1.3 Lanetlenmiş Rehber 👹

25 21 24
                                    

“Hey!” Bu sesin sahibi Elenco’ydu. Koştu. Yere yığılmış bedenin yanına geldi. O esnada üç kafadar yanlış bir sey yapmış olabilme korkusuyla Elenco’ya bakıyordu.

Elenco yere yatan kızın yanına yaklaştı. Bu sebeple üç arkadaş geri çekildi. Kızın yanına çöktü. Üzgün gözlerle ona baktı. Ayağını düzgün halde düz uzatıp kollarını rahat edebileceği bir hale getirdi. Sonra bileğinden tutup elini şıklattı. Kız toz olarak kayboldu. Elenco mırıldandı. “Zavallı Angelique…”

“B-ben… Kazayla oldu. Özür dilerim, Elenco…” dedi Ezgi.  

“Senin suçun değil…” derin nefes aldı. “Benimle gelin.”

Üç arkadaş yaklaştı. “El ele tutun birbirinizi. Sinem elini bana ver,” dedi Elenco. Denileni yaptılar. Elenco elini şıklattı, toz oldular.

Su an, dolunaya karşı şatonun en tepesinde oturuyorlardı. Oldukça farklı bir hava vardı. Şatonun on cephesinde müthiş bir fırtına ve dalga varken arka cephesinde dolunay yükselmiş bir şekilde durgun deniz vardı. Hafif hafif bir rüzgar esiyor, yoğun deniz kokusunu dördünün yüzüne çarpıyordu. Açık hava üç arkadaşa iyi gelmişti.

“Size anlatmam gereken bir şey var,” dedi Elenco üzgün bir ses tonu ile. Ciddi Elenco gitmiş, yerine yeni bir Elenco gelmişti sanki. İlk defa böyle görüyorlardı Elenco’yu.

“Ona… Angelique’a fazla yaklaşmayın. Daha doğrusu yaklaşmamalısınız.”

“Neden?” diye sordu Ezgi.

“O, lanetli,” dedi Elenco uzaklara dalmışken.

“Nasıl!?” diye az kaldı çığlık atacaktı Sinem.

“O…”

“O?” Mustafa Elenco’nun devam etmesini ister gibi gözlerini Elenco’dan ayırmıyordu.

“O eskiden insandı.”

“Ne!?” üçü birden çığlık atmıştı adeta.

“Sözümü kesmeyin!” dedi Elenco. Sonra devam etti.

“Önceden asırlar boyunca burada baş rehberlik yaptım. Çok bilirim buraya düşenleri. O da buraya lanetli bir kalem sebebiyle geldi. Ancak o verilen süre içinde tamamlayamadı. Kurtulamadı. Ailesi öldürüldü. Nasıl yaptıysa, geri geldi buraya. Ruh olmak için yalvardı, yakardı…” öksürdü ve devam etti konuşmaya Elenco.

“Dünyada artık yapamadığını, çok yıprandığını söyledi. Tabii, o kadar ısrar etti ki onu da ruh yaptık. Adı Amanda’ydı. Yeni isim olarak Angelique ismini verdik. Çünkü hiç bir olaya karışmayan melek gibi sakin biriydi. Bu kötü ruh olamaz dedik. Ama iyi ruhların yanına da götüremezdik. Almazlardı asla. Bizde onu rehber yapmak istedik. Rehberlik için daha merhametli olunması gerekir. Rehberlik sınavlarına girdi. Başarıyla kazandı. Uzun bir eğitim süreci şarttı. O zamanlar baş rehberler aynı zamanda eğitmen rehber olurdu. Bizzat onunla ben ilgilendim anlayacağınız. Herseyi çok çabuk kavrardı. En sevdiğim öğrencilerimdendi. Görevine staj olarak burada başladı…”

Durakladı, titrek bir nefes çekti içine. Buz mavisi gözleri göğe döndü.

“Ama o, hayatını karartacak bir hata yaptı.” gözlerini denize dikti. Ağlayacak gibiydi. Sertçe yutkundu.

“Hayır, lütfen ağlama Elenco! Bize anlatabilirsin,” diye teselli etmeye çalıştı Ezgi.

“O, gelen bir faniye aşık oldu. Olmaması gerekirdi. Lord Maux’un karşısında and içmişti buna dair. Ama hayatı bundan sonra karardı. Aşık olduğu faniyi herkesten gizli dünyaya geri götürmeye çalıştı. Ancak bir ruh onu yakaladı. Bana bildirdiler. Ben… Ben onun ceza alıp günden güne erimesine dayanamazdım!” Gözünde biriken bir damla gözyaşını parmağı ile sola doğru savurdu.

“Bir süre sakladık bunu ancak aynı ruh Lord Maux’a bizzat şikayet etti. İkimiz de cezalandırıldık. O sebeple Angelique su an bu halde. Ben de şu an baş rehber değilim. Angelique şu an size mahzende saldıran kanlı ruhlara dönüşüyor. Oradaki kanlı ruhların hepsi suç işlemekten buna dönüştü. Davranışları değişmekte. Ondan garip davranıyor. Size ilerki zaman zarar verebilir,” dedi ve ağlamaya başladı. Gözünden düşen bir damla yaş aşağı süzülerek kristalleşti ve denizle buluştu.

Elenco, ciddi anlamda eski Angelique’ı çok özlemişti...

----

Merhaba hepinize!

Cidden duygusal oldu yia. 😔

Bekliyor muydunuz Elenco'nun eski öğrencisi olduğunu? :)

Soru soralım bakalım 😉🌠

🌙 Elenco sizce duygusal mı sert mi?
🌙 Sizce bir daha Angelique ile karşılaşır mı üç arkadaş?
🌙 Siz bu eskiden yaşanan olayda kimi haklı buluyorsunuz?

✨Bölüm hakkında önerileriniz➡

✨Bölüm hakkında düşünceleriniz➡

Bölümün kelime sayısı: 595

🍀 Hoş kalın, hoşça kalın! 🍀

Kaçış « Düzenleniyor »Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin