№1

674 60 34
                                    

-Тейонг! Веднага се появи пред мен!-извика възрастен мъж на четиридесет.

Малкия Тейонг веднага побърза да се появи пред мъжа, страхувайки се да не му направи нещо.

-Аз съм Нанаки Кинато. Ще бъда твой личен учител и ще те науча как да се биеш, как да използваш всякакъв вид оръжие и как да се пазиш.-мъжа клекна, за да е на нивото на чернокосия. Той извади малък нож и го подаде на Те, който гледаше разтревожено.-Хвани го здраво. Недей се плаши от него, това е само предмет, който няма да ти направи нищо.

Те изпълни заповедта на Кинато и затегна захвата си около ножа.

-Замахни към онази кукла там.-мъжа посочи към една кукла в единия ъгъл на стаята. Тейонг се обърна към въпросната кукла и бавно закрачи към нея.

Застана пред нея и затвори очи. Замахна, но вместо да пореже куклата, той поряза себе си. Извика силно, щом усети силната болка в палеца си и хвана ръката си.

-Недей да плачеш, това е дреболия.-Кинато грабна ръката на момчето и го задърпа към един от шкафовете. Взе ножа и го постави там, след което върна вниманието си към чернокосия.-Къде да те оставя? При господаря Юта ли или в стаята ти?

-Ю-юта...

Мъжа кимна и го задърпа към вратата. Излезе от стаята и тръгна надолу по коридора, стигайки до стаята на Юта. Отвори едната и бутна малкия Тейонг навътре в стаята.

-Млади господарю Юта, съжалявам, че ви притеснявам, но Тейонг поиска да го заведа при вас.

-Няма проблем и без това исках да го видя, за да си поиграем.-каза русокосото момче и започна да се приближава до Те.-Може да си тръгваш.

Възрастния кимна, след което излезе от стаята, оставяйки двете малки момчета сами. Юта застана пред Те и веднага се натъжи щом видя, че момчето пред него плачеше.

Той прокара ръката си през бузата му и избърса няколко сълзи от очите му.

-Какво има, Тейонги? Защо плачеш?-попита го той, след което наведе надолу глава, виждайки как от ръката му течеше кръв.

Накамото веднага разшири очи, сграбчи едната ръка на чернокосия и внимателно го задърпа към леглото си. Постави го да седне на него, след което отиде до един от шкафовете и извади малка аптечка. Бързо се върна при Тейонг и седна на мястото до него.

『Mafia Life 』Yutae Where stories live. Discover now