'Ve Ben,Senin Sesinden Günaydınlarla Uyanmak İsterdim' Part XVI

3.2K 102 0
                                    

Bölüm 86:Hazırlıklar

Güneş yavaçca batmaya hazırlanırken tatil köyüne gelmiştik.Arya hala çok heyecanlıydı.Yaptığı fedakarlığı asla unutmayacaktım.Ulaş arabayı otele yakın bir sokak arasına park etti. 'Evet hanımlar burdan ayrılıyoruz.Arya şimdi otele giriş yapacak,bende 1 saat sonra.Bade,sen Irmak ile bir yerlerde oturup benden haber bekleyin.Hadi Arya.' Birbirimize baktık.

İşte başlıyorduk.Arya ya sıkıca sarıldım. 'Söylediklerimi sakın unutma,en ufak tehlikede..' Arya sözümü bitirmeden lafa girdi.

'Biliyorum,biliyorum.Plan iptal.Merak etme siz gidin hadi.' Ulaş ve Arya ile vedalaştıkdan sonra Irmak ile yürümeye başladık.

Huzursuzdum,kafam hala Arya daydı.İleride güzel bir cafeye oturup Ulaş dan haber beklemeye başladık.Irmak benim  tedirginliğimi anlamış olalcak ki ellerimi avuçlarıma aldı. 'Bade,bu kadar korkma ne olur.Hepimiz yanındayız.Arya ya bir zarar gelmesine izin vermeyeceğiz.Emin ol buna.' Ona doğru baktım,hafifce gülümsedi.  'Biliyorum birtanem.Sadece düşünüyordum.Baksana halimize,sadece filimlerden gördüğümüz kadarıyla bir işe kalkıştık.Yüzümüze gözümüze bulaştırsak hepimiz zararlı çıkarız.Üstelik hepsi benim hatam.Sizin bir suçunuz yok.Benim hatalarımın bedelini sizler ödemek zorunda değilsiniz.','Saçmalama Bade,seni seviyoruz biz.En zor zamanların da yanında olamayacaksak eğer ne işe yarar ki ilişkimiz.'

Gözlerinin içine baktım Irmak ın.Gerçekten sevgi dolu bakıyorlardı.Ben tedirgin olduğum zaman onlar da oluyordu.En iyisi biraz sakinleşmekti. 'Biliyormusun ? Buraya bu saçma işimiz için değil de baş başa tatile gelseydik keşke.Çok özledim seni.' Irmak bakışlarını utangaç bir şekilde benden kaçırdı. 'Evet,olabillirdi aslında,bende seni çok özledim..Bu işi çözdüğümüz zaman bütün hafta sonu evden çıkmayalım olur mu ?' Irmak ın söylediğini gülümseyerek onayladım.Hafta sonu planımızı yaparken Ulaş dan telefon geldi.30 dakika için de otele giriş yapabilirsiniz diyordu.Cafeden kalktık,biraz sahilde yürüdükden sonra tekrar arabaya gittik,bavullarımızı alıp cadde ye çıktık,hemen bir taksi çevirip otele gittik.Aslında şirin bir yerdi.Gözlüklerimizi ve şapkalarımızı taktık.Resepsiyona doğru ilerken etrafımızı kontrol ediyorduk. 'Buyrun hoşgeldiniz,rezervasyonuz varmıydı ?' Irmak çantasından yeni kimliğini çıkarttı,görevli adama uzattı. 'Evet,Ilgım Baylar adına buyrun.' Kimliğini uzattığı sırada anlımdan terler akıyordu.Adam kimliğe baktı sonra bilgisayarından kontrol etti. 'Evet,Ilgım Baylar,1408 nolu oda.Hoşgeldiniz.Keyifli hafta sonları.' Odamızı gösteren çoçuğu takip ederken hala avuçlarımın içi terliyordu.Irmak sakin olmam için koluma dokundu ve göz kırptı. 'Buyrun efendim,odanız.İyi tattiler.' Oda gerçekten çok tatlıydı.Otel tamamen ekzotik dizayn edilmişti.Küçük kulübeler şeklinde idi.İçerisi de tahta evler gibi döşenmişti.Çok lüx değil ama şirin. Çoçuk odadan çıkar çıkmaz Irmak a arkadan sarıldım.Boynunu öpüyordum.Ellerimi vücudun da gezdirirken telefon çaldı.Sinirden ölmek istedim. Yatağa oturdum ve söylenmeye başladım. Bu sırada Irmak telefonu açtı. 'Efendim Ulaş ?,Evet,yerleştik.Arya nasıl ?.Tamam çok güzel bekliyoruz biz.' Irmak teli kapatır kapatmaz yanına gittim.'Ne diyo ?','Arya nın odasına kamerayı yerleştirmiş,şimdi bu odaya gelip sistemi kuracak.'

 'Baş başa kalamayacaz yani 5 dakika bile olsa.','Somurtma hemen,bu işten sonra planladığımız hafta sonumuzu düşün' Irmak bunları söyleyip dudaklarımdan öperken kapı çaldı.Hemen toparlandık.Gelen Ulaş dı. 'Çok güzel,hepimiz otele rahat bir biçim de giriş yaptık.Arya odasında.Gayet iyi.Sistemi kurdum.Hemen bilgisayarlarınızı çıkartın.' Ulaş ın dediğini yaptık.Ulaş,bilgisayarlarımıza kabloları bağlayıp düzeneği hazırlarken bizde onu seyrediyorduk.Bir süre sonra Arya nın odasının görüntüsü ekrana geldi.Yatağa oturmuş,dergi okuyordu. 'Evet,bu işte tamam.Şimdi kızlar,bu akşam otelin barında Niran bir parti veriyormuş.Otel çalışanlarından birinin doğum günü.Misafirlere de açık bu parti.Siz Arya yı hazırlayın.Ona yaklaşmak için güzel bir fırsat olacak.Umuyorum ki kısa sürede bu işten kurtulacağız.' Hepimiz birbirimize hiç birşey söylemeden ekranda izlediğimiz Arya ya doğru umut dolu bir şekilde baktık.

Zamanlar şimdi Gece,Renkler MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin