"Kim Seokjin ve Kim Taehyung, Kim Dohyun'un oğulları. Kim holdingin sahibi. Dohyun birçok alanda iş yapıyor. Oğullarının ikisi de tıp okuyor. Büyük olan aynı zamanda çift anadal yaparak işletme de okuyor.
Kim Namjoon Mae holdingin sahibi merhum Kim Minho'nun oğlu. Tekstil ve moda sektöründeler."
"Jung Hoseok, Kang holdingin yönetici asistanının oğlu.
Min Yoongi'yi zaten biliyorsunuz.
Jeon Jungkook ise Jeon iş makinalarının sahibi olan Jeon Byungho'nun küçük oğlu."
"Güzel. Takibe devam et. Şimdilik normal gidiyor ama Kore'ye bu ani ilgi başka bir anlam da taşıyor olabilir."
"Gözüm üzerinde efendim.
°
"Seni rahatsız edecek bir şey mi dediler?"
"Hayır?"
"Ters bir hareketleri mi oldu?"
"Hayır."
"Konuşmalar mı canını sıktı?"
"Hayır Yoongi."
"O zamaaan pek sevmedin onları ha?"
"Hayır tabii ki de!"
"Peki derdin ne Jimin?! İki hafta olacak neredeyse ne zaman bizimkilerin yanına gideceğim desem bi bahane bulup kaçıyorsun!"
"Kaçmıyorum saçmalama!"
"Külahıma anlat sen onu!"
"Gerçekten hep bir şeyler çıkıyor. Bahane falan değil!" diye karşı çıksa da karşısındaki 'Yemezler' bakışları atan arkadaşını inandıramadı.
"Sadece..."
"Biliyordum bir şey olduğunu işte!"
"Hayır onlarla alakalı değil!" diye aceleyle atıldı yanlış fikirlere kapılmaması için. "Ben sadece çok alışık değilim."
"Neye?"
"Yani etrafımda bu kadar yaşıtım insanla vakit geçirmek.... Mmm nasıl anlatsam.... Sıkıcıyım ben ve siz fazla eğlencelisiniz..." dedi başını önüne eğip.
"Şimdi sen saçmaladın işte. Çok konuşkan değilsin ve soru sorduğumuzda bile ağzından kerpetenle laf alıyoruz ama denemeden bilemezsin. Kendini kapatma."
"Haklısın sanırım."
"Haklıyım tabii ve bunu bu akşam ispat edeceğim!"
"Na-sıl?"
"Akşama Tae ve Seokjin'in annesi yemeğe çağırdı. Seni de söyledim." dedi Yoongi gurur dolu bir gülümsemeyle.
"Yoooo olmaz! Hiç tanımadığım insanların evine öylece gidemem!"
"Öylece gelme sende!" dediğinde Jimin garip garip arkadaşına bakıyordu. "Tatlı falan al! Ah dur ya da çiçek al. Ahn teyze çiçeklere bayılır!"
"Sen ciddisin."
"Çoook!" diye yanıtladı bilmiş bir tarzda.
Ders bitince Yoongi, Hoseok ve Jimin'i de alıp Kimlerin evine sürdü arabasını. Yol üstünde bir çiçekçiye uğradılar ve Yoongi'nin daha önceden sipariş ettiği beyaz ve pembe güllerden oluşan buketi aldılar.
Ev tam bir saray yavrusuydu. Geniş bir ön avlusu krem rengi mermer gösterişli bir girişi vardı.
İçi ise altın yaldızlı ve ahşap renklerin hakim olduğu ben zengin eviyim diye bağıran tarzda döşenmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beside You
Fanfiction'Ya gidecek, ya ölecek!' Ailesi bir trafik kazası sonucu öldüğünde Jimin henüz üç yaşındadır ve bu kazadan sonra dayısı onu Kanada'ya götürmüştür. 19 yaşında reşit olur olmaz dayısına Kore'ye dönmek ve eğitimine orada devam etmek istediğini söyler...