Bölüm 61:Balo
Otelin önüne doğru yaklaştığımız da gerçekten çok şaşırmıştık.Harika bir biçim de dekore edilmişti.Kırmızı halı,ışıklar.Oscar Ödül Töreni gibiydi sanki.Demirlerin arkasına basın için bir yer ayrılmıştı.Patlayan flaşlar,durmadan soru soran muhabirler.Daha fazla oyalanmadan otele girdik.Balo salonuna doğru giderken davetiyelerimizi isteyen görevli hemen yanına birini çağırarak bizi V.İ.P salonuna götürmesini söyledi.Çoçuğu takip ederken etrafıda izlemekten kendimi alamıyordum.Otelin balo salonu mükemmel olmuştu.Kusursuzdu.Her yerde sexsi ve iddalı giyinmiş kadınlar,yanlarında smokin ve takım elbiseli adamlar vardı.Burası gerçekten bize göre değildi ama gelmiştik bir kere.Görevli çoçuk bizi konuşma yapılması için hazırlanmış olan sahnenin hemen önünde ki masaya oturttu.Etrafda ki insanları izlerken kabalalık için de bize doğru yaklaşan Deniz i fark ettim.Bileklerine kadar uzanan,gögüs dekolteli,sırtı dantel işlemeli,koyu kırmızı bir elbiye giymişti.Saçlarını bırakmış,esmer tenini saklamak istemediği için fazla makyajdan kaçınmıştı.Gerçekten sexsi olmuştu Deniz.Erkeklerin ve kadınların hayran olacağı kadar vardı.Deniz e bakarken Irmak masanın altından ayağıma sertçe vurdu.Kulağıma eğildi. 'Agzından akan salyanı sil istersen canım.','Çok komiksin gerçekten.' Biz Irmak la tartışırken Deniz masamıza oturdu. 'Hey,hoşgeldiniz,aşağıdan sizin geldiğinizi haber verdiklerinde hemen karşılamak istedim ama yetişemedim.Özür dilerim.Nasılsınız ?' Müzigin sesinden zorda olsa Deniz le selamlaşmıştık.Kısa bir sohbetten sonra Deniz bizden izin isteyip masadan kalktı,diğer davetlilerle ilgillenmeye başladı.Bizde bu arada şampanyalarımızı yudumlayıp sohbet ediyorduk.Arya saçmalayıp duruyordu.Bir ara Irmak la bizim ilişkimizi ağzından kaçıraçak gibi oldu ama uyarmamla durumu toparladı.Herşey güzel gidiyordu.Kürsüye çıkan adam herkesi nazikçe susturup Deniz Altınşah ı davet etti.Deniz kısa ama etkili bir konuşma yaptı davetlilere.Herkes halinden memnun gözüküyordu.Şampanya kadehlerini havaya kaldırıp Deniz e teşekkür ediyorlardı.Bir süre sonra Deniz tekrar yanımıza geldi.'Hadi gelin,sizi tanıştırmak istediğim birileri var.' İstemsiz de olsa yerimiz den kalkıp Deniz in üst düzey iş kadınları ve adamlarıyla tanışmaya başlamıştık.Bunların anlamı neydi anlıyamıyorduk ama yine de parti Deniz in partisiydi.Kırmak olmazdı.
