0.4 Vmin

1.5K 35 27
                                    

Uke Min x Seme Tae

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uke Min x Seme Tae

Hard smut, Dirty talk

Best friends with benefits or secret lovers?

"Toplantı bitti, dağılabilirsiniz arkadaşlar." dediğim gibi başıma üşüşen kulüp arkadaşlarımdan, ya da tek derdi benimle takılmak olan insanlar da diyebiliriz, beni kurtaran biricik en yakın arkadaşım Kim Taehyung olmuştu.

Yapmacık gülüşünü soğuk bakışlarının altında hazırladı. "Jimin benimle geliyor, sorularınızı sonraya saklayın." 

Benimle derken elini omzuma atıp kendine doğru yaslamıştı ki ben de çıkışta içmeye davet edenlere karşı onunki kadar sahte gülüşümü sergilemiştim. Göz devirmemek için kendimi zor tutuyordum, öğrenci temsilcisiyim diye başımdan savamıyordum da, yapışıklar.

Açıkça bana yapışmasını istediğim tek şey Taehyung'un bedeniydi.

Toplantıyı yaptığımız kulüp odasından hızla çıktığımda Taehyung'un omzumdaki eli belime, deri ceketimin uçlarından da kalçama doğru kaydı, tam aşağı indirmeyip ceketimin bittiği çizgiyi aşmadan kavradı. Ah, tanrım, onu odama davet etmek için sabırsızlanmaya başlamıştım. Her gün saatler boyunca sabretmek zorundaydım, üniversitede iki 'çok yakın' arkadaştık sadece.

Eh, tam burslu bir öğrenci temsilcisine göre uslu davranmalıydım.

Koridorda bahçeye doğru yürürken hızımı yavaşlatmadan, yeterince uzun dalgalı saçları arasından kulağına yaklaşıp dilimi hafifçe kulak memesinde dolaştırdığımda bize dışarıdan bakan biri sadece bir şeyler fısıldadığımı düşünüyor olmalıydı, ah, onlara üzülüyorum. Aramızdaki dinamiği sadece bizim görmemiz, dışarıdayken her şeyin daha cezbedici olmasına neden oluyordu. 

Ceketimin altındaki eli kumaş pantolonumun kemerine yapışıp parmaklarıyla daha çok kendine çekti ve ben sıcak nefesimi kulağına verip onu huylandırırken "Güneşin batmasına çok var, biraz dışarıda takılalım." diye fısıldadım.

Ondan uzaklaşıp şirin bir gülümsemeyle tepkisini beklerken, oyuncu tavrımdan etkilenmiş gibi kaşlarını kaldırdı. 

"Direkt eve gitmek istediğini sanıyordum?" 

Derin bakışlarına tapıyordum, Tanrım, durup dururken böyle bakmamalıydı. Dilim boş durmayıp dudaklarımda yeniden dolaştı ve tam konuşacakken yolumuzu kesen iki kız, lafımı da kesti.

"Merhaba Jimin-ah, seninle bir dakika konuşabilir miyim?" Kısa, kahve kaküllü kız kırmızı yanaklarıyla gözlerini benden kaçırarak samimi bir dille konuştuğunda içimden yine diyordum.

Yine başlıyoruz.

Taehyung benden önce davranıp "Ve sen kimsin?" dediğinde aklımdaki tilkiler kurnaz planlar yapmaya başlamıştı bile.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 12, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Oneshots | BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin