İlk Hikayem eğer yanımda olursanız hikaye okunursa devam ediceğim şimdiden herkese teşekkürler.
Keyifli okumalar ♡"Anne 5 dakika daha " diyerek uyumaya çalışıyordum ki bu çok zordu annem odama saldırıda bulunmasaydi biraz daha uyuyabilirdim "ne uykucu çıktın sen hadi kalk sabaha kadar uyumuyorsun zaten"
Diyen anneme gözlerimi devirerek kalkmam bir oldu. Uyuşuk adımlarla banyoya ilerlerken annem laf söylemeyi eksik etmiyordu tabikide "aman çok da umrumda!" Diye geçirdim içimden. Diğer kızlar gibi değildim o cici hanim hanımcik kızlardan bahsediyorum. Ben bendim nasılsam öyleyim işte.
Banyoya geçip elimi yüzümü yıkayıp saçımı rastgele topuz yaptıktan sonra aşağıya inmek üzere uyuşuk adımlarımla merdivenlerden inmeye devam ettim aşağıya vardığımda. Annem çoktan kahvaltıyı hazırlamıştı. bende karşısına oturup biraz bişeyler yedim canım pek birşey istemiyordu. Anneme ufak bi bakış atıp odama çıkmak için uyuşuk adımlar yerine koşmayı tercih ettim. Odama vardığımda direkt dolabımın karşısına geçtim. Giyinmek için siyah dar yırtık bir pantolon aldım üstüme bol bi beyaz tshirt aldım giyindikden sonra hafif bi makyaj yapıp telefonumuda aldığım gibi odamdan çıktım merdivenlerden koşar adım aşağıya indiğimde anneme bakıp gidiyorum demeden evden çıktım ah! Ben size kendimi tanıştırmayı unuttum adım Cemre Onsekiz yaşında lise öğrencisiyim ki okuldan herkes gibi nefret ediyorum.
Park ettiğim siyah minicooper'ıma binmek için yürüdüğümde telefonum çalmaya başladı. Evet beni sadece arayan tek arkadaşım herzaman yanımda olan çiyan kardeşim arıyordu.
"Efendim çiyanım? " diyerek açtım telefonu o ince sesiyle ciyakliyarak "nerde kaldın be kızım okuldayım ben sana hem haberlerim var "diyerek beni meraka herzamanki gibi düşürmeyi başarmıştı. Görebilecekmiş gibi Kaşlarımı çattım. "ne bağırıyorsun sarı çiyan" dememle kahkaha atması bir oldu "neyse geliyorum
" diyerek suratına kapattım. Kesin bana sövüyordur çünkü ben hep böyle yaparım ona. Kendi kendime tebessüm ederek arabaya binip çalıştırdım.***
Okulun önüne arabayı park ettikten sonra aşağıya indim merveninde yanımda bitmesi bir oldu. Bu kız bukadar enerjiyi nereden buluyordu böyle? Ama tabi bu kız çok şebek olmasa herhalde gülmeyi unuturum "ee şebek anlat" diyerek omzuna hafif vurdum. Lafı dolandırmadan anlatıcağını biliyordum. "Utku burda" demesiyle ani bir duygu yüzünden gözlerim dolmuştu. Hayır nasıl burada olabilirdiki? Gitmişti o herşeyi herkesi bırakıp neden bukadar kötü hissettim ki. Buna kendimi alıştırmıştım elbet geleceğini biliyordum. Ama ani den gelmesini beklemiyordum. Hayır onu sevmiyordum yine onu hatirlayamazdim bu olamazdi! hareketsiz duruyorum sadece merve beni sarsarak "kendine gel yanında bir kız var sanırsam burda okuyacaklarmış " dedi ve ben kahkaha atmaya başladım o beni aldattığı 'biricik en iyi arkadaşımla' gelmiştir. Herkesin gözleri üzerime dikildiginde 'ne bakıyorsunuz lan' bakışımi attım hepsine. Herkesin işi gücü yoktu bu okulda!
