-Ти трябва да си Юта, нали?-попита момче с тъмнозелена коса, което бе с около една-две години по-голямо от японеца.
-Да, аз съм.-отвърна му Накамото със студено изражение на лицето.-А ти трябва да си Дзън Чонг. Сина на наследника на лидера на Змийско око.
-Да това съм аз.-зеленокоското се усмихна съблазнително, оглеждайки внимателно японеца.-Да ти кажа честно казано се изненадах да разбера, че точно вие сам сте поискали да дойдете на тази уговорена среща. Мислех си, че ще се срещна само с обикновен ваш пратеник, но да се срещна лично с вас е огромна чест за мен.-той се поклони уважително, но и не изпусна шанса си отново да огледа русокосото момче.
Тейонг седеше плътно до Юта, забелязвайки много добре какви погледи Чонг хвърляше на японеца. Изобщо не му допадаше това, но не трябваше да го показва.
-Стига си дърдорил. Дошъл съм, за да си върша работата и не смятам да се бавя.-русокосия се обърна настрани, поглеждайки към чернокосото момче до себе си.-Това е Тейонг, той е един от най-верните слуги на баща ми и ако имаш някакви въпроси към мен ги задавай на него. Не смятам да говоря с теб освен за сделката за оръжията.
Накамото се обърна, обръщайки гръб на зеленокосото момче и тръгвайки към хотела, в който бе настанен, заедно с няколко мъже след него.
Тейонг се подсмихна, след което погледна към този Чонг. Видя недоволното му изражение, което го накара да се почувства още по-добре.
-Толкова груб ли е постоянно?-попита зеленокоското, поглеждайки към Тейонг.-С теб също ли се държи така?
-С мен ли?-попита Те, преструвайки се, че се бе замислил над думите на другия.-С мен се държи по различен начин.
- И как се държи?-попита любопитно момчето, доближавайки се към него.-Да не би да сте...
-Врагове сме. Мразим се взаимно.
-Това означава, че мога да се пробва, така ли.-Дзън облиза устните си и погледна към посока, на която бе тръгнал японеца.
-Щом искаш се опитай, аз няма да те спирам.-Те отново се подсмихна и взе някакви документи от един от слугите на Дзън Чонг.-Ще се срещнем по-късно, довиждане засега.
Тейонг се обърна, тръгвайки в същата посока, на която тръгна и Юта.
°•°•°•°•°•°•°•°
YOU ARE READING
『Mafia Life 』Yutae
FanfictionТейонг е момче, на което родителите биват убити от мафията, когато е бил само на осем години, а той самия бива отвлечен от тях. Дали това ще е едно от най-лошите неща в живота на Тейонг или ще се окаже, че е едно от най-хубавите неща, които са му се...