~Mini Rész~

813 46 15
                                    

Ateez tagok, mint a szerelmetek

Hongjoong: Joongie egy vezér személyiség, vele sosem unatkozol és sosincs csendben. Mindig kitalál programokat és beszéd témákat, hihetetlen, amennyi energia van benne és ez rád is átragad, így nincs is jobb annál, amikor egy leterhelő sulis nap után szorosan átölel és együtt elmentek valahová. Elég diszkrét, ami a csókolózást illeti, sosem faljátok egymást, de ha megengednéd neki,
"T/N csak az én barátnőm és szeretem őt" táblával sétálna végig a legforgalmasabb utcákon is. Mindenkinek eldicsekszik, hogy együtt vagytok.
Imád: egyszerűen veled lenni, bárhol és bármikor. Randira is mindig mást talál ki, de a vidámpark és nyáron a vizipark rendszeres látogatói vagytok.
Utál: amikor nem figyelsz rá vagy ha valaki egy rossz szót mond rád, ha valaki/valami miatt szomorú vagy. Utálja az erőszakot és a trágár beszédet, így persze ezt neked sem szabad.

Seonghwa: Seonghwa olyan nyugodt, mint egy szerzetes. Kiabálni sosem hallani, általában ha kiborulsz a puszta jelenlétével is le tud nyugtatni. Szeret rólad gondoskodni és imád ölelkezni. Nem beszél sokat, csak ha nagyon belelendültök egy-egy témába, te pedig imádod hallgatni a hangját. Este, amikor nem tudsz elaludni, a, karjaiba zár és suttogva beszél hozzád, énekel, hogy elaltasson. Szeret táncolni, akkor éli ki magát, ilyenkor eltűnik a "szent" stílusa és sztriptíz táncossá is tud válni. Ezt persze csak neked mutatja meg különleges alkalmakkor.
Randi: moziba megnézni egy filmet, szereti a romantikusat, utálja az erőszakos, lövöldözős témájú filmeket. Asmr csatornát vezet, ahova sokszor meghív, így együtt forgattok.
Utálja: ha ideges, mérges vagy rá vagy ha kiabálsz, de akkor sem sértődik meg, hanem megpróbál a kedvedben járni, te pedig nem tudsz sokáig ellenállni.

Yunho: Yunho, olyan mint egy kisgyereknek a plüssmacija, csak éppen te játszod a plüss szerepét. Rengeteget ölelget és puszilgat. Imád a hajaddal játszani és aegyozni, ha kicsit is komor a kedved. Miattad még a szakács tudását is előkaparja és próbál valami finomat csinálni számodra, ha valami ehetetlen is sül ki belőle, akkor is nagyon boldog tudsz lenni.
Imád:kettesben lenni veled és chillelni, de szeret a barátaiddal is lenni, azt akarja, hogy mindenki befogadja és a baráti köröd tagja legyen.
Ki nem állhatja: ha nem mondasz el valamit vagy ha csak fél szavakkal válaszolsz. Minden gondolatodat tudni akarja, ami néha, számodra is feszéjező tud lenni.

Yeosang: Yeosangie aranyos, de visszahúzódó személyiség, minden amit csinál, az irtó cuki. Ha megcsókol, akkor sem viszi túlzásba, mindig olyan érzésed van, mintha először csókolóznátok, leírhatatlan érzés kerít hatalmába. Szeret főzni is és tud is, ezért sokat szakácskodtok együtt. Szereti mondogatni, hogy mennyire szeret milyen sokat jelentesz neki. Nagyon el tud varázsolódni, amikor rólad beszél.
Odavan: ha puszilgatod vagy a haját birizgálod, másokkal ellentétben nem bánja, ha te vagy a dominánsabb, persze vannak határok. Este mindig egymás karjaiban alszotok el.
Nem szereti: ha rossz kedved van, mert ettől ő is szomorú lesz. Megijed, ha kiabálsz, de próbál lenyugtatni.

San: San egy igazi bohóc. Persze egy szívtipró külsővel megáldva, de olyan idegesítő tud lenni, mint egy óvodás, akinek figyelni kell minden lépését. Persze ha úgy tartja tud komoly lenni, véd még az esőcseppektől is. Ezt a soft álarcot viszont csak az ágyig tartja meg, ott átváltozik egy állattá. Remélem senkinek nem kell körbe írnom mire is gondolok, elég ha elképzelitek.
Tökéletes randi: piknik a napsütésben, rossz időben pedig a, szobában piknikeztek egy-pár film mellett.
Nem szereti: ha nem figyelsz rá, ha gyerekesnek hívod vagy ha, más fiú nevét kiejted a szádon.

Mingi: Mingi egy nagyon védelmező óriás, aki ha kell testőrként kísér mindenhova, de ha úgy tartja a kedve játékos és édes, mint egy kisgyerek. Oda van érted, a hercegnőjéért és minden programba benne van. Este viszont könnyen ki tudod belőle hozni a bad boyt.
Dolgok, amiket imádtok együtt csinálni: sétálás bárhol, bármennyit, közben enni és minden témát kivesézni.
Amiben egyedül kell megbírkóznod: lecke írás, motivációként tartja benned a lelket, de ne várj tőle sokkal több segítséget.

Wooyoung: Woowoo a hangjáról híres, mert be nem áll a szája, imád hangosan nevetni és megnevettetni másokat, főleg téged. Esténként tudtok a legtöbbet beszélni, általában sírtok a nevetésől a végén. Ha mérges vagy rá, azt nem bírja, elviselni ezért mindennel próbálkozik, hogy megbocsájts neki. Ilyenkor megpróbál zavarba hozni, ami sikerül is. Mindig keresi a szemkontaktust veled, mégha órán is ültök.
Randi: este elmenni valami romantikus helyre. Gyertyafényes fürdőzés, ami az ágyban folytatódik tovább.
Nem szereti: ha bókolsz neki, mert zavarba jön tőle és megbolondul, ha nem ő irányít.

Jongho: Jongienak nagyon sok hangulatingadozása van. Általában nagyon dinka és őrült, de gyorsan le lehet rontani a kedvét és csak te vagy képes felvidítani. Leggyorsabban a csókoddal vagy ha némán átöleled, persze ha van nálad kaja, az gyorsítja a folyamatot. Aranyos külseje ellenére szeret domináns lenni és tudatja veled, hogy csak az övé vagy. Szeret póló nélkül lenni, mert tudja hogy imádod. Fiatal kora ellenére nagyon férfias és talpra esett
Randi: étterem és különféle kajálda túrák. A környék összes éttermét bejárjátok, sőt messze is képes elutazni érte.
Nem szereti: ha más fiúk rádnéznek vagy te nézel másokra. Ha nincs kajád vagy ha nem adsz belőle.

Nagyon imádtam írni ezt a részt, hiába vagyok olyan szingli, mint a kisujjam😅
Remélem valakit megmosolyogtattam azért.
Kellemes ünnepeket és sikeres újévet kívánok mindenkinek, élvezzétek a hosszú szünetet.❤️
Ps: köszönöm szépen a 3kt,örülök, hogy népszerűsíthetem a 8 csodát💕

제니🌙

Ateez Oneshots and FactsWhere stories live. Discover now