merve benim kötülüğümü istemiyordu bu durumdan oda korkmuştu çünkü utkuya karşı olan hislerim yüzünden hissizleşmiştim. Babamın ölümünden sonra birde utku yüzünden bu duruma düşmüştüm. "niye gelmişler bu okula ?" Diyerek merveye döndüm "bilmiyorum ama yanındaki kız hilal sanırsam çok gıcık oldum " dedi ve iki kolunu göğsünde birleştirerek yürümeye başladı.benim kadar sinirlenmişti çünkü okadar kolej varken benim olduğum okula gelmesi saçmaydı. Mervenin peşine takılarak okula girdik "onu unuttugumu biliyorsun merve boşver artık " dedim ve dolabıma doğru yürüdüm şifreyi girerek kapağını açtım defterlerimi aldıktan sonra kapağını kapattım. ve kafamı sağ tarafa çevirmemle utkunun yanımda olduğunu farkettim sadece ifadesizce bakıyordum o ise
Dolaba yaslanmış iki kolunu göğsünde birleştirmiş yandan bana bakarak gülüyordu sadece. 2 yıl önce görmüştüm sadece onu. Çok değişmişti kas yapmıştı sanırsam. Sevdiğim adamı yıllar sonra görmek biraz korkutsada, canımı acıtsada ona karşı nefret, ve öfke başka hiç birşey yoktu içimde. Yada başka duygular vardı kendimi kandırıyordum. Bilmiyordum artık bilinmezlikler içerisindeyim. Tam yürüyecekken, görmemezlikten gelmeye çalıştım fakat bu olmadı.Kolumdan sertçe tutup kendisine çekmesi bir oldu. Gözlerine baktığımda ifadesizce bakıyordu gözlerime sanırsam özlediğimi farkettim.
İki yıl önce;
"Seni asla bırakmayacağım" dedi gözlerime bakarak. Alayla gülümsemekle yetindim sadece. Başımı yere eğdiğimde çenemden tutarak gözlerine bakmamı sağladı. Ne ara böyle olmuştuk biz? Bu sözleri benim söylemem gerekmiyormuydu? Tek taraflı değilmiydi bu aşk. Ben tek taraflı seviyordum sevgiliydik ama bana karşı bu yaptığı affedilecek gibi değildi."Kanatsız meleğim...lütfen bana bak" dedi busefer sertçe elini itip gözlerine tekrardan baktım.
"Senden nefret edeceğim aklıma bile gelmezdi...Çünkü seni seviyorum." Dedim sadece. Nefesimi dışarıya bırakarak güçlü durmaya çalıştım nekadar başarabildiysem.
"Seni seviyorum...herşey yanlış anlama lütfen dinle"
Bu sözleri kalbimin yerinden çıkaracakmış gibi hissettirsede bir anlamı yoktu artık. çünkü o beni aldatmıştı hemde en iyi arkadaşımla. Onu sevdiğini bilseydim utkuya aşık olmazdım. Böyle birşeyi yapamazdım hilal gibi değilim ve beni hiç bir zaman sevmedi sadece sıkıldığında yanıma geliyor vakit geciriyordu istemediği zaman gelmiyordu bile yanıma bazen çok kötü davranıyor bağırıp cagiriyordu. Şimdi 'seni seviyorum' cümlesi Bile anlamsız geliyordu. anlamıyordum bu değişik hallerini en kotusude benim onu sevdiğim gibi sevmedi sevmeyecek beni iki eliyle sarmasıyla bütün düşüncelerimi tozlu rafa kaldırdım. "Cemre sadece takılıyorduk hilalle düşündüğün gibi değil"
Dedi ben se sadece bakıyordum düz bir duvara bakıyormuş gibi nefes alamıyor karnıma ağrılar giriyordu sanki tekme yemiş gibi gözlerimdeki yaşlar benden habersiz akıp gidiyordu "evet beraber yatakta sevişmek de takılmak oluyor senin için değilmi!" Diyerek sinirden bagirmistim suan karşımda yarı çıplak duruyordu.
hemde benimle uyuduğu o odadaydik o yatakta onunla sevişmişti tabi hilali yarı çıplak gördüğüm an direk postalamıştı hilali evden yoksa parçalıyacaktım ikisini'de.
"Bilmiyorum nasıl böyle olduğunu sadece benden yardım istemek için evime gelmişti sonra işte .. " diye devam edicek ken tokatimi yüzünde hissetmesi bir oldu kafası sol tarafa yattığında sadece kafasini kaldırıp bana bakmış ti " senin meleğin değil azrailin olucağım bunu unutma " diyerek odadan çıktım o ise cemre diye bağırıyor peşimden koşmaya başlamıştıki ben çoktan arabama binmiş gazı köklemiş gidiyordum ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALAN
Teen Fiction"Sen benim için eşi benzeri olmayan bir kartanesisin" ihanete uğramış bir kız hem sevdiği adam tarafından hemde en iyi arkadaşı tarafından sevdiği adam bukadar kötüyken neden o? ailesi paramparça yalnız bir kız siyah onun sığınağı. "Sen benim kart...