Nem hittem a szememnek..
-Nem örülök,hogy késett,de ez az első napja,ezért eltekintek.Mutakozzon be kérem-mondta a tanárnő
-Hát..A nevem Payton Moormeier.18 vagyok,most költöztünk ide.Szeretek gördeszkázni és ja..Ennyi
-Köszönjük.Most pedig kérlek ülj oda Luna mellé ő lesz majd az idegenvezetőd is.-mondta.Erre az összes lány felém fordult fintorogva..Payton pedig kacér mosollyal huppant le mellém
-Szervusz kávés lány.-kacsintott.Én csak bólintottam kicsit pirulva majd próbáltam az órára figyelni,de Payton tekintetét még hosszú ideig magamon tudhattam.
Mivel ez volt a téli aszünet előtti uccsó nap csak 3óránk volt.Paytont körbevezettem,nem volt semmi érdekes.Egyszer megszédült és kicsit nekem jött,amit furcsáltam de inkább ráhagytam.
Hazaérve lehuppantam az ágyra és elkezdtem telefonozni.Anya még napokig üzleti úton lesz.Este mikor már lefürödtem és doptam volna le a ruhám a szennyesbe a ruhámból kiesett egy cetli.
„Szia kávés lány!Ma nem volt alkalmunk sokat beszélni és igazából csak bocsánatot akartam kérni mert neked mentem ott a pékségben.Itt a Snap nevem jelölj be:*Payton snap nev*Payton"
Lesokkoltam..Nem értem miért adta meg a snap nevét de bejelöltem.Hamarosan vissza is igazolt.Payton:Szia Lu!
Én:Hali!
Payton:Mizujs?
Én:Umm..Semmi különös,fekszem az ágyban😕.Veled?
Payton:Semmi.Szívesen ott lennék meletted😏
Én:Hülye🙄😂
Payton:
Én:Hát ezt most megtiszteltetésnek veszem😅
Payton:Vegyed is annak😉😏
*Vagy 3órán keresztül dumáltunk csupa hülyeségről*
Én:Na én mostmár megyek,mert nagyon álmos vagyok..Jóéjt😴
Payton:Gn sweetie💕
EGY SZIVECSKE!ÉS SWEETIENEM HÍVOTT!!Te jó isten..Nyugi Luna..Nyugi ez csak egy emoji..De milyen cuki már!Még elmélkedtem egy ideig,majd álomba merültem.
YOU ARE READING
Elvakító szerelem
Fanfiction📌Luna Blake egy átlagos életet élő átlagos lány,de..Na várjunk ez nem a Miraculous..Szóval átlagos lány,de egy nap a nyugalmas élete fenekestül felkavarta valami..vagy..Valaki?📌 „-De én szeretlek!-kiáltottam még utána már szinte zokogva.Hirtelen m...