10. Rész

539 22 1
                                    

             ____________________

Aliyah:

Az események az elmúlt két hétben gyorsan és nyugalmasan teltek.
Kellyvel és Beccával a barátságunk a fénykorát éli. A csapat minden nap új programokkal és meglepetésekkel bombázott.
Átestem életem első füves cigijén. Csajos estéket tartottunk vagy éppen együtt bőgtünk egy romantikus filmen kezünkben hatalmas fagyis dobozokkal. Nem mellesleg megkaptam az első fizetésem amiből már ki tudtam fizetni az albérletet. A srácokat tanítgattam gördeszkázni és kiderült, hogy Sidney tele van jobbnál jobb pályákkal. Minden egyes együtt töltött idővel a szívemben lévő űr kezdett betöltődni. Ethan felszívodott. A többiek szerint sokszor egésznap a szobájában ül. Akkor láttam utoljára amikor Kellyhez mentem és ő nyitott ajtót. Akkor is csak egy fájdalmas mosollyal az arcán engedett be. Beszélni akartam vele. De nem jött volna ki jól. Így hallgattam. Örültem is neki, hogy nem kell látnom. Megkönnyítette a helyzetet. Talán neki is erre van szüksége. Viszont Becca ezt már rosszabbul tűri, nem csoda hisz' a barátnője. Amikor hármasban ültünk a lányokkal, Becca komolyan beszélt. Azt mondta, már nem érzi a tüzet és, hogy nem sokáig bírja. Szomorú volt és azt hitte vele van valami baj. Szörnyű bűntudatom volt és van. Ezek a dolgok mégjobban felerősítik bennem, hogy ne gondoljak Ethanra.
A fiútól függetlenül mégis érzem, hogy az életem kezd sínen lenni.

Reggel szokásos rutinomat elvégezve baktattam a bár felé. Ma csak délelőtt kellett bennt lennem így a délutánom újból szabad. Ma nem volt meleg, az égen szürke felhők gyülekeztek. Arizona után, ahol szinte soha nem esik eső, ez egy főldi paradicsom. Egy lenge fekete nadrágot és egy szürke elnyűtt pulcsit viseltem ami szinte combom közepét verdeste. Lábamon egy fehér cipő díszelgett amit Kelly akart a kukába dobni, de megmentettem. Hajam lófarokban verdeste lapockám. Smink gyanánt egy kis szempillaspirál és szájfény volt rajtam. Érdekes volt sminkben lenni ugyanis életemben nem sminkeltem. Ezeket is a lányok erőltették rám. Néha azonban jó érzés volt kicsit szebbnek lenni.

Amint beértem szokásos munkahelyemre cseperegni kezdett az eső majd szakadni. Egész délelőtt alig voltak vendégek a rossz idő miatt. Fél egy körül összeszedtem magam majd hazasétáltam. Az út vizes volt és hűvös szél fújt. Pezsgett a testem ettől az időtől. Eső utáni és a város melletti levendula mezők ontották magukból az édes illatot.
Hazaérve lezuhanyoztam majd tárcsáztam Kellyt. Nem vette fel. Mindegyikőjüket felhívtam, de senki sem jelentkezett. Ráhagytam majd egy gyors szendvicset magamba tömve kaptam fel deszkámat majd gurultam el a legközelebbi pályához. Alig voltak.
Gurultam pár kört majd elvesztem a trükkök bugyraiban.
Mikor elfáradtam kiültem a szélére és néztem az ügyesen száguldozó fiatalokat.
Hirtelen egy test verődött mellém.
Barna hosszabb haj, fekete szemek, markáns állkapocs. Dús ajka mosolyra görbült, éles állvonalán táncolt a napfény. Jack.

- Hé! Szia - mosolygott majd megölelt.

- Szia Jack - köszöntem - mit keresel itt?

- Deszkázom? - nevetett - nem hittem, hogy te is szeretsz.

- De szeretek. Egyetlen dolog ami le tud kötni. És a deszkám a szerelmem - öleltem magamhoz a régi bár hűséges kis csotrogányt.

- Aouch, ez azért fájt - tettetett fájdalmat mire a karjába boxoltam nevetve - figyelj! Itt úgyis sokan vannak. Nincs kedved lejönni a partra. Rengetek sima út van. És egy fagyira a vendégem vagy - pattant fel mintha már igent is mondtam volna. De ki ne mondana nemet egy ilyen csábító ajánlatra egy ilyen helyes fiúval? Így hát megfogtam a deszkát majd felpattantam.

A kikötő melletti sziklákon ülve nyalogattuk a hűs fagylaltot. A nap lemenőben volt, vérvörösre festve a tengert. A sirályok cikáztak a szélben majd versenyt repültek a napig.
Jack mellettem figyelte a mesebeli tájat. Szempillái megrebektek, állkapcsa megfeszült majd elernyedt.
Rámkapta szemeit. Csillogtak.

- Hé..minden oké? - villantotta ki fehér fogait. Az egyik szemfoga élesebb volt mint a másik, alsó fogsora kusza volt, de így is tökéletesen festett. Arca enyhén borostás volt mely elütött kissé gyermekded vonásaitól.

- Hmm persze.

- Figyelj, tudom, hogy azon a bulin nem túl fényesen kezdtük az ismerkedést szóval mit szólnál ha teljesen tiszta lappal kezdenénk? - ráncolta homlokát.
Az érzéseim kavalkádja egyetlen szóba fordultak:

- Legyen.

      _________________________

Ethan:

A hetek monotonsága kihatott a hangulatomra. A többiek minden egyes nap bulizni mentek, de én egész végig otthon gubbasztottam.
Becca is megmondta, hogy unalmas vagyok és szedjem össze magam. A kapcsolatunk lapos volt. Nem is tudom mikor szexeltünk utoljára.
Az a baj, hogyha rákerül a sor nem tudok kikapcsolni, koncentrálni, az agyam folyton csak kattog.

Anyám a konyhában gépelt. Rám kapta jégkék szemeit melyek mindig úgy szikráztak.
Mintha mondani akart volna valamit, de ehelyett leült és várta, hogy vele szemben elfoglaljam helyem. Úgy is tettem mire megszólalt.

- Fiam. Egy ideje nézem a szenvedésed. Valahogy érzem, hogy nincs minden rendben.
Beccát is régen láttam - mondta halkan

- Anya, minden rendben - fújtam egyet.

- Jólvan, ha meg akarod esetleg majd osztani akkor beszélünk - mondta ridegen.

- Minek anya? Hm? Mióta érdekel mi van velem? Ha esetleg oda mennék hozzád, vagy ha egy rossz szót is mondok azonnal rohansz egy idegen pasi karjaiba, vagy ami még rosszabb, az ágyába.

- Ne merj így beszélni velem. Hidd el, nem csak nekem nehéz az apád nélkül!

- Apát ne merd szóba hozni! Amíg élt ugyanúgy csaltad. De nem szólt, mert szeretett - sziszegtem.

- Te ezt nem értheted. Énis ugyanúgy szerettem. Volt pár nézeteltérésünk...

- És ezért csaltad meg?

- Engem te ne merj kérdőre vonni. Akárhányszor csak rád nézek ő jut az eszembe. Olyan vagy mint ő! - kiáltotta majd az asztalra csapott.

- Inkább leszek olyan mint ő minthogy olyan legyek mint te - mondtam neki majd felviharzottam a szobámba. Egy könycseppet letörölve az arcomról kapkodtam össze pár holmimat majd leviharzottam. A motorom berregő hangja megnyugtatott.
Egyre gyorsabban és gyorsabban mentem. A benzin és az olaj keserű egyveleget alkotott.
Izmaim feszültek voltak.

A parton sétálva szellőztettem gondolataimat.
Lassan sétáltam a homokban.
A naplemente gyönyörű volt. A kikötő tele volt sirályokkal akik hangosan rikácsoltak egy hangzavart alkotva. A sziklán két ismerős alakot pillantottam meg.
Aliyah volt az, mellette Jack.
Megálltam majd figyeltem őket. A lány mintha megérezte volna, hátra pillanott. Lágy arca összeugrott. Jack látva Aliyah tekintetét rámkapta baljós íriszeit majd ajkai diadalittas mosolyra húzódtak.
Egy lesajnáló tekintettel ajándékoztam meg a lányt majd keserű epével hátat fordítva nekik sétáltam el.

      ________________________

Black RomanceWhere stories live. Discover now