Bölüm 90:Başarılı Adımlar
Arya eşofmanlarını giydikten sonra Ulaş ın odasında tekrar buluştuk.Ulaş,casus kulaklığını Arya ya yerleştirdi.Sadece biz dinleme yapabilecektik.Bir an önce bitsin istiyordum bu iş.Arya koruya doğru koşarken bizde bilgisayarın başında bekliyorduk.
Arya zaman zaman bize bilgi veriyordu ama bizi duyamıyordu. 'İşte,önümde koşuyor Niran yaklaşıyorum.' Hepimiz birden başlayacak olan konuşmaya odaklanmıştık.Nihayet,Arya,Niran a yetişti.İlk Niran nın sesini duyduk. 'Demek sakar kızımız sporda yapıyormuş' Arya güldü. 'Evet,yapıyorum.Aslında sizinle burda karşılaşmak güzel oldu.Özür dilemek istiyordum bende.'
'Önemli değil.Sadece elinde birşey varken bana fazla yaklaşmassan sevinirim.','Olur,ne kadar yaklaş derseniz o kadar yaklaşırım.' Birden koşmayı bıraktılar.Arya nın elini uzattığını tahmin ettik burda. 'Ben Alya.Siz de ?' , 'Niran,memun oldum' Kısa bir tanışmadan sonra koşmaya devam ettiler. 'Biliyorum aslında,otelin sahibisiniz.Gerçekten çok güzel bir mekana sahipsiniz.Sizi kıskandım doğrusu.Kafa dinlemek için harika bir yer burası' Niran güldü. 'Teşekkür ederim küçük hanım.Her zaman bekleriz.Bu yaşında neden kafa dinlemek istiyorsun merak ettim' , 'Aslında,ailemle ilgili sorunlarım var.Sadece bazen kaçıp gitmek istiyorum.Kimsenin beni bulamadığı bir yere.Sorunlardan kaçılmaz,biliyorum ama yine de umut ediyorum bunu' Bu sefer Niran duraksadı. 'Demek sorunlarından kaçmak için geldin buraya.Haklısın,sorunlardan kaçış yoktur.Nereye gidersen git seninle beraber gelirler' Sesi incelmişti Niran nın. 'Sizin otelin sahibi olduğunuzu bilmesem,kaçtığınız birşeyler var diye düşünürdüm.','Herkesin sorunları vardır Alya.İnan bana.' Arya gerçekten güzel yerlerden gidiyordu konuya.Güvenini kazanması için onun gibi bir kimliğe bürünmesi akıllıca olmuştu. 'Demek sizin gibi güzel ve bu harika otelin sahibi bir kadının bile kaçmak istediği sorunlar var.Merak ettim doğrusu.','Teşekkür ederim iltifatın için ama yetişmem gereken bir toplantım var.İyi sabahlar sana' Niran koşarak Arya dan uzaklaştı.Arya da biraz daha koştukdan sonra yanımıza geldi.Ulaş,Arya yı tebrik eden ilk kişi oldu odada. 'Harikasın.Başlangıç için mükemmeldi bu.Şimdi biraz daha ileri bir seviyeye taşımamız gerek planı.'
Birbirimize baktık. 'Ne gibi ?','Akşam yemeği için Niran ı davet et Arya.Resepsiyona not bırak.Akşam yemeği için bana katılmanızı umuyorum,Alya diye.','Tamam bırakırım.Ama geleceğinden şüpeliyim.Birşeyleri ağzından kaçırmamak için çok çaba harcıyor.','Biliyorum ama en azından bir adım daha yaklaşman için güzel bir fırsat bu.' Ulaş ı bizde onayladık.Arya duş almak için odasına gitti.Bizde biraz dolaşmak için odadan çıktık. 'Gerçekten Arya güzel iş çıkardı.Ona güvenebileceğimizi biliyordum'
Irmak ı gülümseyerek onayladım. 'Biz napalım peki ? Biraz sahilde yürümeye ne dersin ?','Harika olur.Hadi gidelim' Irmak benden daha hevesliydi yürümeye.Sıkılmıştı sanırım.Plaja doğru inerken çok da kalabalık olmadığını fark ettik.Sanırım sezon gerçekten kapanıyordu.Otelden biraz uzaklaştığımız da Irmak ın ellerini avuçlarıma aldım.Kimseye aldırmıyorduk.Kimse de bize.
Denizi seyrederken bir anda Bahar la olan kumsal maceram gelmişti aklıma.İlk öpüşmemiz..İstemsiz bir biçim de gülümsemiştim.
'Esrarengiz bir şekilde gülümseme sebebini benimle de paylaşırmısın ?' Irmak a baktım. 'Hiç birşey,sadece aklıma birşey geldi işte' Tekrar denizi seyretmeye başladım.Irmak bir anda elimi bıraktı. 'Bade ? Benden birşey gizlemeyeceğine dair söz vermiştin.Unutma.' Irmak haklıydı ama bunu nasıl söyleyebilirdim ki. 'Eminmisin ? diyebildim. 'Evet,eminim.','Peki,aklıma sadece şey geldi..','Ne geldi Bade ?','Bahar..' Bir an Irmak bana gülümsedi. 'Evet,devam et.','Onunla ilkez aynı böyle bir kumsalda öpüşmüştük.' Irmak,sandığım gibi tepki vermemişti.Ellerimi tekrar tuttu.'Buna neden sinirleneyim ki ? Sonuçta senin geçmişini silemem.Biliyorum,onun kalbinde çok ayrı bir yeri var.Buna saygı duymam gerek.' Söyledikleri çok hoşuma gitmişti.Onu kollarımın arasına doğru sardım.Anlımı,anlına yasladım. 'Biliyor musun ? Bence bu da bizim sahilde ilk öpüşmemiz sanırım.' Irmak gülümserken dudaklarımız buluştu.Denizin harika dalga sesleri arasında öpüştük.Bir insanın dudakları deniz kokabilirmiydi ? Benim kadınımın kokuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamanlar şimdi Gece,Renkler Mavi
RomanceHep Aynı Sözleri Söyledi, Aşka Dair Ne Varsa Anlattı. Dolunayda Bir Yıldız, Öyle Bir Süzüldü ki.. Geldi Düştü Önüme.. Aklımın İçi Gitti, Tuttum,Sevdim,Okşadım, Bir Canım Daha Oldu.. Mavi, Duru ,Masum ... --Cemal Karsavran--