Bölüm 44:Bana Olan Aşkına Aşığım..
Yeni günün başlamasıyla beraber gözlerimi yavaş yavaş araladım.Hayatımda belki hiç bu kadar aşk dolu bir sabaha uyanmamıştım.Irmak kollarımdaydı.Ona arkadan sımsıkı sarılmıştım gece boyu,uyurken bile bırakmamıştım.Teninin kokusunu içime çekerken o hala melekler gibi uyuyordu.Belinden öpmeye başladım.Yavaş yavaş boynunun arkasına geldim.Saçlarını toparlayıp minik öpücükler kondurdum.'Kadınım.Uyanma vakti' diye fısıldadım kulağına.Yavaşca uyanmaya başladı oda.'Özür dilerim uyandırmak istemezdim ama dersimiz var.' Yatakta esneyerek bana doğru döndü,göz kapaklarını araladı.Bir kadının gözleri sabahları bile bu kadar anlamlı olabilirmiyidi..'Ahhh,tamam bi tanem uyanıyorum hemen..' Yaklaşıp dudaklarına bir öpücük kondurdum.'Gözlerin odamın deniz manzarasını kıskandırdı.Nefesimi kesiyorsun.' Bana baktı,gülümsedi.Dudaklarımdan kocaman bir öpücülk aldıktan sonra kollarını boynuma doladı.'Nereden öğreniyorsun sen bu lafları bakim ? ''Öğrenmeme gerek yok,kalbimden geliyor bunlar benim.' Dediklerim hoşuna gitmiş olmalı ki burnumdan ufak bir ısırık aldı.'Seni Seviyorum.''Seni Seviyorum' Karşılıklı birbirmize aşkımızıda ilan ettikten sonra Irmak yataktan kalktı.Yatakta ki çarşafları vücuduna dolayıp 'Ben duşa giriyorum hayatım''Tamam bende güzel bir kahvaltı hazırlıyayım.' Irmağın duşa girmesinden sonra bende üzerimi giyip mutfağa indim.Hemen kahve için su koydum,kahvaltıyı hazırlamaya başladım.Bir yandan da geceyi düşünüyordum.Mükemmel geçmişti.Ona dokunmak,sarılmak.Hiç birşey bu duyguların yerini tutamazdı.Anlamadığım tek şey Irmağı bu ani karara iten sebeb neydi ? Acaba onu Deniz le aldatacağımdan mı korkmuştu ? Yada beni kaybetmekten ? Yok canım ne alaka artık.Deniz Altınbaş dan kıskanması için hiç bir sebeb yoktu.Ben bunları düşünüp kendi kendime gülerken Irmak aşağı indi.'Kahve koydum bitanem''Mmm,harikasin' deyip kucağıma oturdu Irmak ve tekrar kollarını boynuma doladı.'Sabah kahvaltımın tatlı kısmıda geldi''Şımartıyorsun beni Bade..' Gözlerini devirerek güldü.Daha sonra kulağıma doğru eğildi...
.'Bu arada dün gece harikaydııııı..''Biliyorumm,bende ordaydım..' Birbirmize sarılıp güldük.Gözlerinin içine doğru derin derin baktım..'Ben bütün hayatımı seninle geçirmek istiyorum Irmak.Bu sabah yaşadığım duyguları her sabah yaşamak istiyorum.Sen benim aydınlığımsın.''Bunu hak edicek naptım diye düşünüyorum seninle tanıştığımdan beri.O kadar harika bir insansın ki sen bana bir hediyesin Bade,hayatımın en güzel hediyesisin.Gerçekten bir kadına hala nasıl olurda bu duyguları besledim anlamıyordum.Ta ki bu sabaha kadar..Seninle o yatakta tek bir bedenmiş gibi uyandığımda,nefesini tenimde hissettiğimde sana neden aşık olduğumu anladım.''Peki benimle de paylaşırmısın ?''Sen Bade,beni önemsemen,beni sevme şeklin.Gözlerimin içine derin derin bakman.Gerçekten değerli bir insan olduğumu sürekli bana bakışlarınla anlatman..Sanırım ben bana olan aşkına aşık oldum..Duygularına,tutkuna,hislerine aşık oldum.Kısacası sana aşık oldum Bade Deren' Söylediklerini sanki bir şiir dinlermiş gibi dinledim ve her bir kelimesini kalbime işledim..'Bende senin her bir hücrene aşık oldum Irmak Ilım'
Bölüm 45:Hayat Hiç Adil Değil.
Aşk dolu,tutku dolu,sevgi dolu bir sabah kahvaltısından sonra Irmağı eve yollamış okul için hazırlanmaya başlamıştım.Ders saati yaklaşında Arya ya telefon ettim ve aşağıda buluşup okulun yolunu tuttuk.Hala benimle uğraşmaya devam etmeyi ihmal etmiyordu.'Eee dün gece naptın bakalım bal göz ? Bütün gece at yarışımı izledin' 'Arya,bazen seni boğma isteğim geldiğini söylemişmiydim acaba ?' Bana bakıp sinsi sinsi gülmeye devam ediyordu.Sınıfa geçtik ve oturduk.Arya yolda deli ettiği gibi burda da deli etmeye devam ediyordu beni.'Aslında senin veterinerlik okuman gerek bakasana hayvanları çok seviyorsun.'Artık aldırmıyordum.Etrafımı izlerken Tolga nın bakışlarıyla karşılaştım.Tanrım,gerçekten beni şuan parçalayabilirdi.Derken sınıfa okulun temsilcisi olarak bildiğimiz Oğuz girdi.'Bade Deren ve Tolga Gencer kim ? ' Şaşırmıştım.Ama Tolga hiç şaşırmaştı.Yavaşca ayağa kalkıp bana pis bir gülücük atmıştı.Kapıya doğru yürürken Oğuz da konuşmaya devam etti.'İkinizi de müdürlükten bekliyorlar.' Arya bana tedirgin bir biçimde bakarak 'Benim de gelmemi istermisin ? ' Başımı iki yana sallayıp Oğuz un arkasından müdürlüğe doğru yürüdüm.İçeri girdiğimde Irmak da ordaydı oda tedirgindi.Koltukta oturan müdür yardımcısı İmdat bey Tolga yla beni göstererek 'Oturun bakalım' dedi.Önünde ki koltuğa oturduk ikimizde.Irmak ayakta bizi izliyordu.'Evet,Bade Deren olayı birde sizden dinleyelim.' Ne diyeceğimi şaşırmıştım.Irmağa doğru baktım.Onaylar biçimde kafasını salladı. 'İngilizce dersindeydik İmdat bey,en öne oturmuştum bende arkamda da Tolga vardı.Biz dersi dinlerken oda arka sırada arkadaşıyla sohbet ediyordu.Sohbet konusu Irmak hocaydı..' Deyip sustum.İmdat bey devam etmemi söyledi.Derin bir nefes alıp konuşmaya devam ettim. ' Irmak hoca hakkında ağıza alınmayacak şeyler söylüyordu Tolga ?''Ne gibi şeyler ?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamanlar şimdi Gece,Renkler Mavi
Roman d'amourHep Aynı Sözleri Söyledi, Aşka Dair Ne Varsa Anlattı. Dolunayda Bir Yıldız, Öyle Bir Süzüldü ki.. Geldi Düştü Önüme.. Aklımın İçi Gitti, Tuttum,Sevdim,Okşadım, Bir Canım Daha Oldu.. Mavi, Duru ,Masum ... --Cemal Karsavran--