Rozdział 9

99 4 0
                                    

Pov. Narrator

- Jak Ci idzie, Froy?

- Wszystko idzie w porządku podczas przygotowań na nasz mecz przeciwko Japonii.

- Rozumiem... W takim razie użyj mocy Oriona.

- Huh? - Zapewniło by to zwycięstwo Rosji.

- Bracie. Przecież już oddałem ci nasz mecz przeciwko Ameryce, czyż nie? Nie masz się o co martwić. Moja Rosja nie ulegnie Japonii. Więc pozwól mi robić co chcę, tak jak zawsze.

Gdy Froy wyszedł jego brat wstał, podszedł do okna i z uśmiechem wypowiedział:" "Moja Rosja"..."

Pov. Yumi Pierwsza liga grupowa FFI Japonia VS Rosja

- W końcu nadszedł ten dzień! Mecz pomiędzy Japonią i Rosją w końcu się zacznie! Ostatnie mecze tych drużyn były bardzo ciekawe, Japonia wygrała z Ameryką w bardzo wyrównanym meczu, a Rosja zmiażdżyła Hiszpanię z wielką różnicą bramkową. Nie byłoby przesadą gdybym powiedział, że oba zespoły są na fali.

Kiedy komentator nas chwali to ja zapinam swój komunikator żeby do razu zobaczyć sygnał. W tym czasie kiedy Froy jest koło mnie potrzy z uśmiechem na boisko a wkrótce patrzy na mojego brata. Po chwili zaczęliśmy się ustawiać na boisku.

- Obydwa zespoły wchodzą już na boisko! Panie Oushou, pozycje Rosyjskich graczy zmieniły się od poprzedniego meczu.

- Tak. Lecz skup swoje oczy bardziej na Froyu i Yumi. Zgaduję, że zobaczymy więcej ich wspaniałych zagrań, niż w spotkaniu z Hiszpanią.

- Gdy już jesteśmy przy temacie zmian pozycji spójrzmy na gracza Japonii, Saginume! Został przemieszczony z pozycji bramkarza na pomocnika! Co więcej, Kozoumaru i Umihara będą uczestniczyć w tym meczu! Czy ta trójka, tak jak Aphrodi podczas meczu z Ameryką, będą kluczem, który przechyli szalę zwycięstwa na ich korzyść?

- Rozpoczynamy mecz pomiędzy Japonią, a Rosją! Japonia rozpoczyna mecz! Yumi z Rosji biegnie żeby zabrać piłkę! Mój Boże! Rosja przejmuje piłkę!

Znowu biegnę z zamiarem zabrania piłki i tym razem mi się udało i podałam do Froya. On od razu biegnie na bramkę.

- Froy jest przed bramką w mgnieniu oka!

Froy od razu używa Innocent Drive i trafia do bramki bo ich bramkarz użył jakieś dziecięcej techniki.

- Rosja zdobywa pierwszą bramkę!

Time Skip po tym jak Norika obroniła strzał

Kopnęła piłkę do Atsuya ja od razu mu ją odebrałam i biegłam na bramkę ale jeden z obrońców mi ją odebrał. Potem ten Kouzamaru zaczął z nią biec a obok niego Froy. Wkrótce chciał podać ale przyjął ją Froy. Potem zaczęli ze sobą tak pogrywać w odebraniu sobie piłki. Potem jakaś dziwna poświata zaczęła na nim świecić i stał się szybszy i odebrał Froy'owi piłkę. Dobiegł do naszej bramki i użył jakieś dziwnej techniki i strzelił nam gola.

- Strzelili nam bramkę. Ci ludzie, są wspaniali - nie mogę uwierzyć że Froy cieszy się że nam strzelili bramkę, i ich podziwia

- Wygląda na to, że nadszedł czas by zacząć grać na poważnie - gdy to powiedział od razu wiedziałam że za niedługo trzeba będzie zrealizować nasz plan.

Gdy wracaliśmy na pozycje Froy mówił nam że trzeba teraz grać na poważnie i odpłacić za ten strzał.

- Froy, to chyba pierwszy raz kiedy odczuwam takie uczucie - oczywiście że kłamałam, ale musiałam to powiedzieć bo by nabrał podejrzeń. Gdy był gwizdek podałam do Froya i zaczęliśmy grę.

