🌼7🌼

891 31 4
                                    

Egy szobában ébredtem.Vak sötêt van,de csak amiatt a sötétítő miatt,mely az ablakot védi és semmi pénzért be nem engedné a kintről jövő napfényt.Igazából most keltem.Ha aludtam egyáltalán és nem nyugtatóztak be. Igazából azt se tudom hol vagyok.Vagy,hogy egyáltalán mi retkes franc történt tegnap este!Nah jó,azért idióta amnéziás fókának ne nézzetek..Arra emlékszem,hogy összevesztem Paytonnal,meg arra a kis 'találkámra' azzal az öreg pedoffillal.De a többi homályos..Valójában fogalmam sincs mi történt miután elájultam..vagy bealudtam..vaagy az is lehet hogy az a mocsok elrabolt és benyugatózott,majd most elad prostinak..Miaszaarrr!??!Jó most túl lőttem a célon,de a tudat,hogy nem tudom mi történt megrémiszt..Viszont körülnézni és keresni egy villanyt vagy lámpát nem merek..Mondjuk szerintem nappal van,mert ebben a vaksötétben csak azt az egy-két fénycsíkot látom,melyet a sötétítő éppen-éppen átereszt magán.De oda se merek menni.Hisz' oda fele menet bármi történhet..Gondolat menetemet megzavarta az ajtó nyitódás.A hirtelenjött fénytől,mely' szinte pofán vágott csak hunyorogva takartam a szemem.De mivel kíváncsi voltam a személyre kinyitottam a szemem.Na ne..Kitaláltátok ugye?Hisz' ki más lehetett volna?
-Payton?!-nyitottam tágra hirtelen a szemem.A padtársam egy fehér elnyújtott pólót viselt,egyszerű fekete nadrággal.Haja rendezetlenül állt az arcába,valószíműleg csak egyszer-kétszer beletúrt és késznek találta.Ha nem ismerném is megmondanám,hogy most kelt.
-Nem,csak az ikertesója vagyok,aki most jött haza Észak-Kóreából.Nehezen,de sikerült megszöknöm..-mondta szemforgatva,de közben álmoskás félmosolyra húzta ajak párnácskáit.-Amúgy hogy vagy?-vetette nekem hirtelen.Meglepett a hirtelen jött távolság tartása.Nem értettem miért ilyen..Aztán eszembe jutott.A tegnap.Megbántottam..
-Jól..Bár kicsit fáj a fejem és egy két helyen, mintha erős izom lázam lenne..-ráncoltam a homlokom és megérintetem derekam fölött kb.10cm-re helyezkedő fájó pontot.Bár  ahogy hozzáértem rögtön felszisszentem a hirtelen jött fájdalomra.Erre Payton természetesen felfigyelt és odaült az ágyra.Mellém.Közvetlen.Wow.Mindegy szóval felhúzta a póló-Várj mi?!Mit csinál ez a barom?!
-Payton!!-pattantam fel hirtelen ijedten.
-Nyugi Lu,csak megnézném,hogy mi miatt fáj neked.Nem érek hozzád úgy. Ígérem.-küldte szavait felém nyugattóan,közben lassan visszatolta magunkat az ágyra.Megint felhúzta a pólóm.Nekem hevesen vert a szívem.És bár próbáltam elrejteni,hogy valójában mennyire is zavarban vagyok a rákvörös arcom másról tanúskodott..Hál isten nem az arcomra figyelt...Lassan húzta fel az anyagot.Már majdnem a melltartóm aljánál járt mikor megakadt a szeme.Rajtam ugye hehe.Nyilván..Mármint engem vizsgált.De sajnos nem úgy..Mi?!Nem!!Nem is akarnám..Ugye?Kikerekedett a szeme én meg felálltam és megnyitottam a telefonom kameráját.Basszus!Egy hatalmas nagy hupikék-lila-zöld-piros-véres törpike picsája volt  a derekam felett.Fasza..És még fáj is!!De még hogy!
-Figyelj szerintem tudom enyhíteni,velem is volt hasonló,csak velem inkább gördeszka miatt,hehe..-vakargadta kínosan nevetve a tarkóját.Én csak halványan elmosolyodtam és bólintottam.Ő intett fürdője felé és megindult,én pedig utána.Csak most látom,hogy Payton szobájában aludtam..Whaaaaat???Felültem a mosdókagylóra Payton meg elővett egy doboz ... kenőcsöt?Az meg mi a kezében?
-Figyelj ez fájni fog de csak,mert megzúztad.Ez lógél.Inkább lovaknál használják,de nekünk embereknek is hasznos,mert  a zúzódást segít mihamarabb gyógyítani.És hűtő hatása van szóval olyan lesz mintha mentol párologna a lábadból..-mondta miközben tekerte le  akupakot.A végén édesen felnevetett amin nekem is mosolyognom kellett.Elkezdte kenni.Kicsit fájt,de nem volt vészes.Közben muszáj volt feltennem pár kérdést..
-Payton..
-Hmm?
-Mi történt velem miután elájultam?Hogy kerültem hozzád?-Payton láthatólag megfeszült.
-Mikor tegnap összevesztünk..Haza mentem..Mérges voltam..De rájöttem túlreagáltam.Felakartalak hívni de nem vetted fel..Elmentem Katyékhez.Nem voltál ott.Kezdtem pánikolni..Mindenhol kerestelek.Szószerint.Aztán mikor hazafele mentem már sötét volt.Szinte fadtam.Aztán sírást és kiabálást hallottam a parkból,é-és...Ott voltál..És az a látvány..-csukta be szorosan szemét és préselte összeajkait..majd folytatta-szóval nem volt kellemes..Azt a fickót ott helyben megtudtam volna ölni.Aztán végül csak leütöttem.Nem volt nehéz,full részeg volt..Aztán haza hoztalak..-nézett megfeszült állkapoccsal szemimbe.Már nem kenegedte az oldalam.Most láthatólag próbált lenyugodni..Én lejöttem a mosdókagylóról és közvetlenül elé alltam.Halványan elmosolyodtam.Neki nem kellett több.Átkarolta finoman a derekam(láthatólag figyelt arra,hogy ne a zúzódást érintse) és szoros ölelésbe vont.Én átkaroltam a nyakát és mellkhasába fúrtam fejem.Mélyen beszívtam az illatát és csak ezt mondtam:
-Sajnálom,hogy megbántottalak.
-Te nem tudsz olyat.-szorított jobban magához.Megnyugodtam.

Halikaa!
Itt a heti két ígért rész közül az első.Ma még hozom a másodikat is.Tudom ez most rövidebb lett,de a következőt hosszabra terveztem!😚
Legyetek jók!

Sok puszi,Emma💙

Elvakító szerelemWhere stories live. Discover now