Тейонг заедно с още няколко хора от клана му седяха на едно изоставено пристанище, чакайки китайския клан, с който се бяха срещнали предния ден.
-Защо закъсняват толкова?-попита раздразнено Те, гледайки хората си.
-Не знаем, господин Тейонг. Бяха каза ли, че няма да допуснат подобна грешка.-един от тях се престраши да отговори на чернокосия, който изглеждаше много ядосан.
-Добре, че Юта не дойде или иначе щеше да ги убие.-прошепна тихо Те, след което извади телефона си.
Забеляза многото съобщения от японеца и несъзнателно се усмихна. Погледна напред, за да се увери, че все още никой не беше дошъл и след което започна да се отдалечава от другите.
-Ще звънна на господаря Юта, за да му съобщя за неподчинението на китайския клан. Вие стойте тук и чакайте да пристигне клана, ако още ги няма като се върна се, си тръгваме.
Всички кимнаха, при което чернокосия се отдалечи от тях, набирайки номера на любимия си. Не изчака много преди да чуе гласа на русокосия.
-Вече обмислях варианта да прекъсна глупавата сделка с оръжията и да те довлека тук против волята ти.
-И двамата знаем, че изобщо нямаше да е против волята ми. А и тази сделка няма да се проведе ако тези глупаци не се появят скоро.-каза с лека нотка раздразнение в гласа си Тейонг.
-Защо какво говориш? Тези задници няма ли ги!? Да не би да си мислят, че могат да ни разиграват!? За кои се мислят те!? Знаят ли изобщо с коя мафия си имат работа!?
-Спокойно, Юта, не се ядосвай толкова много.-Те се усмихна и погледна към морето.-Май наистина трябваше да дойдеш. Освен, че щеше да убиеш онези, можеше да се насладим заедно на гледката на морето. Красиво.
-Не е късно да дойде. Ще разпратя всички и ще може да останем сами там.
-Това наистина ще бъде хуб...
Чернокосия млъкна щом чу изстрели. Веднага се обърна към посока на хората си, които бе оставил да чакат другия клан, и очите му се разшириха от изненада.
Водеше се ожесточена престрелка между неговите подчинени и група полицаи, които числено ги превъзхождаха.
-Те, какво става?-попита притеснено японеца, също чувайки изстрели.
Мълчание.
YOU ARE READING
『Mafia Life 』Yutae
FanfictionТейонг е момче, на което родителите биват убити от мафията, когато е бил само на осем години, а той самия бива отвлечен от тях. Дали това ще е едно от най-лошите неща в живота на Тейонг или ще се окаже, че е едно от най-хубавите неща, които са му се...