«Νομίζω ότι το επιχείρημα σου ήταν αρκετά πειστικό αλλά δεν το κατάλαβα καλά. Μπορείς να το επαναλάβεις;» του είπα και σουφρώσα τα χείλη μου περιμένοντας να με ξανά φιλήσει.
Αντί για αυτό έσπρωξε το μέτωπο μου με το δάκτυλο του.
«Μην ενθουσιάζεσαι μικρούλα. Δεν πρόκειται να ξαναγίνει.»
Άκουσα καλά;
«Μα..Μα...Μα..» τραύλιζα.
«Σου έχω πει, ό,τι θέλω το έχω.»
«Ώστε έτσι ε; Αυτό θα το δούμε δεν πρόκειται ποτέ να με έχεις! Δεν είμαι κανένα τρόπαιο που πρέπει να κερδίσεις! Δεν μπορείς να φιλάς οποία θέλεις!» φώναζα έξαλλη έχοντας κοκκινίσει από πάνω μέχρι κάτω.
«Πώς κάνεις έτσι; Απλώς προσπαθούσα να γίνω πειστικός. Δεν είναι και το πρώτο σου φιλί.»
Παύση.
«Έτσι δεν είναι;»
Μεγάλη παύση. Γούρλωσε τα μάτια και με κοιτούσε σαν να είναι εξωγήινος.
«Πες μου ότι δεν ήταν το πρώτο σου φιλί.»
«Ξέρεις κάτι; Πάω στο σπίτι μου. Αν μάθεις να φέρεσαι ξανά μίλα μου.»
Απο το σπίτι του Μάρκου έφυγα τρέχοντας. Η αδρεναλίνη μου είχε ανέβει στα ύψη. Από τη μία η φούντωση του φιλιού, από την άλλη ο θυμός.
Ξάπλωσα στο κρεβάτι μου, κοιτώντας το ταβάνι.
«Που έχεις μπλέξει.» μονολόγησα.
Άγγιξα τα χείλη μου και η αίσθηση του φίλιου είναι ακόμα εκεί. Ήταν τόσο όμορφο και μαγευτικό που με έκανε να ξεχάσω τα πάντα. Για εκείνον όμως ήταν κάτι το συνηθισμένο, άραγε πόσες υπήρξαν πριν από εμένα που τους έκανε το ίδιο; Δεν θα τον αφήσω να με κάνει ότι θέλει! Ποιος είναι αυτός για να φέρει τα πάνω κάτω στη ζωή μου; Δεν ξέρει με ποια έχει μπλέξει.
Καθόμουν στο καναπέ με ένα μπολ με ποπ κόρν αγκαλιά. Στη τηλεόραση έπαιζε θρίλερ. Βλέπω θρίλερ να παρηγορηθώ γιατί μου θυμίζουν ότι υπάρχουν και χειρότερα. Ενώ έπαιζαν οι τίτλοι αρχής άκουσα χτυπήματα στην πόρτα. Ούτε να πάθουμε κατάθλιψη δεν μπορούμε.
«Τι θες;» είπα ξεφυσώντας όταν είδα ότι ήταν ο γνωστός-άγνωστος.
«Δεν μου αρέσει ο τρόπος που μου μιλάς μικρούλα.» είπε αλαζονικά.
«Σοβαρά τώρα; Ήρθες μέχρι το σπίτι μου για να μου πεις αυτό;» είπα αγανακτισμένη.
«Και για αυτό. Ήρθα για να σου πω...»
YOU ARE READING
Επικίνδυνα Σε Θέλω
RomanceΗ Ζωή, μια νέα κοπέλα, σπουδάζει εδώ και λίγο καιρό σε μια μεγάλη πόλη. Η ζωή της είναι ήρεμη μέχρι τη στιγμή που γνωρίζει τον Μάρκο. Όμορφος, άκρως επικίνδυνος και ο μεγαλύτερος φόβος όλων, κανείς δεν τόλμησε να του αντισταθεί. Κανείς... Εκτός από...