~Tánc~Imagine 2/2~

803 51 6
                                    

[Ezek a videók gyilkosak és most szerintem ide illik^^]

-Természetesen.-mosolygott, viszont láttad, hogy csak erőltetett, hamiskás mosoly volt. A szíved felgyorsult, nem akartad megbántani vagy elutasítani.
-De kicsit éhes vagyok. Tudok egy finom kávézót, ahol isteni szendvicseket és limonádét keszítenek. Nem olyan ismert, szóval rajongó mentes.-magad sem tudod miért ajánlottad fel ezt a programot, de sikerül előcsalni a szemében a mosolygást, szóval örültél.

Az épületből kiérve gyorsan átvetted miként is juthatsz a kivánt helyre és rájöttél max 10 perc sétára lehet, bíztál a gps képességeidben, ezért magabiztosan indultál útnak, Kang Yeosanggal a jobbodon.
-Te nem koreai vagy.-szólalt meg hirtelen. Magadba tartottad durva válaszod és újat formáltál.
-Nem. Magyarországon nőttem fel, művészeti gimnáziumban tanultam koreait és színészkedést. Aztán itt kötöttem ki.-emelted fel két karodat, mutatva Szöul egyik utcájára.
-Gimnáziumban tanultál táncolni is?-tekintetét érezted az arcodon ezért felé nézve meséltél tovább.
-Nem, suli után jártam táncolni. Kiskoromban balettoztam aztán hiphopra is jártam, a gimi első évétől pedig modern táncra.
-És végül e mellett maradtál. Nagyon ügyes vagy.
-Köszönöm. Igen, tánc közben érzem magam teljesnek. Több mindent el tudok tánccal mondani, mint a szavakkal.-moslyogtál halványan.-Halljam mi a te sztorid. Gondolom leesett, hogy nem vagyok nagy fan.-nevettél, a közöttetek lévő jégfal elkezdett kiolvadni.
-Nem. De örülök is hidd el.-viszonozta a nevetésed.- Az én sztorim? Ne képzelj el semmi extrát. Középsuliban felléptem párszor és így jött, hogy jelentkezek.
-Azt hittem most valami topsecretet árulsz el.- sóhajottad csalódottan.
-A szerződésem tiltja.-nézett körbe az úttesten, aminek a túloldalán ott állt a piece of heaven.
Pár másodpercig komolyan bámultátok egymást, majd egyszerre röhögtétek el magatokat.
-Nem~.Nem minden hírességnek van híres háttérsztorija.
-Értem.- bólogtattál és egyszerre léptetek be a kicsit retró-amerikára hajazó bárba, ahol most is csak lézengtek az emberek.
-Piece of heaven...Amerika lenne a mennyország?-nézett körbe miközben asztalt kerestetek.
-Kinek mi.-rántottál vállat.(btw ez nagyon fogyin hangzik😂)-Én személyszerint nagyon odavagyok Amerikáért.-ültél le, ő pedig veled szembe.
-Egyszer régen azt terveztem, hogy nászúton körbeutazom Amerikát. Mind a 49 államot.
-Dehát 50 állam van.-helyesbítettél nevetve.
-Alaszkát kihagyom.-mosolygott. Ezután pedig még szürkületig beszélgettetek az élet kisebb nagyobb és furcsábbnál furcsább dolgairól.

3 héttel később már a főpróbára tartassz a szakadó esőben, bodozos kajával a kezdben és virító neon sárga esőkabátban. Ma már megkezditek a forgatás benti részét ezért ebéddel is készültél.
-Jó reggelt!-nyitottál be mosolygósan és 16 válasz érkezett egyszerre. Nagyon megszeretted a bandát és a többi táncos lány is aranyos. A táncokatató, Soyeon pedig teljesen ellentéte a fejedben elképzelt mogorva tanárnak, habár néha vannak fura megszólalásai.
-Van rágód?-csoszogtál oda Jonghohoz, már-már szokás szerűen.
-Legközelebb egy dobozzal veszek neked.-sóhajtott.-Asztal.-mutatott maga mögé. Gyorsan megölelted és már az asztalhoz is pattantál.
-Milyen ízű lesz a csókod, T/N?-fogta meg a vállad hátulról a (tánc)párod. A megszólalásával persze azonnal zavarba hozott.
-Áfonyás-mentolos.-mutattad fel a rágós dobozt.
-Az tegnap is finom volt.- egy paradicsom is halványabb volt nálad.
-Yeosang. Zavarba hozol. Épphogy csak egy puszit váltunk, ne túlozz.-csoda, hogy még nem estél bele végzetesen. Azzal nem csak a munkádat tennéd tönkre, de az ő karrirerjét is.
-Csak szeretlek szivatni.-borzolta meg a hajad. Mindegy is, a következő állomás amúgy is a stylist szoba lesz.

