6

427 17 31
                                    

Pov ink

Czy ja patrzyłem się na Error'a cały czas?!?!!CO SIĘ ZE MNĄ DZIEJE!!!!!
Stałem się normalnie tęczą. O////O Jeju Error też się rumieni , słodko się rumieni. Jest taką cytrynką.

Pov  leyla (moja oc)(czyt. Lejla)

Okej myślę że to będzie idealny moment by wbić im na hate . Zrobię typowe z buta wjeżdżam .

- Z BUTA WJEŻDŻAM!!!!...

Wszyscy się na mnie popatrzyli.

- wyłamując wszystkie drzwi- dokończyłam- no co się tak gapicie , Leyla jestem.

Nadal się na mnie gapią ,jeju . No co przecież tylko spokojnie weszłam .

Podeszedłam do kółka .

- Dobra , sunąć się, chce usiąść-przesunełam killera i nighta by było dla mnie miejsce

- Kim ty kurwa jesteś

- Oke to już od początku mówię , a więc tak , jestem Leyla strażniczka multiversuw ( jak źle napisałam to mnie poprawcie) . Nudziło mi się więc przyszłam tu by mi się nie nudziło. Już czaicie?

- Emm okej , a zatem ja jestem in...

- Wiem kim jesteście , ja wiem praktycznie wszystko jeżeli będę chciała, umiem praktycznie wszystko.

- OKE?

- Dobra nie przedłużajmy i zaczynajmy grę.

* Time skip*

Nareszcie trafiło na mnie.

- prawda czy wyzwanie?

- Wyzwanie!!!

- Walnij kogoś kogo najbardziej nie lubisz.

- Oooo tak!!!!!!

Podeszłam do drewna i walnełam go z całej pety w brzuch. Wszyscy byli zdziwieni a ja uśmiechnięta. Usiadłam na moje miejsce.

- Nie lubisz drewna?

- No oczywiście że tak, wręcz go nienawidzę .

- Co ci niby zrobiłem!!??!

- Mi nic, komuś innemu tak - spojrzałam na chwilę na Ink'a- W innych liniach czasowych nie byłeś za bardzo taki miły i fajny , z resztą w tej linii czasowej też nie jesteś za fajny. Raniłeś szkieleta na którym mi zależy mimo tego że go nie kocham , tylko go lubię.

- Dobra , zmieńmy temat . Może zagramy 7 minut w niebie?

- Tak!!!

* Time skip*

Pov Sans ( ten klasyczny)

Wow wypadło na mnie. I idę do szafy z...


















































































LEYLA!!!!
TAK!!!! Bardzo chciałem na nią trafić , bardzo fajnie się z nią gada . Też jest leniwa i lubi ketchup.

Fresh wepchnął nas do szafy.

- Hej

- hejo , co tam?

- git , a u ciebie?

- spoko.

- może opowiesz o sobie coś jeszcze?

- oke , a więc tak...- opowiedziało o sobie jeszcze parę rzeczy

- koniec czasu!!!!!

Wyszliśmy z szafy , fajnie się z nią gadało. Fresh ją wziął na chwilę gdzieś na bok.

Pov fresh

Zaproponowałem leyli by dołączyła do klubu shiper'ów . Zgodziła się i to mnie cieszy powiedziała że się zajmie Errink'iem. Mam nadzieję że jej się uda.

Pov Error (nareszcie)

Tym razem ink był pijany i zaprowadziłem go do pustki . Gadał ciągle bym go przytulił .

- Ruruś?!?

- Nie , nie przytulę cię

- No weź.........

- Nie!

- :'(

Nie zamierzam go przytulić. Mimo iż chce to nie , nie mogę tego zrobić bo się jeszcze zakocham i będę mieć pszesrane .

_______________________________________co myślicie . Co mogło by się stać Error'owi.

441 słów


Nie tylko dobry ma uczucia//Errink<3// Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz