תוכנית של רשע טהור

1.3K 80 83
                                    

"אוקי, עכשיו על זה אני מדבר. תוכנית של רשע טהור. רשע עם דגש על המואהאה!" פרד צחקק, מעשה את ידיו באושר.

"הרמיוני תכה אותך למוות, אתה מבין את זה, נכון?" שאל לי נואשות. במשך השנים לי הפך קרוב לתאומים כמעט כמו שהם היו אחד לשני, אבל הוא תמיד היה האחרון לחשוב על תוכנית משוגעת והראשון לומר "ח'ברה, זה לא רעיון טוב. זה אחת מהפעמים שעלינו לא לעשות את זה." במילים אחרות, בניגוד לתאומים, לי היה כמעט שפוי.

“זה יהיה מחיר ששווה לשלמו כדי לראות את פניה," אמר ג'ורג', מגחך. "זה באמת יהיה."

פרד נעצר ונעץ בו מבט מלוכלך. "ג'ורג', זה לא היה תומך לחלוטין."

"הו, נכון." הגיחוך של ג'ורג' נעלם מיד והוא נעץ מבט בלי. "היא לא תכה אותו למוות. היא תהיה מופתעת מידי. וגם אם היא לא, פרד רץ מהר יותר... אני חושב."

“תודה, ג'ורג'," אמר פרד, מגלגל את עיניו.

שלושתם ניגשו לפתח הדיוקן ואמרו לגבירה השמנה את הסיסמא. הם העניקו להרמיוני מספיק זמן לחזור מהספרייה... ואכן, היא ישבה שם, יושבת עם הארי, רון וג'יני בפינה. פרד חייך אליה חיוך קר והרים את גבותיו, מעניק לה זמן להבין שמשהו גדול עומד להתרחש. ואז הוא העביר מבט כועס ופגוע על פניו, מתאפק שלא לפרוץ בריקוד עליז כשראה את פבראטי ולבנדר מסתובבות לכיוונו.

"אני לא מאמין עליך!" שאג פרד, בקול כל כך חזק עד שחצי מחדר המועדון קפץ. "בדיוק שחשבתי שעברנו את זה! בדיוק כשחשבתי שנוכל לחזור להיות ביחד שוב!"

הבעה של כעס והתמרמרות הופיעו על פניה כשהבינה מה הוא עושה, אבל ההבעה הזאת נעלמה במהירות ופניה הפכו לשלווים. ג'יני זעפה אל פרד, ג'ורג' ולי בעוד הארי ורון נראו מבולבלים. אז ג'יני יודעת מה קורה... מעניין, פרד חשב, מתייק את המסקנה בראשו למאוחר יותר.

"איך יכולת, הרמיוני?" פרד המשיך. "איך יכולת?"

“על מה הוא מדבר, 'מיוני'?" הארי שאל בחשד.

“אני אספר לך על מה אני מדבר!" פרד צעק. "היא נישקה את אחי!" הוא היה צריך לאזור את כל כוח רצונו כדי לא לגחך נוכח ההבעות שהיו בחדר. השתנקויות, לחישות ומבטים מופתעים... הו, ההבעה שעל פניו של הארי הייתה מצחיקה לגמרי.

הרמיוני נעמדה. היא רעדה והראתה על סף דמעות; פרד תהה אם הוא באמת עיצבן אותה לפני שהבין שגם היא משחקת. "אני מצטערת, פרד," קולה בקושי עלה על לחישה, והגיע אל האנשים שבחדר הדמום. "הוא...אתם כל כך דומים!"

רק בדיחה לא מזיקה Where stories live. Discover now