Part -12(Z+U)

273 30 9
                                    

ဆယ္ဟြန္း နဲ႔ ခ်န္းေယာလ္ စကား မေျပာျဖစ္တာ အရင္ေန႔. က ကိစၥ ျဖစ္ပီး ကတည္း က ~~~~ ဆယ္ဟြန္း က ေတာ့ ျဖစ္ခဲ့တဲ့ ကိစၥ မ႐ွိခဲ့သလို ခပ္ေအး ေအးနဲ႔ သြားေခၚေသာ္လည္း အ႐ွက္ေၾကာက္ႀကီးေနေသာ ပတ္ခ်န္းေယာလ္ ဆိုသူက သူ႔ရဲ႕ဒ႐ိုင္ဘာ ဦးေလး႐ွင္း ဆိုသူနဲ႔ ေစာေစာ သြား ေလရဲ႕ ၊ေက်ာင္းမွာေတြ႔ေတာ့လဲ က်ေနာ့မ်ား သရဲက် ေနတာဘဲ ျမင္တာနဲ႔ ေခါင္းႀကီး ငုံ႔ပီးေျပးလိုက္တာမ်ား အၿမီးေတာင္ မျမင္လိုက္ရဘူး၊က်ေနာ္လဲ ေက်ာင္းက ပေရာ့ဂ်က္ေတြနဲ႔ အလုပ္႐ႈပ္ ေနမိလို႔ ေမ့ေမ့ေပ်ာက္ေပ်ာက္~~ ဒီေန႔ေတာ့ ပတ္ခ်န္းေယာလ္ ရဲ႕ေမေမ အာေမရိက ကို ျပန္ေတာ့မွာ မို႔ ေလယာဥ္ကြင္းမွာ သူ အပါအဝင္က်ေနာ့မိဘေတြနဲ႔ အတူတူရွိေန ၾကတာ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "ကဲ သားခ်န္း ေမေမ သြားေတာ့မယ္ ေနာ္ ၊သားဆယ္ဟြန္း ေလးေပၚကို အရမ္း မဆိုးနဲ႔ေနာ္ " "ဟုတ္ကဲ့ ေမေမ က်န္းမာေရး ဂ႐ုစိုက္ေနာ္ ၊ဦးေလး႐ွင္း သား ေမေမ ကို က်ေနာ့ ကိုယ္စားေစာင့္ေ႐ွာက္ေပးပါ" "ဟုတ္ပါပီ ငါ့တူ ၊ဦးေလး ေစာင့္ေ႐ွာက္မွာပါ" "ကဲဒါဆို အစ္ကိုနဲ႔ အစ္မ~ ညီမ သြားေတာ့မယ္ ေနာ္ ၊သားခ်န္းကို အပ္ပါတယ္" "အင္း ညီမ အဆင္ေျပပါေစ " "သားဆယ္ဟြန္း ေမေမ့ သားခ်န္း ကို ဂ႐ုစိုက္ ေပးပါ ကြယ္" "ဟုတ္ကဲ့ ပါ အန္တီ ၊စိတ္ခ်လက္ခ် သြားပါ က်ေနာ့ ညီေလး တစ္ေယာက္လို ေစာင့္ေ႐ွာက္မွာပါ" "အစ္မပတ္ သြားရေအာင္ ၊ေလယာဥ္ထြက္ခ်ိန္နီးေနပီ" "အင္း ၊ကဲအဲ့ဒါ ဆို အားလုံးဘဲ သြားပီ ေနာ္ " ဒါဟာ ညီမ ပတ္ အား ေနာက္ဆုံး ေတြ႔ခ်င္းလား ဆိုတာ မေသခ်ာ ခဲ့ ~~~~~~~ ထြက္ခြာ သြား ေသာ ေက်ာျပင္ငယ္အား စိတ္မေကာင္း ျခင္းမ်ားစြာ ျဖင့္ ၾကည့္ေနေသာ လူသား ေလးဦး~~~ "သား တို႔. အရင္ သြားႏွင့္ၾက ေဖေဖ တို႔. အလုပ္ကိစၥနဲ႔ ဝင္စရာ ေလး႐ွိေသးလို႔ " "ဟို က်ေနာ္ ေရာ လိုက္ခဲ့ မယ္ေလ အန္ကယ္လ္ တို႔နဲ႔ အတူတူ " "အန္ကယ္လ္ တို႔က ၾကာအူးမွာ မို႔လို႔၊ေနာက္ပီး သားခ်န္း ျပင္းေနမွာ " "ဘာလို႔လဲ သားဟြန္း နဲ႔ စကားမ်ားထားလို႔လား သားခ်န္း " "အာ မဟုတ္ပါဘူး ေမေမရယ္ ၊လာပါ ခ်န္းေယာလ္ ရာ ငါ နဲ႔ သြား ရေအာင္ ေတာ္ၾကာ အထင္ေတြ လြဲကုန္မယ္" "သားခ်န္း သားဟြန္း အႏိူင္က်င့္ရင္ အန္တီ ကိုေျပာေနာ္ " ဪဒီေမေမ ကလဲ ကိုယ့္သားက ခံဘတ္က ဆို တာ ကို ၊ ေျပာလဲယုံမွာ မွ မဟုတ္တာ ဟြင္း~~~~ ခ်န္းေယာလ္ ၾကည့္ ေတာ့လဲ ေခါင္းေျမႀကီးထဲ ဝင္မတက္~~ ဒီလိုပုံစံ နဲ႔ လူတိုင္း ကို လုပ္စားေနတာ လားမသိ၊ကိုယ္ကဘဲ လူဆိုးႀကီး ၾကေနတာဘဲ ~~~~~~~~~~~ ⏹⏹⏹⏹⏹⏹⏹⏹⏹⏹⏹⏹⏹⏹⏹⏹ "အဟမ္း ဆယ္ဟြန္း ဟြန္း ၊က်ေနာ့ ကို ေမေမနဲ႔ ေနတဲ့ အိမ္ ခ်ေပးခဲ့" "ဘာလဲ ငါ့ကိုမ်ား မင္းရဲ႕ ဒ႐ိုင္ဘာ မ်ား မွတ္ေနတာလား " "က်ေနာ္ ေျပာမိလို႔လား " "မင္းဟာေလ နည္းနည္း ေလးေလာက္ အကတ္ေျပာလိုက္ရမွ၊ကဲထားပါ ငါေျပာစရာ ႐ွိတယ္" ေျပာဆို ေသာ သေဘာျဖင့္ ေမးေငါ့ျပေနပုံ က ႐ိုက္သတ္ ခ်င္စရာ~~~~~ "မင္း ငါ့ကို ေ႐ွာင္ ေနတာ လား " "မေ႐ွာင္ပါဘူး၊ဘာ အတြက္ ကိုေ႐ွာင္ရမွာလဲ " "အဲ့ဒါ ဆို ဘာလို႔ ငါလာေခၚတာ မေစာင့္ဘဲ ေလးရက္ေလာက္ ေစာေစာ သြား ေနရတာလဲ " "အဲ့~အဲ့ဒါက ခင္ဗ်ား စိတ္ဆိုး သြားတယ္ထင္လို႔ က်ေနာ္က " "ဘာကို ၾကည့္ပီး ဆုံးျဖတ္ တာလဲ မင္းက " "မသိဘူး ေလ က်ေနာ္ ကစိတ္ပူလို႔ အိမ္မျပန္နဲ႔ လို႔ ေျပာတာ ၊ ခင္ဗ်ားက. အတင္းေရာ ကာေရာ ျပန္သြားတာကို အဲ့ဒါေၾကာင့္ ၊ဘာလဲ ခင္ဗ်ား က စိတ္မဆိုးဘူးလား" ဪ သူေျပာမွ ကိုယ္ကဘဲ သေဘာ ထား ႀကီး တဲ့ပုံေပါက္ေနပီ~~~~~~~ "ကဲ ထားေတာ့ ငါတို႔ ဒီေန႔ အိမ္သြားၾကည့္ရမွာ " "ဟမ္ ဘာကိုလဲ ၊ဘာအတြက္လဲ" "ဟိုေရာက္မွ သိမယ္ " "ခုေျပာေတာ့လဲ ဘာျဖစ္မွာ လဲ ဗ်ာ ၊ေစ်းစစ္လိုက္တာ" အိုဆယ္ဟြန္း ဆိုသူဆီက တုံ႔ျပန္သံေတာင္ မၾကားရေတာ့ဘဲ၊ကားကို ဂ႐ုတစိုက္ ေမာင္း ေနေလရဲ႕~~~~~~ ခ်န္းေယာလ္ လဲ အေရးမလုပ္ေသာသူကို စကားဆက္ေျပာ မေနေတာ့ဘဲ သီခ်င္းဖြင့္ၿပီး နားဂ်တ္တပ္္ လိုက္ပါခဲ့ေလရဲ႕~~ " " ဟင္ အို႔ဆယ္ဟြန္း လဲ မ႐ွိေတာ့ဘူး ၊ငါ့လဲ ေခၚ မသြားဘူး လူမႈေရးေရာ နားလည္ရဲ႕ လားမသိဘူး ဒီလူကေတာ့" ခ်န္းေယာလ္ ေမတၱာ ပို႔၍ ေအာက္ကို အိပ္ခ်င္မူးတူး ျဖင့္ဆင္းရင္း ~~ "ဒီမွာ အို႔ဆယ္ဟြန္း ခင္ဗ်ား ဆင္းသြား တာ က်ေနာ့လဲ ႏိူးမသြား~~~~"ခ်န္းေယာလ္ေျပာစရာစကားမ်ား ျပတ္ေတာက္သြား ရျခင္း အေၾကာင္း ကား~~ "ဝိုး လွလိုက္တာ ေမပယ္လ္ပင္ေတြ လမ္းတစ္ေလ်ွာက္မွာ ၊ ဟင္ အိမ္ေလး ေရာ ~~ ဟာကြာ ပန္းခ်ီကားထဲ ေရာက္သြား တာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး ေနာ္ အဟား" " သေဘာက် လား " "အင္း သေဘာၾကတယ္ " ေခါင္း ကို ခက္သြက္သြက္ ညိမ့္ျပေတာ့ အိုဆယ္ဟြန္း ပါးစပ္က အျပဳံး ခပ္ေရးေရးေတာ့ ထင္သြား သလို လို~~~~~ "လာ အိမ္ထဲ ဝင္ၾကည့္ ၾကမယ္" "ေန~ေနပါအူး ခဏေလး ၊ဘာအတြက္ ကိုၾကည့္ေနတာလဲ"

အတၱမ်ားျဖင့္ဆက္ႏြယ္ထားေသာႀကိဳးWhere stories live. Discover now