ေနေရာင္ျခည္မ်ားျဖာက်ေနေသာ အခန္းထဲ တြင္ ခ်န္းေယာလ္ နာနာက်င္က်င္ ႏိူးလာခဲ့သည္ ။ေဘးဘီဝဲ ရာ ကို မ်က္လုံးကစား ၾကည့္ေတာ့ အိုဆယ္ဟြန္း ကို မေတြ႔ရေတာ့။ လႈပ္လိုက္တိုင္းနာေနတဲ့ ေအာက္ပိုင္း ေၾကာင့္လည္း အေတာ္ဒုကၡေရာက္ရသည္။ေရဆာလို႔ေတာင္ ေရထေသာက္လို႔မရတဲ့ဘဝ~
ခ်န္းေယာလ္ ကိုယ့္ဘာသာ ထႏိုင္ေအာင္ႀကိဳးစားေနရသည္။ခ်န္းေယာလ္ အိပ္ရာေပၚ ထိုင္ေနစဥ္ တံခါးဖြင့္သံႏွင့္အတူ အိုဆယ္ဟြန္း အခန္းထဲ ဝင္လာခဲ့သည္။
"ခ်န္းေယာလ္ မင္းႏိူးေနပီလား! ""ဟုတ္ ~ဟို က်ေနာ္ ကို ေရေလးယူေပးလို႔ရမလား"
"အင္း ခဏ ေနာ္ ကိုယ္ယူေပးမယ္"
ဆယ္ဟြန္း ခ်န္းေယာလ္ အတြက္ ဖန္ပုလင္းထဲမွခြက္ထဲသို႔ ေရထည့္ေပးေနေလသည္။"ေရာ့ ေသာက္လိုက္အူး~"
ခ်န္းေယာလ္ ကမ္းေပးလာေသာ ေရခြက္ကိုယူေသာက္လိုက္သည္။
"ဒါနဲ႔ ခင္ဗ်ား အလုပ္ မသြားဘူး လား "
"အင္း ဒီေန႔က ႐ုံးပိတ္ရက္ ေလ ""ခါတိုင္း ႐ုံးပိတ္ရက္လဲ သြားေနတာ မဟုတ္ဘူးလား "
မေန႔ညက အေၾကာင္း တခုတေလမွမေမးပါဘဲ ေအးရာေအးေၾကာင္း ေျပာေနသူ ခ်န္းေယာလ္ ၊မနက္ က ထေတာ့ ကိတ္မုန္နဲ႔ဝိုင္ပုလင္းကိုေတြ႔မွ အထိမ္းအမွတ္ ေန႔ကိုသတိရတာ၊သူေတြးခဲ့တဲ့ ပုံစံ နဲ႔ တျခားဆီ ျဖစ္သြား ေတာ့ စိတ္မေကာင္း ျဖစ္သြား မွာေတာ့ ေသခ်ာတယ္၊အခုလဲ ခနၶာကိုယ္တခုလုံးညိဳ႕မဲ ရာေတြၾကည့္ဘဲ ဘယ္ေလာက္ ေတာင္နာက်င္ေနလိုက္မလဲ၊က်ေနာ္ဟာ အျမဲတမ္း သူ႔အေပၚကို နာက်င္ေစသူျဖစ္လို႔ေနပီလား~
"ဆယ္ ~ဆယ္ဟြန္း ဟြန္း ဘာေတြ ေတြး "
တည္ၿငိမ္ ေနေသာ မ်က္ဝန္း နဲ႔ တစ္စုံတစ္ခု ကို စဥ္းစားဟန္ျပဳေနေသာေၾကာင့္ေမးမိျခင္း ~
"မေန႔ညက ကိစၥ ~ေတာင္းပန္ပါတယ္ ""က်ေနာ္ ေရသြား ခ်ိဳးေတာ့မယ္! "
"ခဏေလး နားေထာင္ေပးလို႔ ရမလား"
ထသြား ဟန္ျပဳေနေသာ ခ်န္းေယာလ္ လက္ကို ဆယ္ဟြန္း ဆြဲ၍ေျပာလိုက္ျခင္း~
"ငါ မေန႔ည က လုပ္ၾကံခံရတာ!"
ခ်န္းေယာလ္ ဆယ္ဟြန္း စကားေၾကာင့္ ျပန္ထိုင္မိသည္။
"ေနာက္ပီး ငါတို႔ ရဲ႕ေန႔ကိုလဲ ေမ့ေနခဲ့တဲ့ အတြက္ေတာင္းပန္ပါတယ္၊မင္းကို နာက်င္ေစခဲ့တဲ့ အတြက္ေရာ ေတာင္းပန္ ပါတယ္ "
ဆယ္ဟြန္း ေျပာရင္း မ်က္ရည္ ေတြ က်ေနမိသည္။
"ခင္ဗ်ား က်ေနာ့ဆီသာ မလာခဲ့ရင္ က်ေနာ္ ပိုနာက်င္ရမွာသိလား!၊ေနာက္ပီး အျမဲတမ္း ေတာင္းပန္ မေနနဲ႔ ၊ဒီတစ္ခါေတာ့ ခြင့္လႊတ္လိုက္မယ္၊ ဒီလိုသူမ်ားလုပ္ၾကံခံရတာ ပထမဆုံး နဲ႔ေနာက္ဆုံးျဖစ္ပါေစ မဟုတ္ရင္ က်ေနာ္ရင္က်ိဳးရလိမ့္မယ္!"