmy śniadanko.

- Mogłabym do Was dołączyć? - nagle usłyszeliśmy czyjś głos więc się odwróciliśmy i zobaczyliśmy jakąś dziewczynę.

- To... Norika... Prawda? - zdziwił się Mansaku

- Trochę czasu minęło, chłopaki!

- Cóż to? Cóż to za miastowa panienka?! - zadał lub prędzej wykrzyczał Golem.

- Widzę, że wcale się nie zmieniliście. 

- A więc, hip hip hura! Oto nasza zaskakująca dodatkowa członkini, Umihara Norika-san!

- Jestem Umihara Norika. Miło Was poznać.

Time skip Pov. Narrator

Po sprawdzeniu przez naszą drużynę nowych graczy Mamoru sprawdzał umiejętności Noriki, a Axel uczył Nosake i Haizaki'ego Last Resort, ich treningowi przyglądał Gouenji.

- Więc to jest wszystko no co ich stać... W takim razie... Jestem jedynym, który może odziedziczyć Last Resort...

Axel zaczął tłumaczyć im jak mają wykonać tą technikę a Gouenji w tym czasie kopną tak piłkę że wokół niej zaczął się robić tornado.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Witam, przepraszam że ten rozdział jest tak krótki, ale postanowiłam że dzisiaj stawię jeszcze drugi rozdział. W tej przerwie świątecznej może się pojawić więcej rozdziałów. Czekajcie na kolejny rozdział, Pa Pa.

Inazuma Eleven Orion no Kokuin (zawieszone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz