השירותים של מירטל המייללת

1.3K 71 23
                                    

מיד לאחר ארוחת הערב ביום שני, התייצבו פרד והרמיוני במשרדה של מקגונגל לריתוק הראשון שלהם. אף אחד משניהם לא שמח לגלות שהם יבלו את השבוע בניקיון אחדים מהשירותים שבטירה.

הם התחילו עם הקומה השנייה, בשירותים של מירטל המייללת, למרבה הצער. פרד, בשל היותו בחור, מעולם לא פגש את מירטל המייללת קודם לכן, הרמיוני לא דיברה איתו, כך שהוא לא הוזהר לגביה והצליח להעליבה בפחות מעשר שניות ולגרום לה לטוס משם בוכייה.

"מטורפת," מלמל פרד, שמח שעזבה ונגעל מכך שנעלמה באסלה. "אפילו בנות מתות משוגעות."

"מה זה היה אמור להביע?" שאלה הרמיוני בכעס, בולעת את הפיתיון לפני שיכלה לעצור את עצמה.

פרד חייך חיוך רחב, מרוצה שהצליח להרגיז אותה, מקווה שהריב הזה יגמר כמו הקודמים. "כלומר כל נקבה על פני כדור הארץ משוגעת לגמרי, במיוחד את."

"תסלח לי? אתה הוא המשוגע, מתרוצץ ומפיץ שמועות על-"

"איך הייתי אמור לדעת שכל הוגוורטס תתעניין בזה?" דרש פרד.

"כי ככה זה תמיד!"

"ממתי?"

"מאז ומעולם! כל פעם שאני נכנסת לשירותים, או לכל מקום שיש בו חבורה גדולה של בנות מצחקקות יש  תמיד איזו שמועה חדשה וטיפשית." הרמיוני עפעפה בריסיה ואמרה בקול מתוק- להבחיל "'הו, נכון שהוא והוא כל כך חמודים?' 'שמעתם מה מאלפוי עשה לילדה הזאת מרייבנקלו?' 'הו, אני מתגעגעת לאוליבר ווד, הוא היה חתיך.' 'תנחשו את מי לבנדר מצאה בכתה הנטושה ההיא בקומה החמישית!' הן תמיד מדברות על דברים כאלו!"

"את מתכוונת לבנות. רואה? זה בנות. הן מטורפות."

"אנחנו משוגעות? הלו, אתה נישקת אותי לפני תריסר אנשים! ולפני סנייפ! ללא כל סיבה!"

"כן, אבל גם את נישקת אותי לפני תריסר אנשים ללא סיבה," ענה פרד בשנינות. "וגם כאשר היינו לבד. וכאשר היינו רק אנחנו, לי וג'ורג'... הו, אני מצטער, את נישקת את ג'ורג', טעות שלי."

"הו, אפילו אל תגרום לי אפילו להתחיל עם ג'ורג'! הטענה היא שאתה משוגע-שלא להזכיר אידיוטי-להתחיל שמועות כאלה ולצפות שכולם לא-"

"ובכן, שכחתי שאת תולעת ספרים קטנה וגאה שכולם המומים ובגלל זה ידברו על כך לשארית חיינו!" שאג פרד, מתפרץ.

הרמיוני הפילה את כלי הניקיון שלה ונעצה בו מבט מסוכן. "איך בדיוק קראת לי?!"

"תולעת ספרים מתחסדת," חזר פרד ברוגע, עיניו נוצצות מרגע שזיהה את האתגר.

הרמיוני צעדה לעברו. "איך אתה מעז?!"

"ובכן, זה נכון," אמר פרד בגסות. "את אכן תולעת ספרים מתחסדת."

היא נעצה בו מבט. "אני לא."

"אה-אה. בטח."

"חזור בך!" נהמה הרמיוני.

רק בדיחה לא מזיקה Where stories live. Discover now