6🥟

62 4 2
                                    


Mantı kurduğum cümleye gülümsemekle yetindi. Gelde delirme ben burada show habere çıkmaktan korkarken utanmadan gülüyor bi de. Güzel güldüğünü söylemedim tamam mı demem zaten o mu güzel gülecek pehh ben varken burada.

-"Gülme komik değil!"

-" Gerçekten komik ilk defa annesinden bu kadar korkan bi insan gördüm."

-" Sanki sen hiç korkmadın mutlaka korkmuşsundur kim annesinden korkmaz ki."

Mantının yüzündeki birden değişen ifadesi korkutmadı değil yani. Acaba yine neye sinirlendi mantıcık.

-" Korkmadım ama korkmak isterdim emin ol. Fazla geç oldu evine bırakayım istersen."
Mantının gözlerinde anlamlandıramadığım bir ifade vardı. Bu hoş bir ifade değildi sanki acı çeker gibi. Acaba annesiyle bir sorunumu var ki yemin ederim bazen şu ağzıma kendim sıçasım geliyor.

-"Yok sağol. Kendim evime gidebilirim yakın zaten."

-"Peki yarın işe geç kalma."

İnsan derki sorun değil ben bırakırım ne demek hiç zahmeti bile olmaz. Ahh nerede bu öküz patronda centilmenlik. Bide emir veriyor gelde delirme.

Hiçbir şey demedin evime doğru yürümeye başladım. Eve vardığımda dış kapıyı kapatacağım sırada mantıyı bana bakarken yakaladım yok artık bide benimi takip etmişti. Benim ona baktığımı farkedince arkasına bakmadan hızlı adımlarla uzaklaştı. Yanlız korksam mı mutlu mu olsam bilemedim herif beni evime kadar bıraktı. Ya psikopatsa ya da merhametli biriyse. Kafamda deli sorular.

Sabah erkenden iş yerine geldim. Daha fazla bu herifin azarlamalarına katlanamazdım. Erken kalkmak ne kadar koysa da elin ağız kokusunu çekiyoruz işte napak.

-"Günaydın abi."

-"Günaydın kızım."

Buradaki çoğu kişilerle şimdiden iyi anlaşmaya başlamıştım. En çokta güvenlikçi abiyle.

-" Gel birlikte kahvaltı yapalım Ela kızım tek başıma sıkılıyorum buralarda hem patronda gelmedi daha ne dersin?"

-" Evet derim abi."

Sinirle çay içerken koyu sohbete dalmıştık. Çok babacan biriydi. Telefonumun çalmasıyla kendime geldim. Veee eveeet yine geç kalmıştım Arayan mantı Bey'di

-"Nerede kaldın sen sana demedim mi erken gel diye!"

-"Karşınızda çocuk yok sizin her istediğinizde beni azarlayamazsınız! Ben zaten işteyim."

Mal mal mal mal mal mal mal gerizekalı aptal herif işe erken gelip geç kalan bir insan olarak tarihe geçebilirim.

-"Nerede napıyorsan bırak ve çabuk yanıma gel!"

-" Geliyorum!"

Bu salak kendini ne sanıyorsa aptal herif

-"Sonunda gelebildiniz Ela hanım. Hem ne o öyle ulaka konuşmalar karşında patronun olduğunu unutma!"

Çok kötü bakıyor lan diyeceğim cümleleride yuttum sayesinde şuan içimden geçenleri dersem bu herif beni net öldürürdü ama olsun.

-" Siz bana ulaka diyemezsiniz. Patronumsunuz diye bir şey demiyorum lütfen söylediklerinize dikkat edin! Sırf buranın patronusunuz diye hiçbir çalışanla bu şekilde konuşamazsınız!"

Kurduğum cümleler ve ses tonumla çevremizdeki herkes bize bakıyordu. Sebepsiz yere bir havalara girmiştim. Ama milletin gözüne baktığımda sen bittin bakışlarını görene kadar.

Gözlerimi mantıya çevirdiğimde isminin hakkını verdiğini düşündüm gerçektende efsane Korkutuyordu evet evet ben şimdi bitmiştim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 31, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kayseri GüzeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin