Bölüm 81:İkna Çabaları
'Siz delirdiniz herhalde ? Ben nasıl yaklaşırım o kıza ? Daha bir erkekle bile doğru düzgün duygusal bir ilişkim olmadı'
Arya ayağa kalkmış voltalar atarak konuşuyordu.Bende onu ikna etmeye çalışıyordum.Irmak ve Ulaş ise hiç bir tepki vermeden ben ve Arya yı izleyerek gülüyorlardı. 'Arya,biraz sakin olurmusun.Kadın resmen senin tarifin olan kızlardan hoşlanıyormuş.Başka bir oyuncumu bulalım ?','Evet,bulalım.Mesela kast ajanslarından bulabiliriz.','Yaa evet,artık gelen kıza Deniz Altınşah annesini öldürmüş.Bunu kanıtlamak için de eski sevgilisi ve olayın tanığı olan bu kadına yaklaşman gerekiyor mu diyelim ?' , 'Off,bilmiyorum Bade,haklısın böyle bir durumu söyleyemeyiz.Tamam,bana düşünmem için biraz zaman verin.'
'Tamam,nasıl istersen.' Bu sırada Ulaş da ayağa kalkıp Arya nın yanına geldi. 'Yapmamız gereken şey sadece o itirafı kaydetmek.Sana birşey olmasına izin vermiycez.Söz veriyorum.','Gerçekten mi ? Çok güvende oldum şuan.Ya kız Deniz annesini öldürürken ona engel olmamış,oda Deniz gibi soğuk kanlı bir katil sayılır.Ya anlarsa ?','Anlarsa sana zarar vermeden kurtarız seni.Merak etme hep yanında olacağız.Tek başına gitmene izin vermiycez oraya.Sahte kimlikler ayarlanıcak.Sadece birbirimizi tanımıyormuş gibi yaparız.Sadece Irmak ve Bade arkadaş olarak giriş yapar otele.Sen ve ben birbirimizden habersiz gibi giricez.Kendi isimlerimizi kullanmak riskli olabilir.Deniz ile hala görüşme ihtimalerini yok sayamayız.','Nasıl izleyeceksiniz ? Ya odamı basarsa ?','Merak etme Arya,bütün düzenek yanımda olacak.Gizli kulaklıklarla sürekli iletişim halinde olucaz.Odana da bir kamera koyucaz.' Arya bunu duyunca birden kaşlarını çattı. 'Yanlış anlama,kamerayı sadece Irmak ve Bade nin bilgisayarına bağlarız.Onlar izler seni.' Arya biraz ikna olmuş gibi gelmişti.Açıkcası böyle bir şeye onu dahil etmeyi her ne kadar istemesem de Ulaş ın söyledikleri bana da mantıklı geldi.Böylece Arya yı izleyebilecektik.Bütün bu kaynaklara nasıl ele geçiriyordu hayret.Kesinlikle göründüğü gibi değildi.Ulaş ı dikkatlice dinledikten sonra Arya biraz daha düşünmesi gerektiğini söyledi. 'Tamam,düşün.Bende bu arada şu ciyazları ve sahte kimlikleri ayarlıyım.' Ulaş telefonla konuşmak için uzaklaştığında bende Irmak a nihayet sarılmıştım. 'Çok özledim seni.Bu gece arka girişten bize gel.Planın üzerinden de geçeriz.' Irmak başıyla onaylayıp yanağımdan öptü.Bu arada Arya bizi seyrediyordu. 'Ya beni öpmeye kalkarsa ? O zaman ne yapıcam ?'
'Of Arya,bunları konuşuruz.Sana düşünmek için süre verdik işte.Gerisini evde halledicez.' Ulaş ın telefonu bitirdikten sonra yanımıza geldi.'Evet bayanlar,Deniz in bu ay için de iş gezisi olabilirmiş.O ortalar da yokken daha rahat gireriz tatil köyüne.Tam tarihi bildirecek arkadaşım.' 'Bu kadar bilgiyi nasıl alıyorsun sen Ulaş ?' diye sordum dayanamadan.
'Uzun yıllar Deniz in şirketinde çalıştım.Sıkı dostluklar kurdum.Merak etme,casus değilim.Hadi bakalım evlere dağılalım artık.Heskes çok dikkatlli olsun.' Ulaş göz kırpıp arabasına doğru yürürken bizde onu takip ettik.Hala nasıl olacak bilmiyordum.
Arya bu işi kıvırırsa eğer,gerçekten bizim için eşi bulunmaz bir fırsat olacaktı.Belki de Deniz den ebediyen kutulacaktık.
O zaman saklanmaya ve gizli gizli buluşmalara da gerek kalmayacaktı.Irmak ın elini istediğim zaman tutabilecek,onu öpebilecektim.
Bölüm 82:Karar Anı
Irmak arabayı arka tarafa park etti.Dikkatlice evde doğru yürüdük.İçeri girdiğimiz de Arya hala söyleniyordu.Neden bu kadar abartmıştı bilmiyorum.Bir kadına yaklaşmak bu kadar korkunç bir durummuydu.Irmak,bana doğru yöneldi.'Bade ? Sen ve Arya 5 dakika balkon ışığını yakıp oturun.Evde olduğunuza inansınlar,sonra da ışıkları kapatır.Mum yakarız.Uyuduğunuzu düşünmeleri gerek.' Irmak ı başımla onaylayıp Arya yı balkona çıkardım.Hala söyleniyordu.Dayanamadım. 'Arya ? Eşcinsel olmak bu kadar mide bulandırıcı birşey mi ? Neden bu kadar taktın anlamıyorum.Sana fazla yaklaşmasına izin verme,olur biter.Neden bu kadar büyük tepki veriyorsun ki ? Irmak ve ben gerçekten alınıyoruz.' Arya bir an sustu ve bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamanlar şimdi Gece,Renkler Mavi
Roman d'amourHep Aynı Sözleri Söyledi, Aşka Dair Ne Varsa Anlattı. Dolunayda Bir Yıldız, Öyle Bir Süzüldü ki.. Geldi Düştü Önüme.. Aklımın İçi Gitti, Tuttum,Sevdim,Okşadım, Bir Canım Daha Oldu.. Mavi, Duru ,Masum ... --Cemal Karsavran--