19

262 20 2
                                    

Išgirdau kai Liusė šneka su Adam.

-Liuse prašau.-pasakė Adam

-Negaliu to padaryti atleisk.-pasakė Liuse.

-Liuse pati pagalvok jaigu prikeltume mama ji galėtų sunaikinti jį o Ana nustptu apsimetinėti.-pasakė Adam.

-Mes dar net nežinom.-pasakė Liuse.

-Aš pats mačiau kad kai ji buvo prie Klaros jos akys buvo kaip gyvates vos kelias sekundes.-pasakė Adam

-Kas vyksta?-paklausiau jų.

-Klara...-pasakė Liusė.

-Viska girdėjau.-pasakiau.

-Ana nėra tikra mūsų mama ji šešėliu vilke tapo kai ištekėjo už mano tėčio.-pasakė Adam.

-Mes sugalvojom plana bet tam prireiks visų jūsų pagalbos.-pasakiau kuo ramiau.

-Kokį plana?-susidomėjusi pasakė Liusė.

-Aš teoriškai mirsiu bet ir ne.-pasakiau.

-Kaip įmanoma mirti bet ištikro nemirti?-paklausė Adam

-Kai ateis Destalinkijonas aš jo akivaizdoje persipjausiu gerkle jis žino kad vilkolakio kūnas išgaruoja o galios atitenka tam prie ko arčiausiai esu jis pagalvos kad palengvinau jo darba ir galios atiteks jam tačiau jūs magijos pagalba mane ir mano galias nukelsit į šešėlių pasaulį tačiau tam reiks visų jūsų pagalbos.-kai pasakiau atsikvepiau.

-Tu supranti kad jeigu tu pasiklysi ten tavęs tu iš ten gyvenime nebeišeisi?-paklausė kiek nepatenkinta Liusė.

-Žinau.-tyliai atsakiau.

-Bet mes nežinome kas yra Ana kol neišsiaiškinsiu kad ja galima pasitikėti tol nepritarsiu.-pyktai tarė Adam.

-O kas dėl Anos?-paklausiau jo.

-Jis mano kad kai Ana buvo prie taves Anos akys pasidarė lyg gyvates kaip bet tik kelioms sekudems tad dar nežinia ar tai tiesa.-atsakė Liusė.

-Tai manai kad man haliucinacijos?-paklausė Adam.

-Turit knygu apie atgamtinius padarus?-paklausiau jū.

-Kam tau?-paklausė Liusė.

-Jieškosim šešėlių gyvates ar ko nors panašaus.-pasakiau jiems ir šyptelėjau.

-Ir tu juo tiki?-paklausė Liusė.

-Man irgi pasirodė kad kai mes kalbėjom ji sušnypštė.-iš tikro girdėjau tik neatkreipiau dėmesio.

-Bet Anai nei žodžio.-pasakė Liusė.

-Gerai.-abu lyg susitare pasakem.

-Eime.-pasakė Adam.

Mes su Liuse atsistojom nuo lovos ir nusekiam paskui Adam. Ištikro tai aš bijojau. Norėčiau dar karta apkabinti Mama tėti ir savo brolį. Tikriausiai jie jau namie. Tikiuosi jog jie laimingi.

-Ei tau viskas gerai?-paklause manęs Liusė išblaškydama visas mintis.

-Taip.-pasakiau.

-Prašom.-pasakė Adam ir pravėre duris.

Mus pasitiko knygu kvapas įėjusi ir apsižvalgiusi pastebėjau jog čia visa biblioteka.

-Ir jos visos apie atgamtinius padarus?-paklausiau nusistebėjusi.

-Jap.-pasakė Liusė.

-Dar daugiau yra Rusija.-pasakė Adam.

-Pasakykit kad jos surušiuotos pagal Abecėle.-pasakiau nes supratau kad beprasmiška kaška rasti.

-Taip nesijaudink.-pasakė Liusė.

-Aš eisiu jieškoti prie g raidės.-pasakė Adam.

-Bet juk tas padaras gali vadintis iš bet kurios raidės.-pasakiau.

-Aš pradėsiu nuo A.-pasakė Liusė.

-Aš nuo B.-pasakė Adam.

-Man liko tiktai C.-pasakiau.

Pradėjau eiti tarp lentynu ir tuomet pastebėjau kad čia ne taip kaip žmonių bibliotekoje suskirstyta. Išėjau iš lentynų ir visvien nesusigaudžiau.

-Kur pogalais pas jus C raidė?-paklausiau nes nesusigaudžiau.

-Matai ant čia parašyta C raidė vadinasi visos lentynos iki D bus iš C raidės.-pasakė Adam.

-Pala keturios lentynos?-pasakiau.

-O ko tu tikėjaisi?-paklausė jis.

-Kokių penkių knygų.-pasakiau o jos tik nusijuokė ir nuėjo prie savo lentynų.

-Bri gal gali padėti?-paklausiau jos.

-Žinoma.-džiaugsmingai pasakė ji.

-Pradedam...

-------------------------------------------------------------

Dar viena dalis :))

Tikiuosi jums patinka mano istorija laukiu atsiliepimu pastabu ar ko tikites.

Miškų mergaitė (Baigta) Where stories live. Discover now