Тейонг вървеше бавно зад по-големия,опитвайки се да игнорира погледите на останалите,коиъо сякаш изгаряха гърба му. Никой освен Джебум му нямаше доверие и то с право.Как така изведнъж ще се появи някакво момче,което е било отвлечено преди около десет години и то е все още живо? Единственият вариант е то да е станало част от мафиотския клан,но то така си и стана.
-Притесняваш ли се?-попита го Бум,при което той кимна,искайки да поддържа невинния си образ.-Какви неща те питам само?-по-големия се засмя леко.-Разбира се,че ще ти е нервно.Заобиколен си от група хора,които държат в себе си поне по два пистолета,а и да не говорим,че това ти е само първия ден.Но не се притеснявай,аз ще бъда до теб и ще ти помагам всичко,чу ли.
Джебум се спря и се обърна към него, разрошвайки косата му.Те леко се раздразни от това,но реши,че ще е по-добре да не го показва.
-Ако имаш нужда от помощ или искаш да питаш нещо,не се колебай и за секуда и ела за да ме попиташ.Аз веднага ще ти помогна или отговоря.
-Добре, благодаря ти,хьонг.-отвърна му чернокосия и се поклони уважително на по-възрастния.
-Ето къде си бил,глупако!
Чу се глас близо до тях и в следващия момент Джебум бе силно ударен по главата с някакви документи,които изобщо не изглеждаха малко.Тейонг за момент махна невинния си образ,заменяйки го със лека усмивка породена от удара върху другия и след това надигна вежда, гледайки към двете момчета пред себе си.
-Аз не ти ли бях казал,че шибаният ти задник няма дори да си помисли да отиде в Китай!?-развика се новодошлия,карайки Те да се замсее леко.-Какво,по дяволите,правеше там след като ти бях забранил,Им Джебум!? Не ме ли чу като ти казах,че оставяме напълно случая на китайската полиция там!? Или ти отново си си забравил слуховото апартче!?
-Все още нямам слухово апаратче,защото нямах нужда,но след това може да се налага да ми купуваш, Джиньонг.-Бум започна да масажира ушите си.-Наистина викаш много силно.
-Ако не викам не ме чуваш явно, Им!-Джиньонг го хвана за ухото и го дръпна.-Сега чуваш ли ме!?
-Ааа,д-да, да, да! Чувам те,а сега ме пусни!Боли ме!-изкимтя Бум и се опита да измъкне ухото си от захвата на другия полицай.
VOCÊ ESTÁ LENDO
『Mafia Life 』Yutae
FanficТейонг е момче, на което родителите биват убити от мафията, когато е бил само на осем години, а той самия бива отвлечен от тях. Дали това ще е едно от най-лошите неща в живота на Тейонг или ще се окаже, че е едно от най-хубавите неща, които са му се...