סנייפ משותק

1.1K 64 139
                                    

בעוד פרד נכנס בקלילות לאולם הכניסה לצד אחיו המותש וחברו, הוא הבחין באנג'לינה, אליסיה וקייטי, שצעדו לעבר התאומים ולי עם מבטים מאיימים על פניהן. פרד חיזק את עצמו והתכונן למכה, אבל היה במצב רוח טוב מכדי לדאוג, כך שמבטיהן הרצחניים לא הפריעו לו במיוחד.

"הי, בנות," אמר פרד, מעניק להן חיוך קטן; משום שהיה לו מספיק הגיון, החליט שלא להתבדח; הוא הכיר את הבנות מספיק זמן כדי להבחין מתי רצו לחנוק אותו.

"האם המילים 'אימון קווידיץ' אומרות לך משהו?" נבחה אנג'לינה, קפטנית נבחרת הקווידיץ' של גריפינדור.

"הו," אמר פרד, מתכווץ. "כן, זה."

"דיברתי עם מקגונגל, והיא אמרה שאתה יכול לבוא לאימון ברגע שאתה מסיים לנקות את השירותים," המשיכה אנג'לינה. "תפגוש אותנו בחדר המועדון כשתגמור, ותמהר. ותספר גם לג'ורג'."

הבנות הלכו במהירות. פרד קימט את מצחו, תוהה למה התכוונה כשאמרה "ספר לג'ורג'", הרי ג'ורג' עמד ממש לידו... הוא הביט אחורה וגילה שלי וג'ורג' ברחו כשראו שהבנות ניגשו אליהם.

פרד גלגל את עיניו והלך לאכול ארוחת בוקר. למי אכפת אם שלושת חברותיו הקרובות- אחרי ג'ורג' ולי- כעסו? הוא היה חייב לזכות בבחורה.

השיעורים עברו במהירות, פרד בקושי שמע מילה בעודו מחכה שהיום ייגמר והריתוק יתחיל, נדהם מתשוקתו המוזרה ללכת לעונש. מיד לאחר ארוחת הערב, הוא הגיע למשרדה של מקגונגל וגילה שהרמיוני כבר שם, אוספת ללא מילים ציוד לפני שהלכה לשירותים של מירטל המייללת. פרד אסף את הציוד שלו ובא בעקבותיה, לא מצליח להפסיק לחייך במשך כל הדרך. הוא חשב כמה דקות על האם עליו לשים שלט "סגור לצורכי ניקיון" על הדלת, אבל החליט שלא; זה ימשוך הרבה יותר אנשים.

פרד הניח את בקבוקי הניקיון והמברשות שנשא ופנה להרמיוני, שכבר התחילה לנקות את הכיורים. פרד פתח את פיו, נאום שהכין מוכן לצאת לאוויר העולם, כשנקישה על הדלת נשמעה. הרמיוני כמעט רצה לדלת ופתחה אותה, מותירה את פרד לזעוף ולתהות מי העז להפריע לתוכניתו.

"הארי!" קראה הרמיוני באושר. "הו, אני כל כך שמחה שהצלחת להגיע!"

פרד פער את פיו בחוסר אמונה ובזעם בעוד הארי נכנס לשירותים, מחייך. "תודה שהכנסת אותי," הוא אמר. הוא אחז בספר הלחשים שלו. "אני ממש מפגר בחומר."

"הו, הארי, איך אתה יכול להיות בפיגור יומיים אחרי חופשה?" אמרה הרמיוני, נוזפת, בעודה סוגרת את הדלת אחרי הארי.

רק בדיחה לא מזיקה Where stories live. Discover now