🌼5.🌼

973 40 4
                                    

Mikor..

-Hé Luna,megjö-...Ő meg kicsoda?!-hallottam meg anya hangját,amint belépett a nappaliba.Természetesen mi addigra szétrebbentünk,majd Payton felállt és oda sietett anyához.
-Jónapot Mrs.Blake ,a nevem Payton Moormeier.-mondta mosolyogva
-Szia örülök a találkozásnak bár jobban örültem volna,ha Luna tájékoztatott volna és egyébként hívj nyugodtan Ritának.-mondta anya meglepően nyugodtan.
-Rendben Rita.Igazán jól éreztem magam Lu,de mennem kell,majd még beszélünk-mondta az utóbbit már nekem és búcsú képpen megölelt.-Viszlát Rita.-mondta anyának is,ezzel kilépett.
-Helyes srác ez a Payton.Mit is mondtál ki ő?A pasid?-kérdezte anya teljesen izgatottan.Nos,igen anya olyan mintha a 2.legjobb barátnőm lenne.
-Anyaaaaa...Ne már..Ő csak haver..-mondtam pirulva
-Hííí!Elpirultál!Bejön neked ugye?-kérdezte.
-Anyaaa...-mérgelődtem és fel bagtattam inkább a szobámba.
Elővettem gitárom és elkezdtem random számokat pengetni.Mivel itt a téli szünet rengeteg szabadidőm van.
~~~~~~~~~~~~~~~18:15~~~~~~~~~~~~~~~
Lementem anyuhoz,aki vacsira rendelt pizzát szóval azt megettem,majd megint vissza mentem a szobámba.Pittyegett a telóm és lám...lám:

Payton:Hali Lu!

Én:Mizu Payt?

Payton:Semmi..Igazából arra gondoltam,hogy mivel itt a téli szünet és úgy vettem észre ma te is jól érezted magad holnap átjöhetnél hozzánk.Persze ez nem kényszer.

Én:Szivesen mennék!😄

Payton:Huhh akkor jó😂Na de én szerintem megyek,hoszzú volt ez a mai nap.Gn,sweetie💕

Én:Jójt,Payt💙

Ezek után elmentem fürdeni,fogat mosni stb.Majd videochateltem Katel és mint majdnem minden nap beszámoltam minden 'eseményről'.Még a Paytonosról is.Igen tud mindent.Hogy mit?Azt még én se nagyon értem.Csak azt,hogy ez a srác mindig megmelengeti szívem ha rágondolok.Viszont ha a közelembe van a szívem nem nyugodt,sőt(!) szerintem a pulzusom a repülő galambok seggét érinti.Egyszóval nem tudom mi ez,de....tetszik(?).Igen talán ez a megfelelő szó.
A videochat után ágybabújtam és mosolyogva aludtam el.És hogy kire gondoltam?Na ki másra most őszintén?Paytonra.

Hi guys!Bocsi ez kicsit lapos és rövidke rész lett,de hamarosan jönnek az izgalmas dolgok!Ha tetszett kérlek jelezd ⭐+💬!További szép napot/estét!💕

Bye,Emma💙

Elvakító szerelemWhere stories live. Discover now