Lent a hatalmas tűz még mindig égett csak már senki nem üldögélt mellette.Siva letette a húst és a tűzhöz lépett.Egy grillhez hasonló rácsos tákolmányt szedett elő a tűz melletti kis fészerből és arra pakolta a húsokat.
-Hozol nekem rizst?-emelte fekete szemeit hirtelen Lucasra-Euronymus megmutatja hol van.
Csettintett nyelvével és a fekete macska azonnal mellette termett.
-Euronymus mutasd meg Lucasnak hogy hol van a rizs!-adta ki a parancsot.
A macska látszólag megértette mert felcsapta a farkát és elindult egy épület felé.Lucas visszapillantott még Sivára aki bíztatóan bólintott hogy kövesse a macskáját.
Lucas megvonta a vállát és Euronymus után eredt.A macska belökte az épület rozoga ajtaját és Lucas látta,hogy egy raktárépületbe vezette a kiscica.Euronymus beljebb sétált és egy polc alatt leült a földre.Felpillantott és nyávogni kezdett.
-Ott van?-mutatott arra Lucas kérdőn,mire a macska aprót bólintott.
Lucas a polchoz lépett és levett egy hatalmas vászonzsákot ami tele volt rizzsel.
Vissza is indultak Sivához aki idő közben zöldségeket és fűszereket szerzett.Befűszerezte a húst és salátát készített.Majd egy hatalmas üstbe vizet hozott a kútból.Elvette Lucastól a zsákot és beleöntötte a rizst a vízbe.Azt is a tűzre rakta és összecsapta a kezeit.
-Na mostmár csak várni kell hogy minden kész legyen.Köszönöm hogy segítettél nekem!-nézett mosolyogva Lucasra,aki zavarában meg sem tudott szólalni.
-Szóra sem érdemes!-nyögte ki végül és neki is sikerült egy mosolyt az arcára varázsolnia...|ESTE|
A kis falu lakói gyülekezni kezdtek a főtérre,ahol minden este együtt vacsoráztak.A gőzölgő vadhús és a puha rizs mindenkinek a kedvenc étele volt,így örömünnepnek számított ha Siva volt a soros a főzésben.Will is megjelent a főtéren Lucy oldalán.Lucas kérdőn nézett rá ő pedig vigyorogva mutatta hogy minden rendben.
Lucas is visszamosolygott és leült egy fatönkre Siva mellé.Amikor mindenki ott volt,kiosztották a tányérokat és Siva nekilátott mindenkinek kiszedni az adagját.Amikor Lucas tányérjába tette bele az adagot a fiúra mosolygott és rekedtes hangján súgta a fülébe.
-Jóétvágyat Luke!
Lucas elmosolyodott és jóízűen kezdett neki az ételhez.
Amikor megvacsoráztak,Derek emelkedett fel a helyéről és komoly arccal kezdett beszélni.
-Srácok,mint láthattjátok két új taggal bővült Black Lake lakossága.
A gyerekek hangos tapsolásban és üdvrivalgásban törtek ki.Lucas és Will lepetten mosolyogva pillantottak egymásra.
-Szóval nekik is otthont kell adnunk,úgy ahogy mindenki mást is befogadtunk.Viszont ameddig nem készül el az otthonuk,ideiglenes szálláshelyet kell adnunk nekik.Úgy döntöttem,hogy mivel majdnem mindenkinek van lakótársa,a két fiút két olyan itt lakó fogja befogadni aki egyedül él.
Lucas felkapta a fejét.Érezte Siva kedves pillantásait a hátán és egy pillanatra ő is elmosolyodott.
-Ez a két ember pedig Lucy és Siva.Nektek kell a fiúknak otthont adni ameddig a házuk nem készül el.
-Jó de melyikünk kinek?-kérdezte Lucy és a két fiúra pillantott.
-Melyiket szeretnéd Lucy?-kérdezte Derek vigyorogva és a többiek halk nevetésbe kezdtek.
Will idegesen nézett Lucasra,ki lehetett olvasni a szeméből hogy kihez szeretne kerülni.Lucas elmosolyodott és Willre kacsintott.
Lucy kis gondolkodás után felemelte vékony ujját,amelyen gyűrűk díszelegtek és komoly fejjel Willre mutatott.A fiú kék szemei felcsillantak és Lucyra pillantott aki továbbra is komoly arcot vágott,amitől semmit nem lehetett leolvasni.Lucas aprót mosolygott és a többiek sem mondtak mást.
-Akkor legyen így,Lucy befogadja Willt,Siva pedig-fordult a kék hajú démonhoz-Lucast szállásolja el.
Siva aprót bólintott és Lucasra mosolygott,kis hegyes szemfogait elővillantva.
Lucas testét újra átjárta az a megmagyarázhatatlan melegség ami akkor jött elő ha a lányra nézett.Örült hogy Sivához került és nála fog lakni,és elkezdte élvezni ezt az egész helyzetet,hogy itt vannak ezek között a különleges gyerekek között.
-Jól van,akkor ha nincs más kérdés,mindenkinek nyugodalmas jóéjszakát kívánok!-mondta Derek és a tömeg oszladozni kezdett.
Lucy megállt Will előtt és hosszasan nézte a zöld hajú fiút.
-Van valami rajtam?-kezdte el tapogatni arcát Will és ijedten nézett a lányra.
Lucy csak rágta a rágóját és vigyorgott,majd kis hallgatás után megszólalt.
-Jól áll a piercing!
Megragadta a fiú karját és elindult vele a háza felé.
Mostmár csak Siva és Lucas álldogáltak a főtéren.Siva összeszedte a tányérokat és egy vizes edénybe pakolta őket.Csettintett a nyelvével és Euronymus a vállára ugrott.
-Menjünk!-fordult Lucashoz és elindultak a faház felé.
Felmentek a csigalépcsőn és Siva kinyitotta az ajtót.A házban sötétség honolt,a nyitott ablakokon befújt a szél.
-Gyere megmutatom hol fogsz aludni!-csukta be a bejárati ajtót a lány és elindult a ház belsejébe.
Ahogy egyre beljebb haladtak,a házban feltűntek Siva további rendszerezesései,a polcok rogyásig pakolva mindenféle üvegcsékkel és dísztárgyakkal.Hirtelen Siva megállt egy ajtó előtt és benyitott a szobába.
-Ez a hálószobám de sajnos nincs máshol vendégágyam.Itt fogsz tudni aludni a kanapémon-mosolygott kedvesen a fiúra.
-Ééés hol a te ágyad?-nézett körbe Lucas a szobában.
A fekete bútorok és fekete falak között csak az ágyat nem sikerült megtalálnia.Szekrények,asztalok sorakoztak a falak mellett,az egyik mellett az említett kanapé is látható volt.Két hatalmas könyvespolc,roskadásig rakva könyvekkel és mindenféle apróságokkal.A falak felfestésekkel és poszterekkel voltak díszítve,a plafonról füzérek lógtam.Euronymus a neki kialakított kis macskakuckóba telepedett és Siva Lucasra emelte fekete szemeit,hogy megválaszolja kérdését.
-Emelt ágy,ha mondhatom így!-mutatott a plafon felé miközben gyetyákat gyújtott,hogy látni lehessen a szobában.
Lucas fel is pillantott és elmosolyodott amikor meglátta a plafonhoz közel felszerelt ágyat.
DU LIEST GERADE
Black Lake 1.fejezet/A számkivetettek földje/
Fantasy"-Itt mindenki más egy kicsit,senki sem átlagos-mondta a lány és felnézett a fiúra. -Én átlagos vagyok...-sóhajtott és tekintetét a földre szegezte. -Nem vagy az...különleges vagy...nem véletlenül keveredtél ide..." A story néhol trágár szavakat tar...