Тейонг наблюдаваше скептично ту храната в чинията пред него, ту тайландеца, който си ядеше най-спокойно.
-Казах ти, че не искам да ям.
-А аз ти казах, че ще ме водиш на среща.-отвърна му Тен и лапна още една хапка от храната си.-Хайде спри да се мръщиш и просто яж. Нищо няма да ти стане ако се наядеш например.
Русокосия извъртя очи, но все пак се примири и започна да яде. Докато го правеше в ума му не спираха да обикалят мисли как ли бе Юта в момента. Нямаше никаква връзка с него от цели три години и това го тревожеше.
Още първата година, когато Джебум успя да го вкара в полицейските среди, той се опита да се върне при любимият си, но клана се беше преместил. Нямаше нито следа от него от години, но за сметка на това се появи нов клан в мафиотските среди. Клан, който бе прочут със своята неоткриваемост и с това, че никога не оставя нито следа след себе си или поне така смятаха всички. Но Тейонг успяваше да намери поне нещо нищожно благодарение на всичко това, което бе научил от мафиотите, които го учиха през годините.
-Защо искаш толкова много да намериш този клан Фантом? Няма улики, че той е клана, който е убил родителите ти.-заговори Тен щом вече си изяде храната и единствено наблюдаваше как другия се хранеше.
-Тен,пак ти казвам. Не е твоя работа това, което аз правя.-отвърна му той, карайки другия да се намръщи. Защо Тейонг се държеше толкова студено с него?
-Тейонги, май искаш да се връщаме, а?
Щом чу това, русокосия се изправи и тръгна към изхода на стола, оставяйки тайландеца объркан.
-Ама няма ли да ме изчакаш!? Ами да изчистиш след себе си!?
Тен измрънка нещо подноса си и грабна двете табли, отсервирайки ги. Тръгна към изхода, където забеляза да седи облегнат русия.
-Ама всичко остави на мен!
-Ти пожела да дойдем.-отвърна му Те и се обърна, насочвайки се към стълбището.
Дребния извъртя очи с досада и тръгна след него.
°•°•°•°•°•°•°•°
Тейонг отвори последната папка, която беше взел с информация за мафията,която толкова старателно следеше. Той започна да чете внимателно всяко едно изречение и да наблюдава всяка снимка,която присъстваше в доклада.
KAMU SEDANG MEMBACA
『Mafia Life 』Yutae
Fiksi PenggemarТейонг е момче, на което родителите биват убити от мафията, когато е бил само на осем години, а той самия бива отвлечен от тях. Дали това ще е едно от най-лошите неща в живота на Тейонг или ще се окаже, че е едно от най-хубавите неща, които са му се...