Bölüm 50:Mutluluk
Sabahın ilk ışıklarıyla beraber Irmakla yeni günümüze uyandık.Bütün hafta sonumu onunla geçirmek istiyordum.Berbarce kahvaltı hazırladık.Burası küçük bir bölge olduğu için el ele gezmemiz riskliydi.Bu yüzden Irmak la şehir dışında bir yerlere gitmeye karar verdik.Buradan 2 saat uzaklıkta bulunan kamp alanına gittik.Ormanlık doğayla baş başaydık.Yolda yemek için piknik sepetide aldık yanımıza.Piknik yapma alanında durup güzel bir masa aramaya başladık.En sonunda ağaçların arasında sessiz bir masa bulup oturduk..'Off çok yoruldum Bade ya,o kadar spor yapıyorum yine de yoruluyorum.' Yanına gidip dudaklarına bir öpücük kondurdum.'Sen yorulma,ben taşırım dedim ama dinlemedin inatçı keçi''Bu sefer sen yorulucaktın ama sana kıyamazdım ben' Utanıp kafasını eğdi.'Oyss kıyamazmış bana,ben sana kıyamam asıl bi tanem..' Ellerini avuma alıp öptüm.Piknik sepetindekileri çıkartıp masaya dizdikten sonra yemeye başlaldık.Elime aldığım kızarmış ekmekten bir ısırık alıyor sonra Irmağın ağzına uzatıyordum.Romantik bir biçimde yemeğimizi yiyip toparlandık.Irmak biraz dolaşmak istedi.Yeşillikler arasında yürürken ellerimi yavaşca Irmağın avuna doğru götürdüm,sıkıca tuttum.Durdu,gözlerime doğru baktı.'Bu bizim ilk el ele tutuşmamız.''Evet ama sonda olmayacak.' Gülümsedik ve el ele ağaçların arasında dolaşmaya başladık.Çoçuklar gibiyidi Irmak,mutlu,hareketli.Yerinde duramıyordu.Bende ona eşlik ediyordum.Biraz daha ilerleldikten sonra Irmak bir an duraksadı.'Hey,şuna bak Bade' Kafamı çevirdim,birisi ağaçlardan birine salıncak kurmuştu.'Hadi biraz salla beni' diyerek salıncağa doğru koştu Irmak.Bende arkasından yürüdüm.'Peki,sıkı tutun ama tamam mı ?''Tamamdır kaptan,uçur beniii' İçimden,Ben seni uçurcam merak etme dedim ve sallamaya başladım Irmağı.O kadar mutluydu ki yüzünde ki gülücük iç bitmesin isitiyordum.O kadar yakışıyordu ki ona gülmek.Bebekler kadar masumdu.Hızlıca salladıktan sonra Irmağın önüne doğru yürüdüm.
Daha iyi görmek istiyordum gülüşünü.'Önümden çekil yoksa üstüne atlarımm.' Kahkaha attım.'Demek öyle Irmak hanım,evet bekliyorum.' Kollarımı açıp ona doğru gülüyordum.'Ben ciddiyim Bade,atlarım bak''Atla,itirazım yok.''Peki,hazır ol o zaman.' Irmak üçe kadar sayıp üzerime atladı.Kucağıma doğru düştüğünde bende kollarımı ona sardım,birlikte yere düştük.Göz göze gelmiştik yine.'Aslında üste olmak güzelmiş.Hoşuma gitti.''Hımm,demek hoşunuza gitti Irmak hanım' bir hamlede yer değiştirmiştim bu sefer Irmak benim altımdaydı.Gözlerine bakıyor,saçlarıyla uğraşıyordum.'Böyle de iyi benim için,yeter ki gözlerin bana hep aşk dolu baksın..'Gülümsedim ve Irmağı dudaklarından öptüm.. O kadar narin ve yumuşak dudakları vardı ki sanki başka bir dünyadan gelmişti.Bu yeryüzüne ait olamazdı bu tat..
Irmakla kısa bir öpüşmeden sonra kalkıp dolaşmaya devam ettik.Ele ele göz gözeydik.Güneş batmaya başladığında geri dönüş için yola çıktık.Yolda onu izlerken içimden şiirler yazıyordum durmadan,Mutluluğun tarifini sorsalar,Irmağın gülüşünü çizerdim..
Bölüm 51:Geç Kalan Konuşma
Yorgunluktan kendimizi eve zor atmıştık.Hemen duşa girip yatağımıza uzandık.Irmağın göz kapakları kapanıyordu.Açıkcası benim de uyanık durmaya hiç niyetim yoktu.Irmak yorgun sesiyle 'Belim çok ağrıyor,parmağımı bile kıpırdatamıyorum.İyi ki yarın pazar,bu yorgunlukla okula nasıl giderdim.''Aynen,benim de durumum senden farksız.Gerçekten yorulduk bugün ama harikaydı herşey.Bu yorgunluğa değdi.''Tabiki de değidi.Sana herşey değer' Kalkıp Irmağı o an öpmek istedim ama kalkamadım.Daha iyi bir fikir geldi aklıma.'Sana masaj yapmamı istermisin ?' Irmağın sesi bir anda canlandı.'Masaj mı ? Çok isterim.' Doğruldum,Irmağın üzerindekileri zor bela çıkardım.Sırt üstü uzandırdım.Omuzlarından başlıyarak sıkmaya başladım.Ellerimi narin teninde gezdirirken eğilip belini öpüyordum.Kusursuzdu..Sonra kopçasını çözdüm..Irmağın harika beli karşımdaydı işte..Harika bir masajın ardından Irmağın uyuduğunu fark ettim.Üzerini örtüp bende yanı başına kıvrıldım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamanlar şimdi Gece,Renkler Mavi
RomanceHep Aynı Sözleri Söyledi, Aşka Dair Ne Varsa Anlattı. Dolunayda Bir Yıldız, Öyle Bir Süzüldü ki.. Geldi Düştü Önüme.. Aklımın İçi Gitti, Tuttum,Sevdim,Okşadım, Bir Canım Daha Oldu.. Mavi, Duru ,Masum ... --Cemal Karsavran--