3🥟

69 8 2
                                    

Ela'dan

-'' Neşe benim gördüğüm şeyi sende görüyor musun yoksa ben kafayı mı sıyırdım ?''

-'' Knk ben mantıyı görüyor gibiyim sende onu gördüysen kafayı sıyırmadın şimdilik.''

-'' Ya sende delirdiysen? ''

Neşe

-'' Olabilir knk sonuçta senin arkadaşınım .'' Neşeye kes lan sesini bakışını attıktan sonra bana seslenen anneme baktım.

Anam Garı

-'' Ela işte yeni patronun Korkut Aytaç. Kendisini oğlum gibi severim çok iyi biridir eminim iyi bir patron çalışan olacaksınızdır.'' ne iyi patron çalışan oluruz ama hayal bile edemiyorum.

-'' Anne aslında ben iş buldum. Sana ev işlerinde yardım edebilirim maaşta istemem bak bence bir değerlendir bir daha böyle bir teklif ayağına gelmez.''

Anam Garı

-'' Ela ne saçmalıyorsun sen dün biz seninle ne konuştuk.''

Neşe

-'' şey Hülya teyze aslında Ela gerçekten iş buldu.'' ne işi buldum acaba hadi hep beraber Neşenin saçmalığını dinleyelim.

Anam Garı

-'' Ne işi buldu kızım.''

Neşe

-'' şey ımm şey neydi şey işte hani.'' evet efsane işim şeye buradan merhaba yarın işim şeye başlayacağım. Çok heyecanlıyım.

-'' Anne buldum işte bir şey kurcalamasan.''

Anam Garı

-'' Sen sus Ela. Evet Neşeciğim seni dinliyorum ne şey işine başlayacak bu Ela sen dürüst ,kibar, cömert, tatlı bir insansın yalan söylemezsin seni dinliyorum.'' Al işte şimdi sıçtık anam Neşenin kanına girdi bile.

Neşe

-'' Hülya Teyze doğru söylemek gerekirse biz iş bulamadık . Ela hiçbir işi beğenmiyor yok bu olmaz şu olmaz sabahtan beri geze geze ayacıklarım ağrıdı ya bu kızından hiçbir halt olmaz.'' Sadece Neşenin duyacağı bir ses tonuyla;

-'' Adım Ela ise siktim seni Neşe kork benden .''

Neşe

-''Hülya teyze kızın beni tehdit ediyor hayır yani doğruları söylemekte mi suç anlamadım ki'' konuş Neşe sen konuş ohh sıçtıkça sıç rahatla ama o sıçtığını sana yedirtmezsem benimde adım Ela değil bekle sen

Anam Garı

-'' Ela seninle sonra konuşacağız. Yeni patronuna merhaba de önce.'' doğru lan biz mantıyı unuttuk. Hacı bu benim patronum falan olamaz bu uyuz herifi boğar öldürürüm.

-'' Anne nereden biliyorsun belki Korkut bey beni işe almayacak.''

Mantı

-'' Benim için sıkıntı olmaz. Hülya teyzeyi uzun zamandır tanırım. Onun için yapamayacağım hiçbir şey olamaz olmaz.'' iyiymiş hacı elin adamı bile benden hayırlı.

Anam Garı

-'' Oğlum benim teşekkür ederim.''

-'' Merhaba Korkut bey."

Mantı

-'' Merhaba Ela hanım. Bugünden sonra benim şirketim de sekreter olarak işe başladınız. Ben disiplinli bir adamım. Kurallarım vardır. Mesela saygısızlığa, çok konuşanlara, gereksiz muhabbet edenlere,küstah insanlara hiç katlanamam.İşimde temiz çalışılmasını severim. İş saatlerine dikkat ederim eğer bu kurallara uymazsanız işinize son vermek durumunda kalırım.''

-'' Korkut bey bakın ben işletmecilik okudum. Eğer o bölümde boş yeriniz yoksa boşuna beni işinize almanıza gerek yok. Sırf iş vermek için sekreterlik yapmamı istiyorsanız benim sizin şirketiniz de çalışmam gibi zorunluluğum da yok. Ben başka iş bakarım teşekkür ederim teklifiniz için.''

Anam Garı

-'' Gayette var Ela hanım. Ben ne diyorsam o paşa paşa o işe gideceksin. Ben senin annensem benim istediğimi yapmak zorundasın. '' böyle diyor ya kendimi çocuğu bakkala gitmeyince tamam ben giderim diyen anaların çocukları gibi hissediyorum .

-'' Peki başka bir bölümde boş yer var mı? temizlik olsa da olur.'' Dediğim cümleyle mantı sırıtarak arkasına yaslandı. Çok güzel gülüyor lan Allah sahibine bağışlasın bağışladığı kişiye de bolca sabır versin.

Mantı

-'' Yoksa benim sekreterim olmaktan korktunuz mu ?'' ben ve korkmak hele senin gibi mantı dan korkmak güldürme beni

-'' Ben Allah'tan ve annemden başka kimseden korkmam Korkut bey işi kabul ediyorum. Ne zaman başlayacağım?''

Mantı

-'' Yarın başlayacaksın. İlk olarak evime gelip kahvaltımı hazırlayacaksın ondan sonra birlikte şirkete geçeceğiz.'' efenim anlamadım evine gidip bide kahvaltısını hazırlayacak mışım beyefendinin ay kıçım.

-'' Peki saat kaçta ve nereye gelmem gerekiyor? ''

Mantı

-'' Size evimin adresini atarım. Saat altıda altı buçukta evimde olursanız iyi edersiniz.'' Ben kesinlikle yanlış duymuş olmam lazım. O saatte kalkıp ne bok yiyecek acaba merak ediyorum. neşe kulağıma fısıldayarak;

Neşe

-'' Sen bu saatte bok kalkarsın kanka '' Öldürücü bakışlarımı Neşeye gönderdikten sonra Mantı Ya döndüm.

-'' Peki anlaştık.'' dilim özür dilerim. Ama annemi biliyorsun affet beni.'' Numaramı mantı ya verdikten sonra restoranttan ayrıldım. İlk olarak Neşeyi dövdükten sonra acıların kadınıyım tribiyle evin yolunu tuttum.

Kayseri GüzeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin