5🥟

51 7 0
                                    

Kalbim pır pır
Beynim dır dır
Ne yapsın bu Ela
Bu bakışlar altında...

Ne güzel dedi o "yanımda duracaksın" diye çok basit bir cümle aslında ama değişik hissettirdi kalbimi. Çokta güzel bakıyor gelde erime bu herifin karşısında.

-"Ela beni duyuyor musun?"

-"Hı şey ya dalmışım yoruldum galiba ondandır. Başka neyden olabilir ki dimi ama. "

Net olum ben yoruldum. Beynime kan gitmediğinden dolayı böyle mal mal düşünüyorum yoksa imkansız yada acıkmışımdır. Aklıma mantı falan geldi ya kesin ben öyle düşündüm.Aynen öyle düşündüm

-"Çok yorulduysan eve gidebilirsin yanakların falan kızarmış hasta olmadan dinlen istersen"

Çok iyi ya bi de yanaklarım kızarır çok iyi alkış benim yanaklarıma tebrik ediyorum rezil etmekte birebir siniz.

-" Teşekkür ederim hayır diyemeyeceğim iyi günler." Dedikten hemen sonra odadan çıktım tuvalete gidip yüzümü yıkadıktan sonra evin yolunu tuttum.

-" Anne ben acıktım. Yemek yapsan da yisek."

-" Yemeği bırak şimdi nasıl geçti ilk iş günün?"

Öyle bir geçti ki ana sorma bile.

-" İyi ya biraz yoruldum o kadar acıktım ana doyur beni."

-"Eee anlaşabildin mi Korkut oğlumla?"

-" Ana sen hayırdır oğlum falan bir kızın olduğunu da unutma. Yemin ederim üvey evlat muamelesi görüyorum şu evde götü boklu Korkut bile benden değerli oldu öyle olsun ana öyle olsun."

Dedikten sonra evden çıktım. Yanlız baya atar yaptım. Eve geri döndüğümde sikecek garı beni ama benimde bir kalbim var kırılıyorum. Bugün ayrı bir hassasım zaten üstüme gelmeyin aaaa en iyisi kızlarla konuşmak anca kendime öyle gelirim.

-" Lan götü boklular nörüyonuz?"

Ezgi

-" Sensin lan götü boklu bizi boşverde ilk iş günün nasıldı?"

-" Çok iyiydi olum benim gibi efsane biri her işin üstesinden gelirdi ama görmen lazım baya mantıyı yola getirdim adam karşımda bildiğin eli ayağı titriyor görmen lazım."

Ezgi

-" Siktir lan uydurma."

Neşe

-" Kimin kankası bee. Kardeşim benim tabi öyle yapacaktın o kim sen kim."

-" Tabi olum o kim ben kim."

Sevgi

-" Sen her işin üstesinden gelirsin kardeşim benim sana güvenim sonsuz."

Canım dostlarım be bunlar olmasa varya ne yapardım harbi bilmiyorum. Bu hayattaki en değerlilerim onlar. Üzüntülerimi, sevinçlerimi, heyecanımı, babamı kaybettiğimde herşeye rağmen yanımda oldukları için onlara minnettarım.Olum bugün çok duygusalım.

-"Neyse kızlar hadi iyi zıbarmalar."

Sevgi

-"İyi uykular güzellik."

Telefonumu cebime soktuktan sonra bakkala gittim. Bugün içmem kafayı bulmam lazım.

Bakkala gittiğimde Kola aldım bi de çekirdek oh iyi gider şimdi bu ikili.

-"Nörüyon Ali abi" Ali abi bizim mahallenin bakkalı kendimi bildim bileli Aliciğim bakkalcı ama çok seviyom bu herifin ponçik ponçik yanağı bi de gıdığı var devenin gıdığı gibi sallanıyor mübarek.

-" İyiyim kızım aynı bizde değişen bir şey yok sen nasılsın?"

Bende bilmiyomki nasıl olduğumu be Aliciğim.

-" İyi diyelim iyi olsun."

Ali abiye ücreti verdikten sonra duyduğum sesle olduğum yerde kaldım. Hayır hayır bu olamaz imkansız yok olum saçmalama tabiki mantının sesini duymadım.

-"Nasılsın Ali abi?"

-" Ooo Korkut oğlum iyiyim sen nasılsın bu saatte ne işin var burada."

Aynen mantı bu saatte napıyorsun Allah Allah ne işin var senin benim Aliciğimin yanında bu mantıda herkesin oğlu oluyor anasını satayım.

-"Buradan geçiyordum bir uğrayayım dedim hem gelemez miyim?"

Evet gelemezsin burası bizim mahalle senin ne işin var burada Allah'ım sana geliyorum çıldıracam harbi çıldıracam çok yakında.

-" Yok oğlum öyle demek istemedim."

Dedikten sonra bana baktı;

-"ha Ela ben senin para üstünü vereyim unuttum kızım hatırlatsana sende yaşlılık böyle işte."

Lan ben hala burada mıyım? Oğlum lan şansıma tüküreyim. Beynime sıçayım emi ne işin vardı da çene dinledin yarım saattir hay kalıbıma tüküreyim.

-" Gerek yok Ali abi hadi görüşürüz iyi akşamlar." Dedikten sonra mantıcığımın sesini duydum.

-"Ela?"

Al işte bi bu eksikti tam oldu şimdi.

-" Siz tanışıyor musunuz?" Benim saf Aliciğim vah Aliciğim.

-" Hayır Ali abi sanırım beyefendi karıştırdı başka biriyle. Tekrardan iyi akşamlar." Dedikten sonra hemen bakkaldan çıktım.

-" Demek tanımıyorsun beni Ela hanım."

-"Evet tanımıyorum işle gerçek hayatımızı karıştırmayalım lütfen hem anam beni hep uyarır tanımadığın kişilerle konuşma Ela diye lütfen benimle münasebete işte geçin normal hayatımda geçmeyiniz."

-"Şuan konuştuğunun umarım farkındasındır. Hem sen ne saçmaladın mantı falan sen kimsin ki benimle bu şekilde konuşuyorsun. Kendine gel yoksa çok kötü olur."

Şimdi siktim seni olum siktim seni asıl sen kimsin lan.

-" Naparsın ha naparsın. Döver misin yada öldürür müsün?" Bir yandan konuşup bir yandan da kolanın kapağını açıyordum.

-" Saçmalama ben bir kadına asla zarar vermem."

-"Naparsın peki."

Sonunda kolanın kapağını açtım. Tam cümle kuracağı anda kolayı kafasından aşağı boşalttım. Evehehehehehhe mal mantı yanlız varya sinirden kıpkırmızı kesildi ve feci bakıyor sanırım sıçtım.

-"Ne yaparım biliyor musun her şeyi annene söylerim." Al işte şimdi güzel sıçtık.

-"İspitçi misin oğlum sen. Bu yaşta şikayet etmeler falan bana bak mantı ağzını kapalı tut sinirlendirme beni bak çok kötü olur."

-" Ne yaparsın mesela?"

-"Anneme bana ağza alınmayacak cümleler, küfürler,hakaretler daha neler neler derim." Aslında doğru bazıları yani demi hoş şeyler söylemedi.

-" Bak o gün beni yanlış anladın. Öyle birden gelince o tür kadınlardan sandım seni ve sinirliydim.Öyle cümleler kurmamam gerekirdi biliyorum hiçbir kadına denilmemesi gereken cümleler kurdum kabul ediyorum ve bunun için özür dilerim. Ama diğer söylediklerinde annen artık sana mı inanır yoksa bana mı?"

Piç herif haklı ama özür diledi bak mantı az buçuk gözüme girdin adam ol. Annem benim söylediklerime inanmayacağına göre bittim ben sıçtım gebertir beni eveeet show TV den herkese merhaba bugün şok edici olaylar yaşandı cani anne mantı yaparken kullandığı bıçakla kızını öldürdü sebebi ise henüz bilinmiyor.

-"Bence konuşup anlaşabiliriz ha ne dersin?"

Kayseri GüzeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin