אף אחד לא מתעסק עם וויזלי

1.3K 84 39
                                    

"ובכן, זרעי הספק נשתלו לבטח," דיווח לי ג'ורדן בעליזות במהלך פגישה עם התאומים מחוץ לאולם הגדול. הוא חילק להם מאכלים שונים מארוחת הבוקר (התאומים התחמקו מהרמיוני במידת האפשר, מה שבדרך כלל חייב אותם להיעדר מרוב הארוחות).

"היא האמינה לזה?" שאל ג'ורג', מדושן מעונג.

“לא, אבל נראה שג'יני חושבת שייתכן שסיפרת את האמת," השיב לי, דוחס את האוזניעזר בחזרה לכיסו. "למרבה הצער, ג'יני הציעה שהם יתמקדו בפרד נכון לעכשיו, וידאגו לג'ורג' מאוחר יותר."

“לעזאזל. מה עוד?" שאל פרד.

“עזבתי בערך בנקודה הזו, הארי ורון נכנסו ואני נאלצתי לרוץ כדי להספיק להביא לכם ארוחת בוקר."

“ובכן," החל ג'ורג' בעודם הולכים לכיתת לחשים, "האם עלינו להתמקד שוב בפרד, או למקד את תשומת לבנו בעבדך הנאמן?"

“תבחר אתה, בהתחשב בעובדה שבכל מקרה אין לנו תוכנית," אמר לי.

“אני חושב שאנחנו צריכים להשאיר אותה מבולבלת," הודיע פרד, מלכסן אל לי מבט נבזי

“ובכן, אז יש רעיונות?" שאל לי בפשטות. "איך נשכנע אותה שג'ורג' מחבב אותה, ומה אנחנו הולכים לעשות כדי לגרום למלחמה בינה לבין פרד להמשיך?"

“אנחנו יכולים- אני לא יודע, יכולים לשלוח לה שוקולד מג'ורג'-" הציע פרד.

“עכשיו אתם תבזבזו על זה כסף?" שאל לי בחוסר אמון.

"מי אמר משהו על כסף?" ענה פרד. "בשביל זה יש מטבחים."

"אני לא חושב שהיא תאכל משהו שאני אשלח לה," אמר ג'ורג', "היא תחשוב שכישפתי את זה."

"זה רעיון נהדר!" קרא פרד. "אנחנו נכניס שיקוי אהבה לשוקולד, ואם היא תאכל אותו...היא עלולה לאכול את השוקולד, אתם יודעים-"

"כן, אחרי שהיא תבחן אותו על מישהו," קטע אותו לי. "כמו לבנדר או פארוואטי, או הארי, או אולי אפילו רון או ג'יני. לא שזה לא יהיה...מעניין, ומצחיק מאוד, אבל אני לא חושב שאחד משניכם רוצה שהארי, אחיכם או אחותכם יתאהב בכם."

"נקודה טובה," אמר ג'ורג'. פרד הנהן, מעווה את פניו. "אתם יודעים," המשיך ג'ורג', מהורהר, "אולי כל הרעיון של אני-אוהב-אותה, הוא לא רעיון מוצלח כל כך. אני מתכוון, היא בטח תבין שאין שום סיכוי שאני אעשה את זה לאחי התאום."

"למעשה, אני חושב שאתה הרעיון הכי טוב שלנו," אמר לי. "היא עלולה לחשוב שאתה באמת מחבב אותה...אני מתכוון, הרמיוני תבין שאתה לא פוגע ברגשות של פרד, היא יודעת שכל הקטע שלה עם פרד הוא שטויות, נכון?"

“נכון," אמר פרד. ג'ורג' קימט את מצחו, מבחין בסומק חיוור מכתים את לחייו של פרד. האם קרה משהו שתאומו לא סיפר לו עליו?

רק בדיחה לא מזיקה Where stories live. Discover now