Bölüm 62:Geçmişten Gelen Sır
Deniz bizi davetlilerle tanıştırmaya devam ederken birden Irmak ın yanına uzun boylu,esmer oldukça karizmatik bir adam yaklaştı. 'Irmak ?' Kafasını çevirdiğin de Irmak tam anlamıyla şok olmuştu.Sadece çoçuğa bakıyordu.Irmak ı bu kadar şoke edecek ne yapmış olabilirdi ki bu çoçuk. 'Ulaş,s senin ne işin var burda ?' Irmak ın bu cevabından birşeylerin ters gittiğini anlamıştım.'Ne demek ne işin var.Yıllar sonra karşılaşıyoruz ve sen bunu mu soruyorsun ?' Irmak la Ulaş birbirne sitem ederken Arya ve ben ne olduğunu anlamaya çalışıyorduk.Derken Deniz de lafa girdi. 'Ulaş beyle tanışıyormusunuz Irmak hanım ?','Evet,okul yıllarından tanışıyoruz.','Hımm,ne güzel' Deniz bunu söylerken sanki nerden tanışdıklarını biliyor gibi bir gülümseme bırakmıştı.Irmak a bakışlarımdan anlamış olucak ki bizi tanıştırmaya karar verdi. 'Bu arada Ulaş,bu Bade okuldan öğrencim aynı zaman da çok iyi bir arkadaş','Memmun oldum.','Bade buda Ulaş,okul yıllarımdan eski bir arkadaşım.' Irmak bunu söylerken Ulaş birden araya girdi. 'Eski Nişanlısı demek istedin sanırım Irmak,bende memun oldum küçük hanım.' Ulaş dan duyduğum şey adeta beni yıkmıştı.Neye uğradığımı şaşırmıştım.Eski nişanlısı demişti.Nasıl olurdu.Irmak nişanlanmışmıydı.Belki şakadır diye gözlerimi Irmak a çevirdiğim de kafasını eğdi,hiç konuşmadı.Demek ki doğruydu.Bu adam onun eski nişanlısıydı ve benim bundan haberim yoktu.Ulaş,Arya ile tokalaşırken Deniz şaşkın bir ifadeyle Irmak a baktı.'Demek eski nişanlınız Ulaş bey,ne tesadüf.Ulaş aynı zamanda eski halkla ilişkiler bölge yardımcımızdır.' Deniz bunu söyledikten sonra bana sinsi bir bakış attı.Ben Arya nın yanına yaklaşıp lavaboya gitmek istediğimi belirttim Irmak da gelmek istedi ama kabul etmedim.Enkaza dönmüştüm.İçeri girer girmez ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.Arya hemen yanıma geldi. 'Canım sakin ol.Belki de bir açıklaması vardır.','Açıklama mı ? Dalga mı geçiyorsun benimle Arya ! Yalanın açıklaması olmaz.Ben gidiyorum burdan.Sen kalıp Irmak ın yalanlarını dinleyebilirsin.' Sinirli bir şekilde lavabodan çıkıp çıkışa doğru yürüdüm ama güvenlik görevlisi beni durdurdu.Neden bekletildiğimi sorunca cevap vermedi.Bir süre sonra Deniz geldi.Anlamıştım neden bırakmadığını Deniz in emriydi bu. 'Bade,nereye gidiyorsun ? Hadi odama çıkalım biraz sakinleş sonra gidersin.','Hayır gerçekten konuşmak ve sakinleşmek istemiyorum Deniz.Lütven beni eve bırak.' Gerçekten ağlamamak için zor tutuyordum kendimi.Deniz hemen yanına birini çağırdı. 'Bak hayatım ben burdan ayrılmam ama şöförüm Mesut bey seni evine kadar bırakıcak.Yarın arıycam seni.' Deniz e teşekkür edip Mesut beyle otelden ayrıldık.Adam,evimin önüne kadar bıraktı beni.Eve girer girmez kapının önüne oturup 1 saatir tuttuğum yaşlarımın beni terk etmesine izin verdim.Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.Irmak nasıl yapardı bunu bana ? Yalan söylemişti.Çok ağır birşeydi bu.Sevdiğin insanın sana ihanet etmesi.Irmak a Bahar la ilgili yalan söyledğim de neler hissediğini şimdi anlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamanlar şimdi Gece,Renkler Mavi
RomantizmHep Aynı Sözleri Söyledi, Aşka Dair Ne Varsa Anlattı. Dolunayda Bir Yıldız, Öyle Bir Süzüldü ki.. Geldi Düştü Önüme.. Aklımın İçi Gitti, Tuttum,Sevdim,Okşadım, Bir Canım Daha Oldu.. Mavi, Duru ,Masum ... --Cemal Karsavran--