Két kiló alapozó, vörös rúzs, erős füstös szemsmink és hab a tortára, sok csillogó flitter az arcodra. Sosem voltál ennyire alaposan kisminkelve, magadra sem ismertél. A ruháról nem is beszélve. Fekete pörgős miniszoknya és egy kivágott felső aminek az egyik ujja hiányzik, míg a másik a könyökedig ér. Szép alakod van, de nem szeretsz ennyit mutatni a testedből és kicsit kínosan érzed magad.
-Ejha, que linda señorita!- jött szembe veled Mingi akinek a férfiasan mély hangjához tökéletesen passzolt a spanyol.
-Gracias señor.-mosolyogtál rá, fejbólintás közben. A spanyol tudásod megcsillogtatása után a táncterembe mentél várakozni. Yeosangot már ott találtad, csukott szemmel ült a falnak dőlve.
-Izgulsz?-tettél fel egy elég suta kérdést, amit-ha lehetne-visszaszívtál volna.-Oké ez hülye kérdés volt, nem kell válaszolnod.-tűrted a füled mögé a göndör hajadat, amit természetesen fodrász alkotott ilyenné. Félszemmel rádsandított, de vissza is csukta. Most bunkó vagy erre nem lehet mit válaszolni?
Örlődtél magadban.
-Nem izgulok, ha elrontom újra lehet forgatni.-válaszolt végre.-Te izgulsz?
-Ez lesz az első klipp forgatásom, szóval eléggé.-tördelted az ujjaid. Közben megfigyelted a -táncos- párod. Fekete fancy cipő, fekete farmer, ami nagyon jól kihangsúlyozza a lábait, piros ing, aminek lenge ujja eltakarja az apró, de férfias kezeit.
-Segítsek ellazulni?-furdult szembe veled immár a teljes testével.-Ismerek egy jó meditációt.
-Rendben.-mosolyogtál rá halványan, hogy a rúzsod ne kenődjön a fogaidra.
-Ülj le törökülésbe és helyezd a karjaidat úgy, ahogy kényelmes.-mutatta a mozdulatsort, mindketten az öletekbe ejtettétek a kezeiteket.
-Amikor beszívod a levegőt húzd ki magad és öszpontosíts minden porcikádra, érezd ahogy mozognak. A fejedet is emeld az ég felé. A vállaidat húzd hátra.-magyarázta, te pedig követted.-Most mögéd jövök.-közvetítette a cselekedeteit. A hátad mögé guggolt és hüvelyk és mutató ujjait végighúzta a gerinced vonalán. Következő lépésként a nyakad vonalától kezdve, a válladon keresztül végig nyomkodta a karod teljes hosszát és kinyújtotta oldalra őket.-Remélem közben rendesen veszel levegőt.-mondta halkan.-a két karodat keresztezte a mellkasod előtt és hátrahúzta.-dőlj előre és próbáld meg megérinteni az orroddal a földet.
Tetted amit mondott, hajlékony vagy, sikerült is.
-Egyenesedj fel és nyisd ki a szemed.-érkezett a végső utasítás már szemből.
-Hű, ez meglepően jól esett. Jógázni tanultál?
-Seonghwával és Yunhoval szoktunk esténként hasonló nyújtásokat csinálni.-állt fel és kézenfogva téged is felhúzott, közben gyorsan megölelt, ami váratlanul ért, de esetlenül viszonoztad. A csapat többi tagja is hiánytalanul meglett ezért elindultatok a forgatás helyszíne felé, az opera színházba.

Ateez Oneshots and FactsWhere stories live. Discover now