Hey hey hey, güzellerim!
Kapağı sevdiniz mi?
Öncelikle başlıktan anlayabildiğiniz gibi one shotlarımı toplayacağım bir fice başladım ve bölümlerin bir özelliği var:
Her bölümde bir fanart yazacağım.Yani bölümü anlatan bir fanart olacak ve ben size kalemimden parçalar dökeceğim.
Bu notu yazmamın amacı ise, istediğiniz fanartları bana ulaştırabilmeniz. Eğer zorlanmayacaksanız hemen şuraya satır içi yorumuna link atabilirsiniz ama bence hiç uğraşmayın, Lenaxmin adıyla Twitter'da ve Instagram'dayım! İsteyen Kakaotalk'dan bile atabilir, bana her yerden ulaşabilirsiniz. Kapılarım 7/24 size açık bir tanelerim, çiçeklerden güzellerim, yıldız tozlarım.
Ühü, sizi çok seviyorum sanırım. Özlemişim de.
Her neyse, şimdi de bir Lena klasiğine imza atalım. Şu altta, bu fice başladığınız tarihi atar mısınız?
☘Tarih☘
Hiçbir shipi sevmezlik yapmam, bu yüzden düşünmeden istediğiniz fanartı isteyebilirsiniz, sizi bekliyor olacağım.
Uyarı: Uke-seme ayrımı şahsen gereksiz ancak yalnızca bölümde geçen sahnelerde yer eden ilişki dinamikleri için belirteceğim. Eğer hoşlanmadığınız (?) bir ilişkiyle karşılaşırsanız kötü enerjinizi kendinize saklayıp okumamanızı tavsiye ederim. :D
Ayrıca, sizi çok seviyorum ve benim için bir şey yapmanızı isteyeceğim.
Lütfen bu notu okuduğunuzda bir aynanın karşısına geçip ''Sevilmeyi hak ediyorum ve seviliyorum.'' der misiniz? Çünkü sorunun cevabına hayır diyemezsiniz bile, çünkü burada ben varım. Sizi her zaman kucaklamaya ve kirpiklerinizden öpmeye hazır bir Lena var burada.
Bu kadardı, ilk bölümü paylaşıyorum. Sizi ise, çok seviyorum.
İyi geceler, günaydın, tünaydın, iyi akşamlar. 🌑🌒🌕🌘
Sonradan eklenmiş not: Oneshots nedensizce kaldırıldı... Ben de bilgisayarıma kaydettiğim bölümleri buraya geçirdim ve yeniden yayınladım. Beni durduramazsın yıllardır berbat yazılımı değişmeyen Watty, teşekkürler.
Bir de şu insanlara teşekkür ederim, belki fark etmediler ama onlardan cesaret aldım. srmrnsy wansthetic hoseokismylayf bellenus sakuragies LUEVGGUK fuckingyoonminfuck selambenmutlishipper jaeyuk taebrick
I grey you.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oneshots | BTS
FanfictionUyarı: Bölümlerde +18 sahneler olabilir. Her bölüme ayrı bir fanart! İstediğiniz shipin fanartını bana atabilirsiniz. Neyse işte sizi seviyorum ♡ ࿐Lena