ג'ורג' ולי ג'ורדן חיכו לפרד שיחזור מהריתוק. "ובכן?" ג'ורג' שאל בלהיטות.
פרד נאנח. הוא סיפר לג'ורג' וללי ג'ורדן שקיווה לחלץ מהרמיוני תשובות; שניהם חשבו מה הבעיה שלה בדיוק כמו פרד. "כל מה שהשגתי ממנה זה ריתוק נוסף," הוא אמר בדכדוך.
"איך לעזאזל הצלחת לגרום לזה?" לי ג'ורדן שאל.
“היא נישקה אותי שוב."
“היא עשתה מה?!" ג'ורג' ולי ג'ורדן התפרצו ביחד.
“היא נישקה אותי שוב," פרד חזר ברוגז. "וסנייפ תפס אותנו. שוב."
ג'ורג' ולי ג'ורדן לטשו בו מבטים. "ובכן," ג'ורג' אמר לבסוף, "אני חושב שזה בטוח לגמרי שהיא השתגעה."
"הייתם צריכים לראות מה היא לבשה," פרד אמר, נופל בכבדות על מיטתו. "מה לעזאזל היא עושה?"
“אני לא יודע, חבר, אבל אתה חייב לעשות משהו בנוגע אליה," לי ג'ורדן אמר. "אם העניינים ימשיכו ככה, אתם תשכבו עד חג המולד."
ג'ורג' הרים גבה. "והחיסרון הוא...?"
"ג'ורג'," פרד יבב. "היא...היא מרושעת. היא קפדנית, שתלטנית, מרושעת-"
"ומושכת," ג'ורג' הוסיף. "תודה בזה, אחי היקר, אתה לא מתמזמז ככה עם בחורה שלוש פעמים ללא סיבה טובה. היא מתכננת משהו. היא מכריזה על מלחמה."
“למה?" לי ג'ורדן שאל. "מה המניע שלה? איך היא מחזירה לו בכך שהיא גורמת לכולם להאמין שהם שכבו בארון מטאטאים?"
“אני לא יודע," ג'ורג' אמר באיטיות. "אולי היא לא מנסה להחזיר לו." עיניו התרחבו בפתאומיות. "אולי היא מנסה להיות איתו!"
“מה?" לי ג'ורדן ופרד אמרו בהתאמה.
“קדימה, תחשבו על זה. אתה אוהב בחורה, אתה מפלרטט איתה. והיום היא נשקה אותך כשאף אחד לא היה בסביבה- עכשיו זה יותר מסתם להעמיד פנים. אולי היא מנסה לגרום לך לאהוב אותה. על ידי כך שתגרום להורמונים שלך לאהוב אותה."
“ההורמונים שלי כבר אוהבים אותה," פרד אמר, מגלגל את עיניו. "למרות שזאת תיאוריה לא רעה, אבל זה פשוט לא הרמיוני."
“מתי הפעם האחרונה שהרמיוני התנהגה כמו הרמיוני?" ג'ורג' השיב. "אולי ההרפתקאות הקטנות שלה עם הארי ורון שיגעו אותו או משהו כזה, גרמו לה ליותר מידי חבלות בראש. אבל אתה נישקת אותה פעם. היא נישקה אותך פעמיים. ולי צודק, אם תמשיכו ככה תשכבו עד חג המולד."
“אני לא יודע- אני מוצא את זה די קשה להאמין שהיא מנסה לפתות אותי," אמר פרד בספקנות.
“היא מכוונת למשהו, אין ספק בכך," אמר לי באנחה.
פרד התיישב בפתאומיות. "ובכן, היא משחק בוויזלי הלא נכון. אם היא רוצה מלחמה, אני אחזיר לה מלחמה." הוא חייך בקונדסיות. "אני לא יודע מה הבעיה שלה, אבל סביר להניח שהמניע שלה הוא להתנקם בי, לגרום לי לומר את האמת. ובכן, שתנסה. אני אנצח אותה!"
YOU ARE READING
רק בדיחה לא מזיקה
Romance(הסיפור הושלם) פרד מתחיל בטעות שמועות שהוא בזוגיות עם הרמיוני, ומעודד אותם לצחוק. אבל מתברר שהיא זועמת על מה שהוא עשה.עכשיו שניהם נלחמים להביך ולהרגיז אחד את השני ... אבל הם גם נלחמים ברגשותיהם לכל אחד מהם אחר. הפאניק הזה במקור מהאתר fanfiction נ...