Tapi....
Dia ternampak sesuatu yang berada di kerusi paling hujung. Anak muridnya semua sedang tidur bersama dengan Sebongs.
Entah kenapa Junghae seperti dirasuk dia menjerit lalu terduduk. Semua terkejut.
Mingyu: Noona, neon gwaenchana?
Junghae: ......
Minghao: Noona~
Kihyun: Ahreum! Waegeurae??!
Junghae memeluk Kihyun sambil menunjukkan ke arah kerusi belakang sekali. Tapi tiada apa2.
Kihyun: Xde pape pun.
Junghae: T-tadi ada hyung. M-muka dia buruk giler! Nan museoweo~
Kihyun: Dah2. Jom turun. Semua boleh duduk tempat masing.
Kihyun memapah Junghae turun ke bawah. Kihyun menyuruh Eunbi duduk di sebelah Ji Ah buat sementara. Junghae x pernah takut seperti ini. Dia dah lawan roh2 jahat bnyk kali tpi yang ni macam pelik je.
Junghae: Hyung....
Kihyun: Wae??
Junghae: Jom patah balik. Rasa macam x sdp hati ar.
Kihyun: Xde papelah. Dah tidur dulu.
Junghae senyap. Dia tidur buat sementara tetapi..... perkara itu tidak lama apabila satu kejadian yang menimpa mereka bakal berlaku.
Mereka berhenti di sebuah bangunan lama kerana minyak habis. Padahal tadi baru sahaja isi.
Sakura: Ige mwoya?? Seram ahh~
Ah In: Aku rasa peliklah. Tempat apa ni?
Sulli: Korg sila bawa beg galas yang korg bawa tadi ye.
Dohyun: Knpe bangunan ni nmpk familiar er??
Kjp
Kjp
Kjp
Ni kan.....
Semua: HOSPITAL GONJIAM!!!!!!
—>=to be continued=<—
Demikianlah author x de idea kjp.
So
Perjalanan mereka
Dalam Hospital Gonjiam
Bermula hahahHhhahahhB
Maaf pendek
YOU ARE READING
(C)SILENT DEATH 3: MYSTERY BUS
HororBila Teenage, Ateez, Seventeen, Monsta X, Bangtan, Izone feat atiny pergi naik bas dua tingkat. Cover by ; @bunnysoobin_ Author be like Start:- 15.11.2019 End:- 30.12.2019