Jam menunjukkan sudah pukul 3.30 petang. Namun cahaya matahari samar2 kerana mahu hujan. (Ayat keling)
Mereka turun sambil membawa beg galas untuk meneroka kampung itu. Cantik sangat pemandangan di situ. Perkampungan nelayan itu mengingatkan Sebongs dengan kejadian di Yeoseo-do. Sungguh ngeri bila diingatkan.
Jihye: Korg! Jom pergi mkn kat dpn sana. Situ ada warung yang jual makanan laut.
Maerin: Aik ada org lgi ke kat sini?
Jihye: Ada. Tapi x ramailah. Kajja!
Mereka menuju ke warung itu. Mereka dihidangkan dengan sashimi ikan salmon, sotong dan kupang. Sedap woo~
Hyungwon: Tapi..... mcm mne nk cri tangkal tu? Petunjuk pun xde.
Hoseok: Haah. Cari kat mne er?? Hmmm
Jihye: Apa kata kita mula malam ni? Kalau korg x keberatanlah.
Semua: OK DEAL!
Bergegar warung tu dibuatnya. Macam Mamazila lalulah pula.
Setelah kekenyangan, mereka berjalan sampai ke pelabuhan kapal nelayan. Disitu memang cantik. Ahhh tenangnya~
' HAHAHHAHAHAHA YEOJOO TAHAN KETAWA DNGN PERANGAI DODO WEYH HAHAHAHHAHAHAHA '
Nak tahu siapa ketawa? Min Yoongi aka Suga. Hilang swag dia bila tngk vid parody drama si Monsta X buat. Dan ini scenenya
Masa ni Yeojoo(Kihyun) tngh tahan ketawa sbb Dodo(Hyungwon)pukul bahu Changkyun kuat smpai Changkyun nk tercarut.
Kihyun: Min Yoongi! Kalau kau ketawa lagi, aku bakar patung kumamon kau. Plus bakar studio kau.
Suga: /thn ketawa/ Ok ok. Dh x ketawa. Pftt—
Kihyun: Kau ketawa lgi aku sebarkan juga gmbr kau buat muka cam Sajat kena rogol. Eii geli
Suga: Ok ok!
Yeeun: Ape tho oppa2 tu buat? Gaduh cm budak2.
Hyesun: Kau pun budak.
Yeeun: Pembetulan, pelajar. Hehehe
Hyesun: Babi anda
Babi aka sedara Seungkwan: Sis, takde haiwan lain nk mention? Tahulah kita femes. Tapi kalah asyik sebut jah nama kita, x ke tersedak aku dngn kaum kerabat aku?
Hyesun: /facepalm/
Babi: Chow!
Maerin: Anda fikir babi sekarang tidak terasa dngn makian anda? /iklan/
Ahra: /ketuk kpla Mae/ Dilarang buat iklan kat sini. Ni bukan acara ' Jom masuk Tv ' .
Eunkyo: X matang~
Syi: Kau pun apa kurangnya, Eun.
Jap apa aku mengarut ni thoo?? K aku bagi scene untuk dak2 atiny ni beraksi.
sanshiber- hi awoks~~ sy fan awoks~ k aku ngarutAteez, X1 dan Seventeen sedang tidur kerana kekenyangan tadi. San kelihatan gelisah dan peluh dingin mula membasahi tubuhnya. Suhu di kawasan itu 10℃ itu menambahkan lagi kegelisahan San.
=Mimpi San
(Hidup aku bagai mimpi ~ )San berjalan di sebuah lorong yang suram dan auranya sungguh menyeramkan. Dia berjalan terus berjalan tanpa dia perasan yang dibawahnya mempunyai bara api. Dia tidak merasa sedikit pun.
Tapi, satu benda yang membangkitkan ketakutannya adalah...
Bunyi intro lagu Goodnight oleh Dreamcatcher berkumandang. Dia memandang ke bawah lalu dia terkejut. Baru merasa kesakitan itu.
Dan ada ular besar dihadapannya smbil mengejarnya. Berpuluhan zombie dibelakangnya.
Dia terduduk lalu melindungi dirinya.
CHOI SAN!!!!!!!!
San tersedar dari mimpinya selepas Jihye memanggil namanya. Pelik??? Klu nightmare org pnggil kita terbongkang lgi.
Jihye: Gwaenchana?????
San: Mcm mne noona buat?
Jihye: Noona pembunuh mimpi buruk.
=>• To be continued •<=
Tip top tikita!!!!
Weyh!!! Sua make me melt with her dance!!!!!!!!!!
YOU ARE READING
(C)SILENT DEATH 3: MYSTERY BUS
HorrorBila Teenage, Ateez, Seventeen, Monsta X, Bangtan, Izone feat atiny pergi naik bas dua tingkat. Cover by ; @bunnysoobin_ Author be like Start:- 15.11.2019 End:- 30.12.2019