- Froy biegnie w stronę bramki rywala! Nikt nie daje rady go zatrzymać! Aktualnie jesteśmy w połowie pierwszej połowy, a wynik to 1-1! Możemy zauważyć, że tempo gry coraz bardziej wzrasta! Nie mogę od tego oderwać oczu.

Widziałam jak Froy i Hikaru ze sobą rozmawiają i chyba wspominają czasy gdy się poznali i grali razem w drużynie Rosyjskiej.  W końcu Hikaru odebrał piłkę Froy'owi i użył jakieś techniki która na krótki moment oślepia przeciwnika. Gdy w końcu jeden z pomocników chciał strzelić bramkę, nasz bramkarz obronił i podał do mnie i po chwili dobiegł do mnie Froy. Zaczęliśmy do siebie podawać żeby nie mogli nam zabrać piłki.

- Froy i Yumi tworzą wyjątkową kombinację zagrań! - Froy pobiegł trochę dalej i do niego podałam.

- Piłka leci w stronę Froya, który zmierza ku bramce! - tym razem też użył Innocent Drive ale znowu została zatrzymana.

- To jest najlepsze. Świetne uczucie.

- To co wtedy powiedziałeś, rozumiem już teraz.

||Retrospekcja||

- Froy. Co byś zrobił, gdyby wkroczył Mistrz Bernard i rozkazał Ci być mu posłuszny?

- Już z nim o tym rozmawiałem, więc nie ma szans, żeby to się stało.

- Rozumiem...

- Chcę czerpać przyjemność z gry do woli.

||Koniec||

- Czerpanie przyjemności, to wszystko co się liczy - potem przybiliśmy sobie piątkę.

Po gwizdku znowu odebraliśmy piłę i podali do Froya który zaczął biec na bramkę. Po chwili do niego dobiegłam i biegliśmy obok siebie.

- Pokażmy im to! Yumi, użyj naszej taktyki hissatsu! - po tym jak to powiedział dostaliśmy wiadomość że już czas.

- Taktyka hissatsu: Aurora Wave! - wkrótce po tym usłyszałam pierwsze skutki naszego zadania.

- Oh, co się dzieje? Wygląda na to, że Taktyka Hissatsu Rosji Aurora Wave, uniemożliwia Japonii dalszy bieg!

- Karl biegnie teraz w stronę bramki! Piękna obrona Umihary!

Widziałam jak Froy nie może uwierzyć co się stało i już wie że będziemy oszukiwać. Widziałam w jego oczach gniew, ale nie mogłam nic z tym zrobić. W końcu podszedł do nas Froy.

- Czuję to. Ile lat spędziliśmy na grze w piłkę od teraz? Jak dotychczas, dzisiejszy mecz jest jedynym, który się różni. To jest prawdziwa piłka! To jest piłka, która rośnie bardziej i bardziej intensywnie do nieskończonych długości, im poważniej grasz! Czy wy tego nie czujecie?

Po tym jak to powiedział wszyscy poszli, ale ja zostałam żeby mu coś uświadomić.

- Yumi, czy ty też służysz mojemu bratu? - wiedziałam że o to spyta i wiem że moja odpowiedzi jeszcze bardziej go zdołuje ale mu ją powiedziałam.

- Jeśli nie będziemy przestrzegać Mistrza Bernarda, zostaniemy usunięci z drużyny. Jesteśmy inni od ciebie. Zupełnie inni. - po tym poszłam na swoją pozycję.

Po tym jak pomocnik podał piłkę znowu dostaliśmy wiadomość i wiedziałam, że nie możemy się wymigać.

- Dajecie! Taktyka hissatsu: Aurora Wave! - wiedziałam że w końcu odkryją naszą taktykę i już nie będziemy mogli ich używać.

Po chwili zauważyłam że Froy idzie w moją stronę i się zdziwiłam.

- Huh? Co się dzieje? Froy Girikanan nagle opuszcza swoją pozycję. - potem zatrzymał się przy mnie i powiedział coś co mnie totalnie zmyliło.

- Jesteśmy tacy sami. Jako zawodnicy piłkarscy, ty i ja nie różnimy się tak bardzo. - i poszedł, od razu wiedziałam kogo dadzą na do dalszej gry i nie mogłam się doczekać jak zobaczą "Asuto".

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tak jak obiecałam jest drugi rozdział i jest o wiele dłuższy o tamtego. Mam nadzieje że się podobał i Pa Pa.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Dec 23, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Inazuma Eleven Orion no Kokuin (zawieszone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz