A mai nap is szokásosan indult. A telefonom ébresztett 7:30-kor.Baszki el fogok késni..Nagy nehezen ki nyomtam és ki keltem az ágyból.Elmentem a fürdőmbe majd megmostam az arcom,fogatmostam és felvittem egy kis szempilla spirált.Szemüveges vagyok,de helyette kontaklencsét hordok,szóval azt is felhelyeztem szememre.Hajamat laza kontyba fogtam:
És választottam egy 'Leszarom a sulit,de stílusom megmarad' outfitet:
Mivel anya reggelente nincs itthon(khmm üzleti ügyek)ezért rohantam a pékségbe,hogy azért egyek valamit.
Mikor bementem a pékségbe szerencsére nem voltak sokan,ezért hamar sorra kerültem.Kértem egy pogácsát és egy kávét,majd kifizettem.Már mentem volna ki de persze a sors nem így gondolta,szóval màr csak annyit éreztem,hogy nekem jön egy mellkas ês a tulajdonosának szépen a pulcsiján landolt a kávém..Fasza..Felnéztem (mivel vagy egy fejjel magasabb volt nálam) és egy barna igéző szempárral találtam szembe magam..
-Úristen!É-én úgy s-sajnálom..N-nem figyeltem.N-neharagudj!-kezdtem szabadkozni a fiúnak..Nem is értem..Mit dadogok?!Luna fejezd be te nem ilyen vagy!!
-Ugyan ne sajnáld!Különben is a te kávéd ment kárba az ügyetlenséged miatt.-mondta full komolyan,bennem meg felment a pumpa..Nem elég,hogy késésben vagyok és már kávém sincs még ez a ficsúr is rátesz egy lapáttal!
-Na ide figyelj!Eleve késésben vagyok és különben is-..-nem hagyta hogy végig mondjam
-Nyugi már drága, csak vicceltem!-mondta bazsajogva Istenem, az a mosoly..NEM NEM ÉS NEM!Luna térj észhez..Már egy ideje bámuljuk egymást,mikor észbe kapok,hogy amúgy késésben vagyok.
-Basszus!Figyu szivesen maradnék,de elkések..Szia!-majd elrohantam.
A suliba éppen csengőre beértem.Osztályfőnöki.Hurrá.Ugye érzed a szarkazmust?Hát igen..Most biztos kíváncsiak vagytok a lelkizésemre,de igazából semmi extra csak nem éppen vagyok az a kedvelt diák.Mindig is én voltam az osztály 'málészája'.A láthatatlan lány.Csak egy barátnőm van és ráadásul most ő is beteg..A 'menő lányoknak' vagyis a kurváknak sosem voltam a tetszés körükbe.Talán,mert nem hordtam miniszoknyát és nem volt 10cm hosszú műkörmöm és sorolhatnám még a kurvás szokásokat..Vagy csak azért mert nekem helyén volt az eszem.De igazából nem is akartam közéjük tartozni.Na de vissza a jelenbe.Betoppanok a terembe és látom,hogy már mindenki ott ült a helyén rajtam kívül.
-J-jóreggelt..Elnézést a késésért tanárnő.
-Ms.Blake..Más esetben nagyon mérges lennék,de helyette örülök,mert megvan az új 'idegenvezetőnk'.Most pedig üljön le.-mondta én pedig semmit nem értettem.De kb. 5perc múlva rájöttem ugyanis eszembe jutott,hogy ma új osztály társunk lesz..Juhé!..Ebben a pillanatban be toppant az a személy akit mától osztály társamnak nevezhetek. Nos nem lehet valami előnyös az első nap 5 perc késés ,de hát ő tudja.
-Jó reggelt.Elnézést a késésért.-mondta egy ismerős hang.Ekkor tekintettem fel.Nem hittem a szememnek!Ugyanaz a szempár,ugyanaz a mosoly..Ugyanaz a fiú akit 10perce leöntöttem kávéval..Hi guys!Itt is lenne az első rész!Remélem elnyeri tetszéseteket.Ha igen jelezd egy ⭐-al.Minden féle kritikát elfogadok commentbe és a helyesírási hibákért előre is bocsi!
Bye,Emma💙
YOU ARE READING
Elvakító szerelem
Fanfiction📌Luna Blake egy átlagos életet élő átlagos lány,de..Na várjunk ez nem a Miraculous..Szóval átlagos lány,de egy nap a nyugalmas élete fenekestül felkavarta valami..vagy..Valaki?📌 „-De én szeretlek!-kiáltottam még utána már szinte zokogva.Hirtelen m...