Másnap reggel egy idegesítő telefon csörgésre keltem..Ki a jó isten van fennt..Hány óra is van?Hmm..Nézzük..Áh szóval 10-...Mivan?!Ennyire elaludtam?Szóval 10-kor.Megnéztem és vagy 6 nem fogadott üzenet Paytontól..
Payton:Jó reggelt,Lu!*8:00*
Payton:Akkor mi lenne ha délután 15:00-kor tali a parkba?*8:15*
Payton:Persze csak ha áll még az alku..*9:17*
Payton:Na?*9:36*
Payton:Hahó..Luna!*9:54*Én:Jóreggelt!
Én:Bocsi,csak elaludtam 😅
Én:Áll a 'találka' :))Payton:Huhh..Akkor jó.Majd talizunk!😚
Még el köszöntem tőle aztán lementem reggelizni.Anyát sehol nem találtam..Találtam egy cetlit a hűtőn.
"Szia szívem!Bocsi,hogy megint nem szóltam,de hirtelen jött a munka és nem tudtam szólni időben.2hónapig Spanyolba leszek..Sajnálom,hogy így kellett megtudnod.Engem is váratlanul ért.Erre a kéthónapra szeretném ha Katyékhez költöznél.A szüleikkel beszéltem.Pénz a pulton,vigyázz magadra!Szeretlek!Anya."
Hirtelen a földre rogytam..Nem hiszem el..Még csak búcsúzni se tudtam tőle..Már megszokhattam volna de nem megy..Halk zokogásba kezdtem.Ezek után kicsit összeszedtem magam és felmentem rendbe szedni magam.Egy laza konty,szempillaspirál.És az outfittem:Miután ezzel megvoltam előkotortam a legnagyobb bőröndöm és bepakoltam.
~~~~~~~~~~~~~~11:30~~~~~~~~~~~~~~~~
Katy átjött,hogy lelkitámaszt nyújtson és átmenjünk hozzájuk.Nem laknak messze kb 3 sarokra.Miután odaértünk a szülei megmutatták a vendégszobát és berendezkedtem.
~~~~~~~~~~~~~~~~14:56~~~~~~~~~~~~~~
Épp befejeztem a sorozatomat,de valami nem hagyott nyugodni.Mintha elfelejtettem volna valamit..Bazdmeg!A park!..Payton!!Chajj..Hol a telóm?!Megvan!*5nem fogadott hívás Paytontól* Fasza..Gyors összekaptam magam és ebben a ruhában,rohantam a park felé:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mikor oda értem nem láttam sehol Paytont..Meg is értem hiszen 15:30 volt..Nagyon szégyeltem magam.Elkezdtem sétálni vissza,mikor is valakit megláttam.Payton-t!Éppen sétált ő is el.Barna haja rendezetlenül állt,fekete pólója fekete farmerja pedig kiemelte milyen 'színes' egyéniség.(just a joke lol)Odarohantam hozzá:
-Payton!-mondtam és megfogtam a vállát.Hátrafordult,de most nem azt a kedves,életvidám Payton-t láttam,hanem egy flegma ,goromba arcú fiút..
-Mit akarsz?-vetette felém flegmán. Ouch..ez fájt. Miért viselkedik így?Ennyire haragszik?
-Payton bocsi hogy ennyit késtem csa-..-nem hagyta, hogy befejezzem, mert félbeszakított.
-Haggyuk,nem lényeg..Majd dumálunk.Csá!-mondta megint flegmán és elsétált.Nekem szemembe könnyke gyűltek..Miért csinálja ezt?Nem tudtam mit csináljak..Leültem egy padra és gondolkodtam. Kit akarok átverni?Zokogtam.Nekem Payton nagyon sokat jelentett.Nem akartam megbántani.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Már 20:25 én még mindig itt ülök zenét hallgatva a padon.Néha-néha elpityeredem.Néha csak magam elé bámulok.Sötét van már.A fákat csak árnyaltan látom a sötétben és a fogaim össze-össze koccanak a hideg miatt.Már senki nincs a parkban kivéve engem.
-Na heló cica!Mit csinálsz itt ilyenkor?Nem mondta még neked anyuci,hogy ilyenkor csúnya emberek járkálnak?Ejnye..Gyere én hazaviszlek-mondta egy látszólag elég részeg 40-es éveiben járó pasas.Hogy féltem-e?Az nem kifejezés.Szerintem ha nem lenne ilyen hideg magamtól is a padra dermednék.Már éppen kezdtem volna futni,mikor megragadta a csuklómat.Próbáltam kirántani onnan,de erősebben szorítottam.Ennek még nyoma marad..Elkezte a nyakam csókolgatni.Majd a számat csókolta,természetesen nem csókoltam vissza.Ez neki nem tetszett ezért elvált tőlem és elkezdte tépni a hajam és a nyakamra is rászorított.Már hangosan zokogtam.Azt hittem nincs vissza út,de ekkor a pasas hirtelen 'le repült' rólam.Én nem tudtam már mi történik.Csak összekuporodtam a földön és tovább zokogtam.Még arra emlékszem,hogy valaki felkap menyasszony pózba be rak egy kocsiba és elhajt velem...Hi guys!
Nagyon sajnálom hogy eddig nem voltam aktív,de sokat kellett tanulnom a felvételire+ihletem sem volt.:((De most ujjult erővel neki kezdek és ígérem rendszeresebben lesznek részek.A mostani kicsit rövid lett,de lesz hosszab is.Ha tetszett jelezd ⭐+💬!Bye,Emma💙
YOU ARE READING
Elvakító szerelem
Fanfiction📌Luna Blake egy átlagos életet élő átlagos lány,de..Na várjunk ez nem a Miraculous..Szóval átlagos lány,de egy nap a nyugalmas élete fenekestül felkavarta valami..vagy..Valaki?📌 „-De én szeretlek!-kiáltottam még utána már szinte zokogva.Hirtelen m...