היה זה נדיר לראות את הרמיוני כה כועסת, אבל רון והארי ידעו שהיא קטלנית מאוד כאשר היא מרוגזת, והיא נראתה זועמת- יותר מכפי שאי פעם ראו אותה. יותר אפילו מהפעם שבה סטרה לדראקו בשנתם השלישית. היא אפילו לא הבחינה שגלימתה המונחת ברישול על כתפה הראתה את פס חזייתה מאז שפרד נישק אותה, או ששיערה נראה מוזר ורך יותר אחרי שאצבעותיו של פרד נעו בתוכו, או שהשפתון הוורוד-בהיר שלה נמרח. היא לא דיברה במהלך כל שיעור שיקויים, ועד סוף השיעור נראתה עייפה ומרוקנת למדי.
"הרמיוני..." התחיל הארי התחיל לומר בעודם הם נכנסים לאולם הגדול.
"מה?" שאלה בגסות.
"כולם ישכחו מזה בקרוב, אל תדאגי," הארי אמר, מנסה לנחם אותה. רון הנהן נחרצות.
הרמיוני צחקה צחוק מזויף. "הם היו עלולים, הארי, אם סנייפ לא היה גורם לכתה לאחר ואני הייתי מרביצה לפרד לפני שכולם באו. עכשיו הסלית'רינים, לבנדר ופארוואטי הולכים לדבר על זה הרבה מאוד זמן. לא רק שהיה שם ויכוח ופרד התנהג בתמימות, אלא שהוא גם נישק אותי. הוא נישק אותי מול סנייפ, הארי!"
"באמת, 'מיוני', את מכירה את פרד. הוא רק בידר את הקהל, כמו תמיד. כולם ישכחו את זה בקרוב," אמר רון.
“הוא נישק אותי!" היא קוננה שוב. "איכס."
"זה לא יכול להיות כל כך גרוע," רון אמר בזעף, "זה נמשך עידנים- אוו!" הארי מרפק אותו בחוזקה.
הרמיוני נאנחה ופסעה בכבדות לאולם הגדול. לחישות ולעג ליוו את שלושתם. הם לא הבחינו בפרד, מה ששיחק לטובתו, משום שהרמיוני החלה להיזכר במספר גדול של לחשים מבעיתים לאחר שנער רייבנקלואי צעק משהו גס להפליא.
הארי ורון ניסו לגרום לה לדבר על קווידיץ' ועל שיעורי בית, אך היא כמעט שלא דיברה. הרמיוני רק הביטה בצלחתה והזיזה מעט את המזון שבה בחוסר עניין. רק כאשר התייצב ג'ורג' וויזלי מאחורי הארי ורון וקרא בשמה, הרימה הרמיוני את עיניה.
הארי ורון התכופפו, ידיהם מעל ראשיהם, בעת שהרמיוני קפצה על רגליה ושלפה את שרביטה במהירות של הילאי. "זה ג'ורג'! אני ג'ורג'!" הוא צעק, ממהר לגונן על עצמו. "פניי לשלום!"
קולות צחוק רמים הדהדו בכל רחבי האולם. הרמיוני התיישבה, פניה בוערים מכעס ומבושה. "מה אתה רוצה?" רטנה.
"אמ..." ג'ורג' הנמיך את ידיו. "תשמעי...פרד אומר שהוא מצטער. וגם...וגם..."
רון ראה את פניו של אחיו מתעוותים בניסיון שלא לחייך. או או, הוא חשב.
"כן?" הרמיוני האיצה בו, עיניה מוצרות.
"ושאת מנשקת טוב," הוסיף ג'ורג' בגיחוך מרושע.
הרמיוני רדפה אחריו כל הדרך אל מחוץ לאולם.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
YOU ARE READING
רק בדיחה לא מזיקה
Romance(הסיפור הושלם) פרד מתחיל בטעות שמועות שהוא בזוגיות עם הרמיוני, ומעודד אותם לצחוק. אבל מתברר שהיא זועמת על מה שהוא עשה.עכשיו שניהם נלחמים להביך ולהרגיז אחד את השני ... אבל הם גם נלחמים ברגשותיהם לכל אחד מהם אחר. הפאניק הזה במקור מהאתר fanfiction נ...